Diablo III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
Vampirism, reflects damage, ja joku päälle. :face:

Itse pelaan usein kaverin kaa jolla 54 WD, mulla siis 53 monk, ja kaksikkona todella toimiva. Sillä on aika huikee petti, ja muita olioita mitä saa apuun, mutta sellanen yks ihmeen root/dmg -totem toimii hienosti kun sen tekee mun munkin kohdalle ja ite pystyn skillil aina vetää mobit sinne.

lvl58 noitatohtorilla väännän Hell act III. Kyllä tuo ihan hyvin tuntuu koukuttavan, kun eilen huomasin vasta illalla unohtaneeni katsoa Suomen pelin :D

Kerrankin tuli craftailusta hyvää kamaa, kun tein lvl55 tikarin oikein näteillä statseilla.

Harkitsen ihan oikeasti ostavani uuden koneen yhden pelin takia... Heikko on mieli! Blizzardilta kyl aika säätämistä. Serverit alhaalla taas oisko kolmatta tuntia. Kuulemma tullut yllätyksenä valtava trafiikki. Luulis, et oisivat jotain osviittaa saaneet open betasta sekä seitsemän vuoden wowinpyörittämisestä.

Joo munkin taidan tehdä toiseksi. Sillä saa niin älyttömän self healingin, että luulis olevan helppo soolota/farmia kamaa. Toi WD on muuten loistava, mutta ei ehkä paras bossi fighteissa.

Alle 5 min sitten kirjottelivat että testaa paria mahdollista fixiä jotka vois sitten päästää servut takas pystyyn.

Toivotaan parasta, ehtis vielä pikkasen näpyttää tälle illalle.

Kaverille tippui muuten infernon Act I tämä Skorn

Kuulema nyt 20k dps wizardilla :D

Tämä on hyvä tilaisuus ajaa diabloparta pois, syödä viime päivien aikana muodostuneen kalorivajeen verran ja käydä lenkillä ja saunassa.

Ihmettelin tässä että mistä huollosta ihmiset täällä puhuu ja sitten tajusin että olenkin pelannut US serverillä koko ajan :dance2:

Noh onneksi tajusi nyt eikä kuukauden päästä, enkä kuitenkaan päässyt helvettiä pidemmälle. Mitäs ihmiset on mieltä kumman tekisin EU serverille, Monkin vai Wizardin? Aikaisemmin pelasin barbaarilla mutta ei samalla linjalla viitsi jatkaa.

Mitäs ihmiset on mieltä kumman tekisin EU serverille, Monkin vai Wizardin? Aikaisemmin pelasin barbaarilla mutta ei samalla linjalla viitsi jatkaa.

Jos hermot ei kestä kaukaa-ampumista, niin Monk. Jos hermot ei kestä lähitaistelua, niin Wizard. Hauskaa on varmasti kummallakin. Itsellä ainakin paloi hihat tuon Wizardin kanssa, kun välillä painaa liikkumaan kun pitäisi tykittää, eikä jaksa nostaa toista kättä housuista shiftille. Toisaalta palaa ne hihatkin Monkin kanssa kun juokset jonkun karkuunjuoksevan otuksen perässä. Pelaaminenko muka rentouttavaa? Ei kaikille ;)

Kyllä HC:lla pelaaminen saa aikaan ihan erilaiset sydämentykytykset kuin softaus :D Ekaa kertaa ikinä pelaan kunnolla HC:ta, ja kyllä pari kertaa on ollu jo liian lähellä kuolema.

Hell act 1 menossa ja vihdoinkin ensimmäinen legendary tippui! Huonompi juttu tietysti, että eihä se omalle äijälle sovi :jahas: Laittas myyntiin ja ostas samalla rahalla toisen jos kaupaksi edes menee.

Tuli vähän ostettua kaikkea chaissea auction housesta ja nyt on aika kova lvl 22 barbaari.. :D
STR 392
VIT 488
DPS 363
HP 5k

Aika helppoo suattaa ainakin hetki olla, onneks ei oo kiire mihinkään.. :puntti:

Tulipa isku vasten kasvoja kun koitin wizardillani soolota nightmarea :D Toimi niin pirun hyvin kun kaveri tankkasi ja minä tein damagea, kaikki kaatui hetkessä. Ongelma vaan kun minun kimppuun tulee porukkaa niin kuolo korjaa parista osumasta. Vähän helpotti kun vaihdoin buildia sellaiseksi, että juostaan karkuun ja välillä castataan. Teleporttaavat ja snarettavat viholliset ovat yhä ongelma. No tulipa ainakin hieman haastetta, kun kaveri oli kerennyt pelaamaan jo pidemmälle. Pitää kai alkaa hommaamaan vitalitytavaraa, tällä hetkellä lvl47 Wizardilla reilu 7k hipaa.

Tuli pelattua ekan kerran läpi, eikä jäänyt kyllä yhtään hinkua aloittaa samaa puurtamista uudestaan. :(

Ehkä sitten myöhemmin.

Mitä tässä nyt lukenut niin ilmeisesti on semmoinen peli, ettei tätä passaa ostaa mikäli d2:n parissa seitsemän vuotta hurahtanut aikoinaan..

Tuli pelattua ekan kerran läpi, eikä jäänyt kyllä yhtään hinkua aloittaa samaa puurtamista uudestaan. :(

Ehkä sitten myöhemmin.

Ihan kivaa se NM vielä on, menee ilman kummempia hampaiden kiristelyä. Toki pieni kynnys on aloittaa kun tietää ne paikat joita inhoaa ja ne tulee taas eteen, mutta itse en jotenkin koskaan ole ymmärtänyt ihmisiä jotka pelaa Diabloa juuri tuon yhden kerran normivaikeusasteella läpi ja jättävät siihen. Menee pelin potentiaalista 95% hukkaan.

Itse nyt Hell A3, Act2 oli tosiaan aika helvettiä, yks packki oli sellanen joka piti skipata kun ei pystynyt tekemään yhtään mitään. Taisi olla noita burrowing leapereiden kaltaisia eli sukeltavat maahan ja pomppaavat ylös, siihen päälle Fast, extra health, invincible ja waller. GG.

Back
Ylös Bottom