Deadwood

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Routa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
HBO:n uutukainen alkoi eilen, ja avausjakso oli mielestäni hyvä. Täytyy alkaa seurata sarjaa. En muuten juurikaan tv:tä katso, leffoja lähinnä silloin tällöin ja MotoGP:tä silloin kun kausi on käynnissä. Sarjoista olen seurannut Shieldiä suhtellisen säännöllisesti, Kylmä rinki oli aikoinaan kova sana.

Arvosteluissa mainittu jatkuva kiroilu ei itselleni pistänyt silmään/korvaan, aika vaikeaa kuvitella että ko. ajanjakson lännen asuttajat olisivat olleet kovinkaan kaunopuheista porukka.

Myös näyttelijävalinnat olivat mielestäni onnistuneita, ja erilaisia henkilöhahmojakin löytyy riittävästi. Lienee jatkossa mielenkiintoisia käänteitä odotettavissa.

Löytyykö muita katsojia?

Seurannut olen noin viisi ensimmäistä jaksoa. Laatusarja. En henkilökohtaisesti ole aivan hulluna tähän, mutta seurataan jatkossakin. NYPD:n luojan sarja kyseessä.

Löytyisi, jos tulisi hieman aiemmin... Eilen ei kyllä taipunut mitenkään 4d:n jälkeen katsomaan ko. sarjaa... Hieman harmittaa... mut täytyy sit katsoa tietokoneelta...

BTW Männävuosien Ian McShane on siinä!!! IIK KIIK!! SIIS LOVEJOY THE maailmankaikkeuden paras sarja :D

Joo tuli katsottua vaikutti erittäin hyvältä. Harmi vaan, että tulee niin myöhään. Kiroilua oli jonkin verran, mutta tosiaan tuskin se meno oli silloin sellasta tohtori tuli kaupunkiin henkistä oikeesti:D Joutuu tsekkaa jatkossakin.

HarryG sanoi:
BTW Männävuosien Ian McShane on siinä!!! IIK KIIK!! SIIS LOVEJOY THE maailmankaikkeuden paras sarja :D

Heh, oli Deadwoodin roolihahmo aika kaukana Lovejoysta, vaikka rakkauden ammattilaisia palkollisena pyöriikin :D

Hyviä pikkudetaljeja ekasta jaksosta: murhattu perhe puhui (hyvää) ruotsia keskenään, ja olikin menossa Minnesotaan, jossa skandinaaviasutusta lienee suht runsaasti.

Miksi pirussa kaikki hyvät sarjat tulevat päällekkäin tiistaina? Shield, nip/tuck, 4D, deadwood ja eikös nyt se lost ala kanssa tulemaan tiistaina?

Ja loppuviikolle onkin sitten varattu pelkkää paskaa.

Ratu sanoi:
Miksi pirussa kaikki hyvät sarjat tulevat päällekkäin tiistaina? Shield, nip/tuck, 4D, deadwood ja eikös nyt se lost ala kanssa tulemaan tiistaina?

Ja loppuviikolle onkin sitten varattu pelkkää paskaa.

Onneksi Shield ja Deadwood tulevat peräkkäin, ja 4D siinä välissä ;)

Ja Lost taitaa tulla torstaisin, 26.1. alkaen klo 21.00

Silmään pisti myös ainakin ekan jakson ohjaajana Walter Hill. Kaverillahan on westerneistä aika reippaasti kokemusta ja muutenkin ansioluettelosta löytyy mielenkiintoisia leffoja (mm. 48H).

Eipä toi deadwoodi niin raaka ollut kuin oli hypetetty. Tykkäsin siitä ettei ollut mitään sankaria pelastamassa kaikkia ja kärsimässä omantunnon tuskista. Katson ensi jaksonkin.

AGR sanoi:
Eipä toi deadwoodi niin raaka ollut kuin oli hypetetty. Tykkäsin siitä ettei ollut mitään sankaria pelastamassa kaikkia ja kärsimässä omantunnon tuskista. Katson ensi jaksonkin.

Niinpä. Sankaritkin tuossa ovat enemmän tai vähemmän antisellaisia ja siten moniulotteisempia kuin kirkasotsaiset maailmanpelastajat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvältähän tuo sarja vaikutti, mutta tosiaan itsellä pisti korvaan ainakin jakson alussa tuo jumalaton fuck -sanan viljely. Ei siinä etteikö lännenpojat ja tytöt varmasti ollut helvetin kovia, mutta hiukan vei fiilistä ku joka toinen sana oli fuck ja jokaista kutsuttiin cocksuckeriksi tai cuntiksi. Jos tuo kielenkäyttö menee järkevämpään suuntaan niin varmasti on viihdyttävämpi.

Mä en kyllä innostunut tuosta ekasta osasta. Kaikki jäi pintapuoliseksi ja Ian McShane on ikuisesti profiloitunut LoveJoyksi. En pysty kuvittelemaan häntä sadistina. Ainoa vähänkin toimiva rooli oli Wild Bill Hickockin.

Onko Deadwood tässä tapauksessa Black Hillsien aka Paha Sapan aka Mustien kukkuloiden juurella oleva mainarikaupunki, vai onko tää joku very special ei-niin-historiallinen pläjäys?

syntikka sanoi:
Hyvältähän tuo sarja vaikutti, mutta tosiaan itsellä pisti korvaan ainakin jakson alussa tuo jumalaton fuck -sanan viljely. Ei siinä etteikö lännenpojat ja tytöt varmasti ollut helvetin kovia, mutta hiukan vei fiilistä ku joka toinen sana oli fuck ja jokaista kutsuttiin cocksuckeriksi tai cuntiksi. Jos tuo kielenkäyttö menee järkevämpään suuntaan niin varmasti on viihdyttävämpi.
Cocksucker taidettiin sanoa 8 kertaa eilisen jakson aikana. Jotenkin aina sorahti korvaan :D

RRKalle sanoi:
Onko Deadwood tässä tapauksessa Black Hillsien aka Paha Sapan aka Mustien kukkuloiden juurella oleva mainarikaupunki, vai onko tää joku very special ei-niin-historiallinen pläjäys?

Joups... Ihan "aito" Deadwood vuonna 1876 pitäisi olla kyseessä. Ekajaksossa mainittiinkin Kenraali Custerin hiljattain kärsimä tappio inkkareille.

Loistosarja ainakin minun mielestäni. Itse olen menossa toisen seasonin puolessa välissä ja ihan vilpittömästi voin suositella. Ainoa vaikeus noissa ameriikan serkun verisoissa on se vähän wanhahtava englanti, joskus menevät sanonnat ja pointit ohi korvien.

Hahmot ovat ainakin omaan silmään mielenkiintoisia, ehkä kaikkein tylsimpänä on herra sheriffi puhtoinen ja siisteimpänä itse pahis Mr. Lovejoy. Alussa tuntui ettei sitä osaa katsoa kuin charmanttina taidekauppiaana, mutta rooli rujous ja kusipäisyys kyllä muutti mielen aika äkkiä.

Sanottiinhan siinä edes kerran "Cocksucking fuckhead"? :hyper:
Unohdin katsoa, mutta koska tätä on verrattu Oziin niin olen ihan peleissä mukana ens viikolla.

Toinen jakso oli vielä parempi kuin eka. Taidan jäädä pitkästä aikaa koukkuun johonkin sarjaan. Taisipa olla kiroiluakin vähemmän, kuin ekassa jaksossa. Eipä tuo tosin mua siinäkään haitannut :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom