kyllä näihin :wanha: kommentteihin saa välillä olla vähän helvetinmoinen sherlock, että löytäisi mahdolliset aiemmat postaukset asiasta. varmasti palstalta löytyy aina joku kaveri joka muistaa kaikki threadit, ja on heti vilauttamassa :wanha: -kylttiä, mutta esimerkiksi itse tässä muutaman vuoden pakkista surffailleena ei todellakaan voi sanoa että kaikki jutut muistaisi. siksi siis (mun mielestä) on ihan ok, vaikka näitä juttuja uudelleen tulisikin. ei kaikki voi muistaa kaikkea - ja aina löytyy niitä, jotka ei oo nähny kyseistä juttua kertaakaan, vaikka se aiemmin olisi esillä ollutkin. näistä ´vanha´ -kylttien vilautteluista tulee mieleen aina "strutsiiiiiiii", "lukkooooooooon" -huudot.
joten, mua ei ainakaan haittaa vaikka tällaisista muutaman vuoden vanhoista (hauskoista) jutuista tulee uudelleen joku threadi, varsinkaan jos ei ole löytänyt searchilla sitä aiemmista jutuista. kyllä nää aina naurattaa silti yhtä lailla ku ennenkin.

se on sitten ihan eri juttu, jos sama juttu/sivu on postitettu vaikkapa viikko aiemmin, ja löytyy parhaimmillaan vielä samalta sivultakin. mutta hei - kaksi vuotta vanha... kuka kaikkea muistaa? <- ja palstalta löytyy helvetisti jengiä, jotka on jäsenöityneet tuon parin vuoden aikana, joten heille tää voi olla muutenkin ihan uusi juttu. harvempi kuitenkaan selaa koko pakkiksen threadihistoriaa tänne liittyessään.