Diablo III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
Taas tuli fiilisteltyä, ja muistan kun katsoin tuon livenä. Joka kerta kananlihalle. The nerd in me <3

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^Voi kun tuo on tullut katottua niin monta kertaa :D Enää alle 2 viikkoa!
Katsoin jo tänään kolme kertaa. :D

Juu, kohta se on täällä! Hiirikin jo hankittu...

hiiri.webp

Aika mennyt kyllä nopeesti, enään 10 pvä jäljellä:wtf:..

Vähän veikkaan kyllä pikaisen betan perusteella, että tähän ei sellasta samanlaista koukuttumista tule mitä D2 parissa. Toisaalta ehkä ihan hyvä vaan, oli se sillon aikanaan jotain niin jäätävää..Tai no, mistähän sitä tietää kun lopulta peli putkahtaa ulos:whip:.

Jahas se ois viikko jäljellä h-hetkeen. Minkälaisia valmisteluja on tehty? :D Itse ajattelin varata ihan puhtaasti tiistain ja keskiviikon pelkkään pelailuun enkä tee mitään muuta, sitten taas paluu arkeen.

Pitäisköhän ostaa toinen hiiri jos entinen hajoaa.

Mulla on sopivasti tentti julkaisupäivänä... Aamulla käyn ennen tenttiä noutamassa pelin ja asennan kaiken valmiiksi. Sitten sutaisen tentin päin persettä mahdollisimman nopeasti ja juoksen kipinkapin kotiin.

Saattaa käydä kusiset itselle. Joulukuussa tilasin CE:n Pirkkalasta noudettavaksi... tänään kyselin että onko siellä mulle kopio heti tiistaina. Vastaus oli että mua ennen jonkin verran populaa, ja uskoo että saan omani, mutta ei ole varmaa... mieleen tulee netin valitukset että kaupat myyny liikaa CE kopioita. Voi vattu jos en sitä saa................................. noh, D3 kuulokkeet rantautuu tänään Postiin hiiren kaveriksi.

Jahas se ois viikko jäljellä h-hetkeen. Minkälaisia valmisteluja on tehty? :D Itse ajattelin varata ihan puhtaasti tiistain ja keskiviikon pelkkään pelailuun enkä tee mitään muuta, sitten taas paluu arkeen.

Pitäisköhän ostaa toinen hiiri jos entinen hajoaa.

Tiistai-Sunnuntai vapaaksi.Pari kaverii tulee mun luo koneiden kanssa.Safkat loppuviikoks ja piristävät+tyhjät tölkit pitää säilyttää ressi leluiksi. :D

Ps.Eka posti ja moi vaa kaikille.

VK vastasi sitten lopulta että CE:t riittää, huh.

Nyt saapui toinen osa palapeliä... vain peli puuttuu.

polo-setti.webp

On kieltämättä melko päheet nuo hiiri ja kuulokkeet! Harmi vaan, että ei oo tarvetta uusille nii ei viiti "turhaan" ostaa. :D

Back
Ylös Bottom