Dark Tranquillity Suomeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Dark Tranquillity saapuu Suomeen Visulahdessa 10.-11.8. järjestettävään Jurassic Rockiin. Jurassic Rock jatkaa Dinosaurockin perinnettä. Vielä ei ole tiedossa kumpana päivänä DT esiintyy.

Jurassic Rockin kotisivut (aukeaa 14.5.):
http://www.jurassicrock.fi/

itse ajattelin saapua paikalle.on nimittäin kyseisen tapahtuman perjantai muutenkin aika kovaa valuuttaa.
http://www.jurassicrock.fi/paivakohtainen
Dark Traquilllity,Raised Fist,Joe Lyn Turner&Graham Bonnet(Rainbow-ukot), Stam1na,Nicole ja Naildown.ja 32 eskoa.ja erittäin kohtuullisen ajomatkan päässä.voi loiri.

kaikki Mikkelsiin!!!

Kyllähän tuonne voisi mennä Dark Tranquilityn, Raised Fistin ja Paprika Korpsin (hevimpää reggaeta puolasta) takia. Vielä omassa kaupungissa kerrankin.

Perjantaina olisi putkeen Raised Fist ja DT. Hmmmm. Tuota sietää harkita.

Nyt vasta hokasein että RF on tuolla. Tuonne ei kyllä olisi Joensuusta kummoinen matka ja yöpaikkakin sieltä löytyisi, joten pitää harkita tuonne menoa myös minun. Tarkemmin kun aikatalua katsoi niin perjantaina onkin kaikki itseäni kiinnostavat bändit Mokomaa lukuunottamatta.

olikos eilen muita pakkislaisia mestoilla?
näin vanhemman herrasmiehen jolla oli puku ja olkihattu,oletin hänen olevan HC76,mutta epävarmuuteni esti tervehtimisen

olikos eilen muita pakkislaisia mestoilla?
näin vanhemman herrasmiehen jolla oli puku ja olkihattu,oletin hänen olevan HC76,mutta epävarmuuteni esti tervehtimisen

Sori, ei ollut :D Ei tullu mentyä..

Ootas nyt, mistä päättelit että olisi minä? Herrasmies jolla puku ja olkihattu päässä? Mitä h.. ? :lol2:

mulla DT on jäänyt pahoin fleimareiden ja workkereitten varjoon,mutta oli kyllä hyvä keikka.se laulaja oli kyllä ihan loistava esiintyjä,ja muutenkin näki että jätkät on jonkun estradin nähny.hyvää niskatuskamusiikkia :) pitää tutustua bändiin vielä tarkemmin.

ainiin ja mustahiuksinen kitaristi oli cool :rock:

Sori, ei ollut :D Ei tullu mentyä..

Ootas nyt, mistä päättelit että olisi minä? Herrasmies jolla puku ja olkihattu päässä? Mitä h.. ? :lol2:
;)

Back
Ylös Bottom