Diablo III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
L52 menossa, ja juuri kaatui Skeleton King. Alkaa sujumaan jo soolonakin tää Hell kun on 20k hepaa ja damage 3,5k. Nyt sais vaan alkaa löytyy resistikamaa enemmän, munkilla on aika HC passive eli kaikki resistit on yhtä korkeita kuin korkein resisti. Eli jos kerää vaikka pelkkää lightning niin muut on automatic yhtä korkeita. :)

Mulla kaatui myös skeleton kingi hellissä wizardilla. Vaihdoin skillejä ja gearia aika radikaalisti ennen sinne luolastoon menoa. Shieldi kädessä ja pari sopivaa defensive skilliä, lopputulos 0 kuolemaa. HP 13,6k ja dps 2,2k, eli ainakin näin alkuun melko toimiva pelityyli.

tein vahingossa accountin tonne american serverille. Pystyykö mitenkään siirtää sitä euroopan servulle.
Se accounttihan käy millä vaan servulla, eli teit varmaankin charrun american servuille? Jotkut muutkin on tosta maininnut, kun oli valmiiksi serverit valittuna "american". Onneksi ite vaihdoin heti ennenkuin aloin pelaamaan, noita charruja ei kuuleman mukaan voi vaihtaa mitenkään toiselle servulle.

Huhhuh eipä ole näin koukuttavaa peliä aikoihin nähty. Juuri 9h putkeen pelattiin kaverin kanssa, ja nyt lvl42 Wizard act2 lopussa nightmarella. Kaatuu kyllä tämä Wizard sekunnissa jos tulee paljon porukkaa lyömään samaan aikaan, kun taas kaverin barbaari kestää järjettömän määrän osumaa :D Usein pitää lähinnä juosta karkuun ja odottaa Diamond skinin latautumista. Damagea kyllä tekee wizard hyvin, mutta osumaa ei kestä sitten yhtään.

Näin pääs käymään. Just olin menos kaverin kaa pelaa ni sit sen huomasin. Kiva ku olin kerinny vetää jo 21lvl . Nyt pitäs niinku alottaa iha alust.

Mitä muuten wizardilla tarkoittaa tuo damage per second? Kun eikö se damage aika paljolti määräydy käytetyn spellin perusteella?

Mitä muuten wizardilla tarkoittaa tuo damage per second? Kun eikö se damage aika paljolti määräydy käytetyn spellin perusteella?

Jos taika on 100% weapon damage niin sitten tekee tuon damagen verran. Osa taioista on esim. 20% tai 280% weapon damage etc... eli kaikki spellit on suhteutettu tuohon
näkyvillä olevaan dps damageen.

Vähän Skeleton Kingiä pidemmällä oon. Pelailen mid 2009 MacBook Pro:lla, johon ei ilmeisesti saa näyttistä vaihdettua. Minimiasetuksilla peli on pelattavissa, mutta FPS ei pahemmin silmiä hivele. Ei viitti uuttakaan konetta hankkia yhden pelin takia, kun ei Diablon jälkeenkään tuu hetkeen pelailtua. Saiskohan jostain kuukaudeks vuokralle? ;) Pelaan vaikka nykiskin. Perkele.

Jos taika on 100% weapon damage niin sitten tekee tuon damagen verran. Osa taioista on esim. 20% tai 280% weapon damage etc... eli kaikki spellit on suhteutettu tuohon
näkyvillä olevaan dps damageen.

Nuo taitaa aika paljon vaihdella, että miten kenelläkin hahmoluokalla tulee bonareita, ja kuinka lähellä tuo statti on todellisuutta? Ainakin Nightmarella oli Demon Huntereilla ihan järjettömiä Damageja. Voihan se toki olla, että oma Damage on vaan yksinkertaisesti paska, mutta 100dps ero on minusta aika paljon.

Jep. alhaallahan se on...
itsellä olisi menossa juuri dingannut lv50 Wizardi.. Hartusen omanlaisella pelityylillä on tähänasti painettu menemään Hellille saakka ja toivottavasti ihan infernoa pitkin pystyn jatkamaan... :P
22.2k HP 1.7k Dips... kohta jos saisi uppia AH:sta vaikkapa ^^

Miten tollasella 1,7k DPS:llä pärjää hellissä? Oma wizardi on vähän vastakohta tohon, 11k hp ja 6k dps. Hyvin oon pärjänny vielä, ongelmana on vaan tietyt rarepackit, mm. jailer+mortar tai fast+firechains on ihan sellaset tappavat combot.

Mulla L53 munkki, 23k hp ja 3,5k damage. Tolla nyt ainakin pärjää, toki muutama bossi on poikkeus... nekin pitää sit vaan rauhassa tuhota. Just jotku invincible minions + jailer + arcane/molten. Mortar on melee ukolla ylikäveltävä.

Toi damage kyllä heittää äkkiä +1k kun vaihtuu taas aseet, että vaikka nyt 3,5k niin se voi olla seuraavien aseiden myötä lähempänä 5k.

AH:sta en oo mitään ostanu, enkä aio, mutta yllätyin kun sain myytyä rareja siellä. Pistää vaan kohtuu hintoja, itse just ~L53 rareille jotain 10-50k hintoja ja tuntuu myyvän. Moni pistää jotain monen sadan tuhannen hintoja, mutta mulle on ihan sama jos saa vaikka 12,000 vs. 1 hoof ja 1 essence.

Hell Act1 meni ihan mallikkaasti vielä 2,2k damagella. Sen jälkeen oma dps nousi niin en osaa sanoa miten pitkälle sillä pärjää. Noi jotkut combot on mille tahansa wizardille tosi hankalia. Mulle tuli vastaan jailer, teleporter, vortex, eikä ollu kivaa.

Tekis mieli tehdä toinen charru, mut en osaa päättää mikä. Mulla on 54lvl WD hell kakkos actissa. Varmaan munkki tai wizard. Noista champion packeista puheenollen mulle tuli vastaan desecrator/invalnerable minion/ja olikohan se kolmas lisä hp vai vampiric. Noida minioneita on siis mahdoton tappaa ja ne on aina tiellä. Jouduin juoksemaan paniikissa ympyrää kunnes tuurilla sain se pääjantterin etummaisena jumiin ja sain tapettua sen. :)

Invulnerable minions ja vampirism on myös kyllä paskamaisia. Jos oot WD pelannut niin uskoisin monkin olevan aika hyvä valinta. Niin erilainen pelityyli ja vaikuttaa muutenkin hauskalta classilta.

Back
Ylös Bottom