Cross trainer kotiin

Ikä
46
Olen suunnittelemassa kotikuntosalia, johon haluan sekä minun että vaimoni suosikkilaitteen eli cross trainerin.

Olen kuullut, että monet postimyynnin halpismallit klonksuisivat paljon ja olisivat kehnoja.

Kenellä on kokemuksia näistä laitteista kotona? Mitä merkkiä ja mistä suosittelisitte hankittavaksi?

Itse olen harkinnut tilaavani Wrangelta jonkun Kettlerin laitteista.

Onko näistä kokemuksia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
.

Moi,

Itse suosittelisin ehdottomasti laittamaan nettiin, mustaan pörssiin ym ostoilmoituksia. Itse sain tunturin c3 crosstrainerin joka oli lähestulkoon käyttämätön ihan pilkkahinnalla. Kyseinen laite on ollut itselläni kovassa käytössä ja toimii kuin unelma. tsemppiä etsintään!

mitään pilipali vehjettä ei kyllä sit kannata ostaa vaik kuinka halvalla sais :evil:

Mulla on ollu nyt puolisen vuotta kovassa kotikäytössä Energetics ET 7.0. En muista paljonko maksoi alunperin, sain suhteilla alennusta nimittäin, mutta hyvin tuolla on sotkenut 5-6 kertaa viikossa 30-90 minuuttia kerrallaan. Nyt on alkanut kuulua pientä hankausääntä pyörästä kun oikea "poljon" on taka-asennossa, mutta se korjaantunee öljyllä.

Tollainen Kettler 100 meillä taloyhtiön kuntosalilla (n. 30 käyttäjää/viikko) ollut käytössä noin kuukauden päivat, hyvin rullaa, mitä nyt yli satakiloisen alla vähän naksuu :D . Kokoaminen oli kuulemma myös hauskaa, pojat yritti tietysti ensin katsomatta ohjeita..

no siis ideahan noissa kai on mahdollisimman elliptinen liikerata, joka vaatii laitteelta mittaa pituussuunnassa. noi halpaversiot on usein lyhyitä eikä mistään elliptisyydestä juuri ole tietoa. itse käytän kyllä mieluummin juoksumattoa. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom