Dark Tranquillity Suomeen 2010

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Dark Tranquillity saapuu Suomeen seuraavanlaisesti:

28.10. - Jyväskylä, Lutakko
29.10. - Oulu, Teatria
30.10. - Seinäjoki, Rytmikorjamo
31.10. - Tampere, Klubi
01.11. - Helsinki, Nosturi
02.11. - Turku, Klubi

Lämppärinä Insomnium.

Vois kävellä johonki lappiin ja jäädyttää itsensä niinku Cartman. Sitte pyytäis jonku sulattamaan lokakuussa.. Eihän noin pitkään jaksa odottaa kukaan!

1012_frozen_last_breath.jpg

Lämppärinä myös Avatar.

Lämppärinä Insomnium.
Kotisivujen mukaan Imsomnium ei olisi mukana poihjoismaiden keikoilla Malmöta lukuunottamatta. No, eiköhän Suomesta muutama muukin potentiaalinen lämppäri löydy.

Hakatkaa tähän ketjuun tuhat viestiä paria viikkoa ennen kuin tulee liput myyntiin. En todellakaan ole jättämässä väliin.

Onhan ne tulossa Nummeenkin.

Vois kävellä johonki lappiin ja jäädyttää itsensä niinku Cartman. Sitte pyytäis jonku sulattamaan lokakuussa.. Eihän noin pitkään jaksa odottaa kukaan!

Sain sulateltua itseni, jotta perjantaina ollaan vetreässä keikkakunnossa. Oulun keikalle on ilmeisesti vielä lippujakin saatavilla, joten kaikki vaan houkuttelemaan mattimyöhäisiä mukaan. Teatrian sivujen mukaan illan ohjelma on:

Ovet 20:00
Omnium Gatherum 21:00
Dark Tranquillity 23:00

Asteikolla 0-1000, kuinka mahtava keikka oli? :) Itse tänään Oulun keikalle! :rock:

Ekaa kertaa näin nyt bändin livenä ja eipä tarvinnu pettyä. Hyvä meininki lavalla eikä biisilistassakaan valittamista.

E: Avataria en ollu ennen kuullu ja oli kyllä ihan positiivinen yllätys.

Keikka lutakossa oli hyvä, vaikkakin porukka oli osittain vitun jäykkää. Toki oli torstai ja suuri osa selvänä, mut ei se pitäis estää meininkejä.

Avatar oli aika loistava, eipä ollut siitä mitään tietoa ennen ja oli aika kovaa paskaa. Varsinkin laulaja oli aika saatanan hyvä.

Mahtava bändi! Argh, ketuttaa ku asuu jossain tääl bakom takana niin eihän tääl mitään keikkoja koskaan järkätä.. :3

Mitä biisejä DT soitti aiemmilla keikoilla? Mulla on tarkoitus mennä keskiviikkona Turkuun keikalle ja tätä on kyllä odotettu jo sormet syyhyten jostain helmikuusta asti!

Oli kyllä perjantaina hemmetin mahtava keikka Oulussa! Toisaalta olin nähnyt bändin kolme kertaa aikaisemmin livenä ja tämä viimeisin oli selkeästi heikoin veto. Syynä tähän olivat alkuun melko paskan soundit Teatrialla (kitarat eivät kuuluneet juuri lainkaan) ja yllättävän vähäinen yleisömäärä. Olisin odottanut että kyseinen pumppu olisi vetänyt huomattavasti enemmän jengiä paikalle, olihan kyseessä sentään perjantai. Ehkä DT ei olekaan ihan niin suosittu näillä leveyksillä kuin olen ymmärtänyt.

Loistava biisilista, energinen esiintyminen ja yleisössä vallinnut hyvä tunnelma kuitenkin pelastivat paljon!

Mitä biisejä DT soitti aiemmilla keikoilla? Mulla on tarkoitus mennä keskiviikkona Turkuun keikalle ja tätä on kyllä odotettu jo sormet syyhyten jostain helmikuusta asti!

Jos nyt en ihan väärin muista niin kyllä sieltä tuli aikalailla kaikki helmet joka albumilta aina Projectorista lähtien...

Back
Ylös Bottom