Diablo III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
Olisiko kenelläkään antaa guest pass koodia? Tekisi mieli koittaa mitenkä tämä pelaa omalla koneella niin voisi sitten tehdä ostopäätöstä sen mukaan. Kiitoksia!

Olisiko kenelläkään antaa guest pass koodia? Tekisi mieli koittaa mitenkä tämä pelaa omalla koneella niin voisi sitten tehdä ostopäätöstä sen mukaan. Kiitoksia!

Sainkohan mä sellasta, kun ostin battlenetin kautta? Voisin antaa omani ilomielin.

Ainakin oman käsitykseni mukaan jokainen saa kaksi kappaletta niitä, ei väliä mistä ostanut. Jos saat niin mielelläni otan kyllä koodin vastaan niin saisi kokeilla. Kiitoksia jo etukäteen!

On se vaan HYVÄ! *takas pelaan*

2012-05-15 09.25.21-1.webp

Perhana, eräs kaveri on jo level 30 :D Itse lähden ihan kohta hakemaan kaupasta ton.
e: läpäisi just normalin :jahas:

Ilmeisesti sitä guest pass keytä ei tule ollenkaan digital version kannsa, mitä tässä nyt tutkin. Kiitos kuitenkin ehdotuksesta _|omppa ! Viitsisikö joku jolla on ihan box versio diablosta jakaa yhden avaimen minulle? Tulisi tarpeeseen!

Vaatiiko koneelta miten paljon tehoa? Kun on pari vuotta vanha läppäri, enkä tiedä, et toimiiko siinä.

Tosin Skyrimiä ja Witcher 2 on tullut pelailtua ja kohtuu hyvin ne pyöri. Tai siis pysty pelaamaan.

Ilmeisesti sitä guest pass keytä ei tule ollenkaan digital version kannsa, mitä tässä nyt tutkin. Kiitos kuitenkin ehdotuksesta _|omppa ! Viitsisikö joku jolla on ihan box versio diablosta jakaa yhden avaimen minulle? Tulisi tarpeeseen!

Joo en ainekaan itse löytänyt. Typerää.

Collector's edition tuli hankittua ja ois ollu kiva päästä jo tänään pelaamaan, mutta kyllä asentaa levyltä vaan niin hitaasti että perkele :(

Peli on asennettu mutta eipä paljon pelata kun pakko on kirjautua tuonne battle.nettiin ja sinne on aika mahdotonta päästä tällä hetkellä kirjautumaan. On kyllä paska systeemi että ei voi pelata ilman kirjautumista.

Mä haen lauantaina. Ei mitää hinkua hakea nyt kun ei pääse pelaamaan pariin päivään. Ei uskalla edes nettisaitteja katsoa.

Back
Ylös Bottom