Diablo III

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
Mun taas on nimenomaan tarkoitus juosta toi läpi kavereiden kanssa. Uusi loottisysteemi tekeekin siitä paljon sulavampaa. Pelin juoni varmaan sopii kyllä paremmin yksinpeliin, mutta minkäs sille voi että kavereiden kanssa se on hauskempaa.
 
Onko täällä muita joilla on ongelmia saada toi peli asennettua? Mulla jää toi lataus koko ajan kesken kohtaan updating setup files ja siitä se ei etene.
 
Kyllähän tässä on uutta vaikka millä mitalla perusidean ollessa sama. Kaikki, jotka valittavat uutuuden puutteesta eivät todellisuudessa tiedä pelistä pahemmin mitään.

Ensinäkin pelissä on toimiva valuuttajärjestelmä. Diablo2:ssa rahalla ei ollut juuri minkäänlaista arvoa liian helpon saatavuuden ja vähäisen kulutuksen takia. Tämän takia kaupankäynnissä käytettiin harvinaisia tavaroita (Soj, Ist+ runet), ja myöhemmin kaupankäynti siirtyi kokonaan Blizzardin hallitsemattomissa olevalle kolmannen osapuolen foorumille (d2jsp) ja kauppaa käytiin foorumin omalla valuutalla. Diablo3:ssa sen sijaan rahalla on arvoa ja sille on jatkuvaa tarvetta, joten se on käypää valuuttaa.

Pelissähän on myös Auction House, toisin kuin aiemmissa Diabloissa. Ennenvanhaan, jos löysit arvokkaan tavaran mitä et itse tarvitse ja halusit vaihtaa johonkin tiettyyn tavaraan, oli kaksi vaihtoehtoa: 1) kolmannen osapuolen foorumi (d2jsp) tai 2) tehdä peli nimeltään "myyn xxx, haluan yyy" ja toivoa että joku näkee ilmoituksesi pienestä listasta, jossa näkyy ehkä alle prosentti kaikista käynnissä olevista peleistä. Siitten pitää vielä toivoa että ilmoituksen näkijä haluaa juuri sitä mitä tarjoat, ja pystyy tarjoamaan sinulle juuri sitä mitä haluat. Tämäkö oli sitten niin hieno systeemi, ettei Auction House ole mikään uudistus Diabloon?

Kolmanneksi Diablo3:ssa ei tarvita enää ladder-seasoneita, kuten taas aiemmissa peleissä. Diablo2:ssa tavarat eivät koskaan hävinneet, kun ne kerran on löydetty (paitsi HC:ssa). Ei ollut mitään syytä myydä niitä vendorille, eikä niitä voinut hajottaa osiin. Siispä tavara-inflaatio jatkui väistämättä, kunnes juuri millään ei ollut huomattavaa arvoa. Uuden seasonin alkaessa kaikki vanhat hahmot siirtyi non-ladderiin, ja kaikki halukkaat saivat aloittaa puhtaalta pöydältä parin vuoden välein, koska ladder- ja non-ladder pelaajat eivät voi pelata keskenään. D3:ssa tavaroita voi disenchantata (salvage), ja osa on soulboundeja, eli käytettyäsi tavaraa et voi enää vaihtaa sitä toiselle pelaajalle (oman accountin sisällä voit silti). Täten tavaroiden kysyntä on aina suurempi kuin tarjonta, ja inflaatiota ei synny.

Neljänneksi end-game lootin etsintä ei enää koostu pelkistä bossruneista (eli grindataan vaan jotain tiettyä bossia uudestaan ja uudestaan lootin toivossa), vaan paras tapa lootin löytämiseksi on pitkien luolastojen ja dungeonien tyhjentäminen, mikä on paljon mielekkäämpää touhua vanhaan verrattuna.

Viidenneksi, voiko kukaan väittää PvP:n olleen missään muodossa järkevää vanhoissa Diabloissa? D3:ssa on sentään areena, jossa PvP onnistuu ja turvapaikkoja ei ole. Ennenhän PvP koostui lähinnä siitä että kaikki seisoivat Act1 townissa wildernessin reunalla hostilena odottaen että joku uskaltaa juosta ulos. Ja sitten juoksennellaan kokoajan edestaas Akaran ja wildernessin välillä tai kuollaan sekunnin murto-osassa. Eikä tietenkään pidä unohtaa kaikkien rakastamia drop-barbeja, aura-stackereita, kill-botteja ja muuta mukavaa, joilla kuka tahansa pystyi hetkessä tuhoamaan kaikkien PvP-kokemuksen ihan vain for the lulz.

Kuudenneksi dupettaminen on korjattu. Ja vaikka uusia monistusmenetelmiä löytyisikin, Blizzard patchaa ne heti, toisin kuin kuolemaan jätetyssä Diablo2:ssa, jossa huima valtaosa kaikesta liikkeellä olevasta tavarasta on illegitiimisti kopioituja.

Entäpäs skill- ja attribute-systeemit? Pitäisikö taas laittaa strengthiin ja dexterityyn vain juuri sen verran, että endgame gearin saa pistettyä charmien avulla päälle, ja heittää kaikki loput vitalityyn? Riippumatta minkä skillbuilding teet milläkin hahmolla, kaikkien täytyi noudattaa tuota edellä mainittua kaavaa attributeissa. Muuten hahmosi ei ollut optimaalinen. Diablo3:ssa nämäkin on hoidettu paljon järkevämmällä tavalla.

Tässä nyt pari suurinta pointtia, jotka tuli päällimmäisenä mieleen. Jos väität ettei Diabloa ole uudistettu D3:n myötä, olet väärässä.
 
osa on soulboundeja, eli käytettyäsi tavaraa et voi enää vaihtaa sitä toiselle pelaajalle (oman accountin sisällä voit silti)

Samaa mieltä kaikesta. Tämä pisti vain silmään, oisko jotain lähdettä heittää noille soulbound itemeille? Itse en ole löytänyt mainintaa moisesta mistään vaikka olen hakemalla hakenut. Muutenkaan toi soulboundaaminen ei mielestäni sovi diabloon ollenkaan, vaikkakin se toki muuttais AH:n käyttöä aika radikaalisti.
 
Samaa mieltä kaikesta. Tämä pisti vain silmään, oisko jotain lähdettä heittää noille soulbound itemeille? Itse en ole löytänyt mainintaa moisesta mistään vaikka olen hakemalla hakenut. Muutenkaan toi soulboundaaminen ei mielestäni sovi diabloon ollenkaan, vaikkakin se toki muuttais AH:n käyttöä aika radikaalisti.
Hmm, nyt kun tarkistin asian niin näyttää siltä että vain Quest Itemit ovat BoP ja kaikki muu soulbindaaminen on poistettu. Vuosi sitten oltiin vielä vahvasti BoE tavaroiden suuntaan menossa. Mutta inflaatiopointti pysyy kuitenkin;
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=LY3wqAsVvWo#t=335s
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=LY3wqAsVvWo#t=760s
Tuossa selitetään kamojen elämänkiertojen ero D2 ja D3 välillä.
 
Kyllähän tässä on uutta vaikka millä mitalla perusidean ollessa sama. Kaikki, jotka valittavat uutuuden puutteesta eivät todellisuudessa tiedä pelistä pahemmin mitään.

Ensinäkin pelissä on toimiva valuuttajärjestelmä. Diablo2:ssa rahalla ei ollut juuri minkäänlaista arvoa liian helpon saatavuuden ja vähäisen kulutuksen takia. Tämän takia kaupankäynnissä käytettiin harvinaisia tavaroita (Soj, Ist+ runet), ja myöhemmin kaupankäynti siirtyi kokonaan Blizzardin hallitsemattomissa olevalle kolmannen osapuolen foorumille (d2jsp) ja kauppaa käytiin foorumin omalla valuutalla. Diablo3:ssa sen sijaan rahalla on arvoa ja sille on jatkuvaa tarvetta, joten se on käypää valuuttaa.

Pelissähän on myös Auction House, toisin kuin aiemmissa Diabloissa. Ennenvanhaan, jos löysit arvokkaan tavaran mitä et itse tarvitse ja halusit vaihtaa johonkin tiettyyn tavaraan, oli kaksi vaihtoehtoa: 1) kolmannen osapuolen foorumi (d2jsp) tai 2) tehdä peli nimeltään "myyn xxx, haluan yyy" ja toivoa että joku näkee ilmoituksesi pienestä listasta, jossa näkyy ehkä alle prosentti kaikista käynnissä olevista peleistä. Siitten pitää vielä toivoa että ilmoituksen näkijä haluaa juuri sitä mitä tarjoat, ja pystyy tarjoamaan sinulle juuri sitä mitä haluat. Tämäkö oli sitten niin hieno systeemi, ettei Auction House ole mikään uudistus Diabloon?

Kolmanneksi Diablo3:ssa ei tarvita enää ladder-seasoneita, kuten taas aiemmissa peleissä. Diablo2:ssa tavarat eivät koskaan hävinneet, kun ne kerran on löydetty (paitsi HC:ssa). Ei ollut mitään syytä myydä niitä vendorille, eikä niitä voinut hajottaa osiin. Siispä tavara-inflaatio jatkui väistämättä, kunnes juuri millään ei ollut huomattavaa arvoa. Uuden seasonin alkaessa kaikki vanhat hahmot siirtyi non-ladderiin, ja kaikki halukkaat saivat aloittaa puhtaalta pöydältä parin vuoden välein, koska ladder- ja non-ladder pelaajat eivät voi pelata keskenään. D3:ssa tavaroita voi disenchantata (salvage), ja osa on soulboundeja, eli käytettyäsi tavaraa et voi enää vaihtaa sitä toiselle pelaajalle (oman accountin sisällä voit silti). Täten tavaroiden kysyntä on aina suurempi kuin tarjonta, ja inflaatiota ei synny.

Neljänneksi end-game lootin etsintä ei enää koostu pelkistä bossruneista (eli grindataan vaan jotain tiettyä bossia uudestaan ja uudestaan lootin toivossa), vaan paras tapa lootin löytämiseksi on pitkien luolastojen ja dungeonien tyhjentäminen, mikä on paljon mielekkäämpää touhua vanhaan verrattuna.

Viidenneksi, voiko kukaan väittää PvP:n olleen missään muodossa järkevää vanhoissa Diabloissa? D3:ssa on sentään areena, jossa PvP onnistuu ja turvapaikkoja ei ole. Ennenhän PvP koostui lähinnä siitä että kaikki seisoivat Act1 townissa wildernessin reunalla hostilena odottaen että joku uskaltaa juosta ulos. Ja sitten juoksennellaan kokoajan edestaas Akaran ja wildernessin välillä tai kuollaan sekunnin murto-osassa. Eikä tietenkään pidä unohtaa kaikkien rakastamia drop-barbeja, aura-stackereita, kill-botteja ja muuta mukavaa, joilla kuka tahansa pystyi hetkessä tuhoamaan kaikkien PvP-kokemuksen ihan vain for the lulz.

Kuudenneksi dupettaminen on korjattu. Ja vaikka uusia monistusmenetelmiä löytyisikin, Blizzard patchaa ne heti, toisin kuin kuolemaan jätetyssä Diablo2:ssa, jossa huima valtaosa kaikesta liikkeellä olevasta tavarasta on illegitiimisti kopioituja.

Entäpäs skill- ja attribute-systeemit? Pitäisikö taas laittaa strengthiin ja dexterityyn vain juuri sen verran, että endgame gearin saa pistettyä charmien avulla päälle, ja heittää kaikki loput vitalityyn? Riippumatta minkä skillbuilding teet milläkin hahmolla, kaikkien täytyi noudattaa tuota edellä mainittua kaavaa attributeissa. Muuten hahmosi ei ollut optimaalinen. Diablo3:ssa nämäkin on hoidettu paljon järkevämmällä tavalla.

Tässä nyt pari suurinta pointtia, jotka tuli päällimmäisenä mieleen. Jos väität ettei Diabloa ole uudistettu D3:n myötä, olet väärässä.
Niin loistava post että :worship:

Varmaan ei-Diablottajat näkee että pelin olis pitänyt kehittyä eri peliksi... eli ei vain mekaniikkaa.

Nyt muuten levuttelin tota munkkia, ja releasin valinta on tehty! Makee classi.
 
Toi Elksun lista on kyllä varsin kattava, ja jokaisessa on hyvä pointti.

Jos itse lähtisin jotain huonoa verrattuna D2 hakemaan, tällähetkellä skill treen puute tuntuu hieman tylsältä. Diablo 2 kun sai tehdä valintoja mihin suuntaan hahmoaan lähtee kehittämään, nyt kaikki skillit aukeaa ihan automaattisesti. Toisaalta tuotakaan en lähde arvostelemaan sen enempää ennenkuin olen kunnolla saanut pelata peliä jotta näkee olisiko koko skilltreelle ollut tarvetta, vai toimiiko noin yhtä hyvin tai paremmin.

Lisänä tohon elksun listaan muuten vois laittaa shared stashin, Diablo 2:ssa singleplayerissa ei pystynyt heitteleen rojuja tyypiltä toiselle ilman 3rd party ohjelmia. Battlenetin puolella taasen aina piti sydän kylmänä käydä heittämässä johonkin peliin syrjäiseen kolkkaan ne itemit jotka halusi toiselle hahmolle, ja äkkiä relogia uudella hahmolla ja toivomaan että peli ja tavarat ovat vielä tallella.
Harvoin niin paljon vitutti kuin tuossa vaiheessa saadut temp bannit joita battle.net jakoi jos reloggasi/teki pelin liian usen. Sinne jäi ne itemit.
 
....blaablaablaa fanboirage....

Tässä nyt pari suurinta pointtia, jotka tuli päällimmäisenä mieleen. Jos väität ettei Diabloa ole uudistettu D3:n myötä, olet väärässä.
Eli kiteytettynä ekonomia parannettu, kusetukset kitketty ja parempi PVP, valinnat poistettu kokonaan jotta käteen jää vain se "optimoitu" hahmo? Ja tämä tekee pelistä sitten jotenkin uskomattoman kovan?

Ei kukaan väitä, etteikö uudistuksia olisi tehty sillä sitä eniten on odotettu, ja toivotaan että coregame olisi kuitenkin sitä hack'n'slashia. PVP uudistus on mielestäni kaksipiippuinen juttu - D2 oli vitsi sen saralta, mutta instansoitujen areenoiden esitteleminen on vain asian kiertämistä. Onhan se kiva että on "tasapuolisempi" mahdollisuus ottaa matsia pienellä sakilla, mutta sitä ollaan sitten ympättynä vain sinne areenalle. PVP kuitenkin on tällä hetkellä itselleni melko merkityksetön tekijä pelissä, se yksinpeli enempi tärkeä.

Pettymys vain oli suuri betan perusteella, koska kaikesta innosta huolimatta tajusin että kyseessä on edelleen se sama wanha Diablo - odotin epärealistisesti jotakin muuta. Sehän on tietenkin ihan omaa vikaa, sillä tätähän me juuri olemme halunneet; päivitetyn, parannellun version Diablo 2:sta. En oikein edes tiedä, mitä odotin. Ehkä jotain mullistavaa, jotain todella erityistä kuten hajoavaa/hyväksi käytettävää ympäristöä, ulottuvuuden hyväksikäyttöä yms. Ehkä saan nämä sysisynkät lasit silmiltä ja pystyn nauttimaan lopullisesta versiosta kun sen aika koittaa. Tällä hetkellä vain on hyvin ristiriitaiset fiilikset.
 
Eli kiteytettynä ekonomia parannettu, kusetukset kitketty ja parempi PVP, valinnat poistettu kokonaan jotta käteen jää vain se "optimoitu" hahmo? Ja tämä tekee pelistä sitten jotenkin uskomattoman kovan?
Fanboi myönnän olevani, mutta millä tavalla postini oli ragettamista? Enkö selvästi ja perustellen käynyt läpi muutamia pointteja, joiden perusteella voin väittää "ei mitään uudistuksia"-anti-fanipoikien olevan väärässä?

Mielestäsi on sitten parempi valita yksi tiukasti määritelty buildi koko loppuelämäksi, kuin pystyä käyttämään kaikkia skillejä miten lystää? Ja sekö, että kaikki mikä pelin end-gameen liittyy on parannettu huomattavasti, ei ole maininnan arvoista mielestäsi? Koko pelin end-game on lootin hankkimista, joten jos "kiteytykseesi" ei mahdu mitään grindaamiseen, vaihtamiseen ja lootin arvoon liittyvää, sinulla on aika vinksahtanut käsitys Diablosta.

Tuossa postissani en edes puhunut craftingistä enkä pelattavuutta parantavista uudistuksista, kuten inventorytetriksen poistamisesta, helpompikäyttöisesta stashista, quest logista ja muista. Enkä myöskään maininnut idioottimaisesta ja epäreilusta vaikeustason muokkaamisesta Immuneja käyttämällä, mitä Diablo2:ssa näimme ja mikä on D3:ssa korjattu. Niin ja vielä tuo Dimmun mainitsema shared stash. AHHHHHHHHHHHH kun tekee mieli huokaista helpotuksesta. Harva asia pikkupojan elämässä oli niin uskomattoman stressaavaa, kuin kamojen transsaaminen omalta hahmolta toiselle. Sydän hakkasi ja silmissä sumeni sitä tehdessä, ja voi sitä vitutuksen määrää kun peli on kadonnut hahmoa vaihtaessa tai iski tempbannit :D Siinä piti aina laskea hitaasti viiteen ennen jokaista klikkausta tai napinpainallusta vaihdon aikana ettei vaan potkittaisi pihalle b.netistä.

Ei kukaan väitä, etteikö uudistuksia olisi tehty sillä sitä eniten on odotettu, ja toivotaan että coregame olisi kuitenkin sitä hack'n'slashia. PVP uudistus on mielestäni kaksipiippuinen juttu - D2 oli vitsi sen saralta, mutta instansoitujen areenoiden esitteleminen on vain asian kiertämistä. Onhan se kiva että on "tasapuolisempi" mahdollisuus ottaa matsia pienellä sakilla, mutta sitä ollaan sitten ympättynä vain sinne areenalle. PVP kuitenkin on tällä hetkellä itselleni melko merkityksetön tekijä pelissä, se yksinpeli enempi tärkeä.
Hyvin monikin väittää ettei pelissä olisi uudistuksia. Tottahan se on että PvP ei ole missään määrin tärkeässä roolissa Diablo-peleissä, ja sen takia pelissä ei tule olemaan mitään rankattua systeemiä. Ei ole mitään väliä onko matsit "tasapuolisia" vai ei, kunhan PvP on helposti ulottuvissa ja toiminnantäyttöistä. PvPn tasapuoliseksi tekeminen olisi muutenkin tyystin mahdotonta tällaisessa pelissä. Se nyt on vaan lähinnä lisämauste.

Et kyllä tiedä mistä jäät paitsi, jos olet pelkkää yksinpeliä pelannut. Blizzard aikoo ohjata ja painostaa kaikkia pelaajia pelaamaan Battle.netissä porukalla, ja on myöntänyt että aivan liikaa ihmisiä pelasi pelkkää Single Playeriä Diablo2:ssa. Monia harmitti pelata hahmollansa pitkälle, ja sitten vasta huomata ettei sillä samalla hahmolla voi pelata muiden kanssa. Yksin pelatessa ei tule näkemään sitä todellista end-gamea.
 
Yksi asia mikä tässä huolettaa on se, ettei D3:ssa ole yhtä paljon random-generoitua ympäristöä. Kaikki dungeonit on randomeja, mutta maanpinta on muistaakseni aina sama. Mitään virallista tietoa tai arviota siitä, kuinka suuri prosentti kartasta on randomia, ei taida olla kerrottu ja pelkän betan perusteella sitä on aika hankala yrittää sanoa. Toivottavasti mahdollisimman vähän olisi valmiiksi tehtynä. Vanhoissa Diabloissahan oli vain muutamia pieniä paikkoja, ehkä alle sadasosa koko pinta-alasta, mitkä oli etukäteen tehty. Randomoinnin teknisestä toteutuksesta en osaa sanoa yhtään mitään, ja voi olla että sen tekeminen kolmiulotteisessa ympäristössä on paljon haastavampaa kuin kaksiulotteisessa. Toivotaan parasta
 
Eikö enää tässä D3;ssa levelien seurauksena valita näitä str ja vita statseja? Entä miten noiden skillien kanssa, eikö enää ole niitä omia strategisia buildeja eri charruille, vaan noita skillejä otetaan järjestäin? Joku pidempään betaa pelannut voisi avata vähän kysymyksiäni! Kiitos=)
 
Yksi asia mikä tässä huolettaa on se, ettei D3:ssa ole yhtä paljon random-generoitua ympäristöä. Kaikki dungeonit on randomeja, mutta maanpinta on muistaakseni aina sama. Mitään virallista tietoa tai arviota siitä, kuinka suuri prosentti kartasta on randomia, ei taida olla kerrottu ja pelkän betan perusteella sitä on aika hankala yrittää sanoa. Toivottavasti mahdollisimman vähän olisi valmiiksi tehtynä. Vanhoissa Diabloissahan oli vain muutamia pieniä paikkoja, ehkä alle sadasosa koko pinta-alasta, mitkä oli etukäteen tehty. Randomoinnin teknisestä toteutuksesta en osaa sanoa yhtään mitään, ja voi olla että sen tekeminen kolmiulotteisessa ympäristössä on paljon haastavampaa kuin kaksiulotteisessa. Toivotaan parasta

Käsittääkseni randomgenerointi maanpinnan osalta on sitä että dungeonit löytyvät eri paikasta. Kuten betassakin jo huomaa, eri pelikerroilla jotkut kellariluukut ovat kiini ja toisinaan kaivoon voi hypätä yms. Toiseksi maanpinnan monsterpackit ovat randomilla pitkin karttaa, jotta se eliteboss ei aina löydy samasta kohtaa jos on edes löytyäkseen. Mielestäni tämä on ihan riittävä randomisointi, eihän D2:ssa ollut kuin tietty ennalta määrätty määrä karttoja jotka oli tehty, ja peliä tehdessä kone sitten arpoi niistä paketin joka tuli siihen maailmaan. Noistakin oppi tietyt tunnistamaan aika äkkiä merkkien perusteella.
 
Nyt on tullu hakattua tota munkkia kunnolla, ja kyllä D3 tulee vuoden peli olemaan. Hack'n'Slash genressä game of the decade.

Tämä toki omalla kohdalla.
 
Heh, kauheeks grindaamiseks se sit kuitenkin meni vaikkakin beta. Eli itamz itamz... sinisten keräystä, smelttaamista, ja uusien tekemistä.

d2.webp

Mutta oli siitä hyötyä, sai damagen yli 50. Tosin aseita ei ole ikuisuuteen tippunut, ja kai ton kuuteen kymppiin sais.

d1.webp

Netistä luin että Beta achievementit ei siirry retailiin, mutta blue post asiasta oli helmikuulta ennen open betaa. Nyt kaikilla siis olis mahdollisuus tienata ne.. hmm? Olis tossa kyllä hommaa saada Overachiever achi.
 
Kyllähän se oli mukavaa kaverin kanssa pelata toi beta mappi läpi.



Onko TML:n munkillä yhtä kova DPS? :P

E: Ei ole siis minun videoni.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oliskin päässy testaa betaa... Pomppaa kokoajan tuo "tarvitset BattleTagin tee se täällä" ilmotus, ja tagi siis on tehty jo perjantaina, ja se näkyy esim mun battle.net accountin infoissa yms, mut peli ei sitä ymmärrä...
 
Onko TML:n munkillä yhtä kova DPS? :P

E: Ei ole siis minun videoni.
Ei varmaan. Tuossa invin damage lukemassa ei taida olla dps vaan vain damage. Vaikka mulla korkeampi damage niin per sekunti vähemmän. Menee kyllä jo turhaks toi attacks per second vauhti, paitsi bosseissa.

Ainakin nyt jo mun munkki tuhoaa kymmenienkin ryhmät kahdessa iskussa joten aika sama tapahtuuko se .33 sekunnissa vai .5 sekunnissa. :)

Oliskin päässy testaa betaa... Pomppaa kokoajan tuo "tarvitset BattleTagin tee se täällä" ilmotus, ja tagi siis on tehty jo perjantaina, ja se näkyy esim mun battle.net accountin infoissa yms, mut peli ei sitä ymmärrä...
Joo Blizzard tietää tän ongelman, ainakin palstojen mukaan. Korjaantuu itsekseen tietääkseni. Toivottavasti kerkiää sulla korjaantua ennen betan loppua. Eli klo 20.00 tänään loppuu.
 
Tulipas testattua tuota Betaa kaverin luona viikonloppuna ja Diablo-fanina ei voi olla muuta kuin tyytyväinen. Pitää käydä tällä viikolla heittämässä ennakkotilaus sisään. Tulee vaan kalliiks tämä pelaaminen kun on niin vanha nykyinen kone että pitää päivittää prossu + näytönohjain että pyörii peli kunnolla. Ei sitä viitsi millään low-asetuksilla pelata :)
 
Back
Ylös Bottom