Death Live in LA

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Saatana että on kova pätkä, imuttelin ja on pakko mennä ostamaan vaikka onkin DVD:llä vain stereona, laittaa sitten vähän vitun rankkaa settiä jätkät ja tunnetusti uudempi death ei sitä helpointa ole soittaa. Viimeisin levy oli ainakin teknisintä Deathia ever, eikä kovinkaan moni bändi ole samalle tasolle päässyt.
ROK ON!! :worship:

T39282.jpg

Biisilista:

1 - Intro/The Philosopher
2 - Spirit Crusher
3 - Trapped In A Corner
4 - Scavenger Of Human Sorrow
5 - Crystal Mountain
6 - Flesh And The Power It Holds
7 - Zero Tolerance
8 - Zombie Ritual
9 - Suicide Machine
10 - Together As One
11 - Empty Words
12 - Symbolic
13 - Pull The Plug

Täytyy sanoa että ei ole ihminen joka tossa livellä kannuttaa, vittu että on mieletöntä takomista. Kaveri taitaa olla Richard Christie, mies on itse saatana!

Milloinka tuo on nauhotettu? Eikös Chuck Shuldiner ole ollut haudassa jo jonkun aikaa? Onko Death jatkanut ilman Chuckia vai onko noi äänitetty vielä silloin kun äijä oli voimissaan?

Kiinnostava live kieltämättä.

Kyllä Chuck "Schooldinner" on vielä alive and well tuolla videolla. Ja täytyy kyllä sanoa että varsinkin se kannujen kolistelu on melkoista kuunneltavaa/katseltavaa :eek: Tosin eipä entinen rumpalikaan (Gene Hoglan) paljoa taidoissa hävinnyt. Itse tykkäsin oikeestaan enemmänkin ko. hepusta, ei ihan niin hirveetä kikkailua koko aikaa, vaan myös suoraviivaisempaakin mättöä. Symbolic on aivan ristuksen hyvä levy! :kippis1:

http://www.emptywords.org/RHinterview11-2001.htm

Joitakuita kyllä ärsyttää rumpujen ja varsinkin virvelin ääni tossa setillä, samaten kitaroiden vireessä on toivomisen varaa joissakin harmonioissa... Joo tää kuulostaa tämmöseltä "en tajuu miten jätkät voi ryypätä ku basari on noin pinnassa" kitinältä keikalla, oikeesti mullekin kyllä uppoo ko. live helekutin hyvin, on se Chuck kova jätkä. Harmi kun tuli syöpä päähän.

Tommosista agrevedoista tuli mieleen, mulla on muuvipätkä slayerin angel of death piisistä, en tiedä lieneekö osa jotain suurempaa settiä, mutta siinä vedetään melkosella vihalla kans. Ja itse piisihän on myös ihan kurko sooloihin asti :)

Toi on ihan jees pätkä. Mulla on myös dvd:llä Death live in Eindhoven. Joku Chuckin supportointilevy. Siinä kuvataan välillä kannuttajaakin ihan läheltä. Ihan Asia meininki.

Mahtava orkesteri joka on aina kärsinyt "huonoista " soittajista.L.A on mahtava live.:offtopic: Samoin myös Emperorin Emperial Ceremony

Ostin tuon about pari vuotta sitten ja täytyy sanoa että siinä on maailman paras livetaltiointi:worship: Vielä kun siihen ois saatu pari biisiä human levyltä lisää.

Täähän on ikivanha topicci, mut nostetaan nyt kun en viitti uuttakaan alottaa.

Oon vasta lähiaikoina ruvennu tutustuun Deathiin enemmänkin, ja pakko myöntää että on kyllä helvetin tiukkaa musaa.
En oo vielä saanut käsiini kaikkia levyjä, mutta niistä biiseistä mitä olen tähän mennessä kuullut nousee kyllä The Philosopher ehdottomaksi ykköseksi.
Muita kovia on ainakin Suicide Machine, Zero tolerance ja Crystal mountain.
:rock:
Individual thought patterns -levy kokonaisuudessaan on aika kova, tosin tällä hetkellä ainoa mitä olen enemmän kuunnellut. Nyt on kuuntelussa ollut aika paljon tuo The Sound Of Perseverance, ja tiukaltahan sekin kuulostaa, tosin pitää kuunnella sitä vielä jonkin aikaa ennenkuin uskallan sitä enempää analysoida.
Myös Scream Bloody Gorea olen hieman kuunnellut, ja ei voi muuta sanoa kun että on kyllä Chuckin lauluääni kehittynyt vuosien varrella. :D

:rock:

Hienoa, että muutkin ymmärtää musiikin päälle:)

On siinä yksinkertaisesti maailman paras live taltiointi :rock:
Ja vieläkun tuota matskua ei ole alunperin edes tarkoitettu
julkaistavaksi. Live in LA ja Live in Eindhoven ovat julkaistu
kattamaan Chuckin sairaalakuluja.

Ainoa heikompi levy Death tuotannossa on mielestäni Spiritual Healing.

Back
Ylös Bottom