Cro Cop UFC:hen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olispa aika kova juttu. Saataisiin UFC:iin vähän eri tason ukkoja. Näkihän sen kun Silva tuli ja teki Franklinista hakkelusta. TUF:fia kun katsoo niin taitaa nämä UFC:in kaverit keskittyä siihen "cardiomachine":na olemiseen...

Ei oikein ole ketään ns. todellista vastusta Cro Copille UFC:n puolella tällä hetkellä. Eipä niitä tosin koko maailmastakaan löydy kuin Fedor (ja Nogueira). Onhan tuo mielenkiintoista jos Mirko siirtyy UFC:n alaisuuteen. Liekköhän toimii suunnannäyttäjänä, Pridellahan on ilmeisesti (?) ollut jotain rahallisia vaikeuksia ja UFC vahvistaa koko ajan asemaansa? Saa nähdä alkaako muitakin isoja nimiä siirtyä kohtapuoliin Dana Whiten hoiviin.

Huikeeta vaan jos huhu siis on vahvistettu ja nimet papruissa. Saa Sylvia kunnon selkäsaunan kunhan Cro cop raivaa pari lämmitelijää altaan. Miltäs kuulostais esim ottelu Arlovski vs. Cro cop tervetulijais otteluks? Uskompa vaan että Mirkolle "syötetään" pari helpompaa aperitiivia alkajaisiks, jotta saadaan Ufc fanit tietoisiks miehen kyvyistä.

Hahahahahahahaaa, voi voi... kyllä mä luulen CroCopin todistavansa kykynsä ihan vaikka Arlovskiakin vastaan! CC by KO in rnd 1 1.23.

En tosin saanu tota artikkelia auki, mutta harmittaa ihan helvetisti jos CC menee UFChen, mähän haluun nähdä Fedorin ja Mirkon ottavan matsia!!!

voi voi... kyllä mä luulen..

Luule sä mitä lystäät, mutta Fedor pyyhkii Mirkolla lattioita koska lystää. Ei CroCopilla ole Pridessa paljon enää todisteleltavaa eikä vyötä hänelle sieltä heru. Arlovski vs. CroCop matsi olis huikee nähdä koska molemmat on puhtaassa pystyottelussa parhaimmillaan. Kysymys olis lähinnä kumpi osuu ensin puhtaasti. :rock:

Arlovskilla ei olisi mitään Cro Copia vastaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo eipä Arlovskista oo vastusta Mircolle thats for sure, vaik kuinka kovas tikissä se oiski. Arvloskilla on hyvä lyöti voima ja jonku näkönen liikkuvuus ja fysiikka, mut miehen leuka ei kestä Mircon potkuja kun ei kestäny Sylvian lyöntejäkään. Brandon Vera muutaman vuoden päästä jos meinaa pysyä HW:na niin veikkaan että pystyy haastaan Mircon. Tosin siihen on viellä pitkä aika kaikkea muutakin kerkee välissä viellä tapahtua.

Mukava nähdä kun Timppa saa kunnolla pataan..

Ihan selkeesti ensiks pari perus matsia CC:lle , että yleisö kiinnostuu siitä enemmän (esim. Arvloski , Mir, Monson, Vera, etc..) ja alkaa pitämään CC:tä potenttiaalisena mestarina. Seuraavaks Ultimate fighterin s6 coachiks Silvian kanssa ja Dana kerää dollarit takataskuun.

Veikkaampa että jos CC siirtyy niin sama diili kuin Silvalla. Yksi lämmittely jotain turhuutta vastaan (Silvalla Lebeniä vastaan) ja sitten titteliottelu. Kyllä varmasti pitää olla hyvä diili.

Kyllä CroCop ihan salettiin pistäis enemmän Fedorille kampoihin jos tulis uusinta. Mirko vois vetää paljon vapauteneemmin, jos hävii ni yks vitun haile ja eiku UFChen. Mutta tuskinpa Priden pojat antaa Mirkolle titleshottia nyt enää, hehe!

Ja mä olen kyllä ihan varma siitä että Mirko tekis ihan huiman miljoona sopparin, ja Mirkosta tulee HW champpi ennen kesää. Ei se muuten tohon leikkiin olis lähteny.

epäilen että se pridesta mihinkään lähde. Miksi lähtis? rahallisesti pride on PALJON parempi. Tietenkin Fedor on siellä jolta se ei sitä titteliä saa mutta se on aivan osama onko mirkolla titteli sitten UFC:ssä koska kaikki tietää että Fedor on kunkku.

Noh aivan sama, en ole mirko fani koska jätkä vaikuttaa kusipäältä IMO.

Mitä järkeä? Crocop pyyhkii UFC:n raskaalla sarjalla lattia ja sitten etitään taas varteenotettavaa vastusta kissojen ja koirien kanssa.

Crocop on kyllä aika hyvässä vedossa tällä hetkellä. Ainakin parin kuukauden takaisessa Pride Final Conflict Absolutessa Wanderlei Silva lähestulkoon kannettiin ulos kehästä matsin jälkeen ja finaalissa Barnettikin kukistui.

Alkaa mestaruusvyöt pikkuhiljaa lähteä jenkkilän kavereilta. GSP haki omansa pois ja Silva teki saman tempun. Tuskin Sylvian 1,2-lyöntikombot löytää Mirkon leukaa jos samaan häkkiin astuvat.

UFCllä on kyllä niin vitusti rahaa, että ei se kyllä rahasta ole kiinni jos Dana tosiaankin haluu Mirkon UFChen. Jos ne tienaa jo sen 28 miljoonaa dollaria PPV lähetyksistä plus sitte kaikki muu paska... Ni voi ne varmaan Mirkonlaiselle kaverille maksaa $700 000 maksaa per matsi :P

Suositut

Back
Ylös Bottom