Defendo HMAC:ssa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja subotai
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei,

onkohan kellään tietoa tuosta Helsinki Martial Art Centerin Defendosta? Ko. lajista on ollut täälläkin juttua silloin-ja-tällöin. Lähinnä kiinnostaa laijin vetäjät, itse mesta jne..
Paikka olisi mainio, koska asustelen Puistolassa. Lisäksi perheelliselle miehelle nuo treeniajat olisivat just passelit..

Taustasta sen verran, että olen harrastellut juoksun ja puntin lisäksi pari-kolme vuotta seka aikidoa, että wado ryu:a.. mutta molemmista lajeista aikaa vuosia. Nyt nousi "vanhoilla päivillä" :rolleyes: kiinnostus taasen johonkin kamppailulajiin.

Elikkäs jos jollakin Pakkiksen kamppailutyypillä (tai -tytsillä) on tietoa jaettavaksi, niin Subotai ottaa mielihyvin vastaan!

Kiitos!

Mä olen käynyt viime syksystä ko. paikassa ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Pääkouluttajana defendossa on Tapio Erholtz, Tapsa on myös käytännössä vetänyt kaikki treenit. Treenit on olleet monipuolisia ja painottuneita tekniikoihin ja skenaarioharjoitteisiin. Uudet peruskurssit taisivat alkaa tällä viikolla, mukaan treenaamaan vaan, niin saat paremman kuvan. Mm. tänään treenit klo 19.15-20.15.

Lisätietoja löytyy osoitteesta www.hmac.fi.

jeps, aloitinkin peruskurssin 8.1. ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Pääkouluttaja on asiallisen tuntuinen kaveri ja perjantain treenit vetävä Jaakko(?) vaikuttaa myös pätevältä hepulta.

Juteltiinkin muiden aloittaneiden kanssa, että onpas mielenkiintoinen ja hyvän tuntuinen laji. Ei mitään turhaa jne.

Lisäksi tuo tunti riittää mainiosti. Esim perjantain tunnin jälkeen olin aivan tiltissä..

:thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom