Höpö höpö sanon minä, aikapaljon saat testoa syödä että jotain tapahtuu, noilla määrillä ei siitä ole pelkoa.
Sano poikaystävällesi että hyppää järveen, ja minä lupaan syödä treenikenkäni jos tuo tekee susta missään suhteessa miehekkään.
Jos kokeilla haluat niin ihan voit huoletta ottaa, voihan sitä toki rahansa huonompaankin laittaa.
Minä suosittelisin kuitenkin ihan perus systeemeitä.
Kreatiinia sellaisenaan ns. kuurina, sekä kunnon palautusjomaa, joko valmiina sekoituksena tai sitten ostat protskun ja malton erikseen ja sekoitat 1/1 lisäät vettä tai maitoa sekaan ja kurkusta alas.
Noilla keinoilla olen minäkin ihan kiitettävästi lihasta saanut.
Jos et ole vielä kauheasti salilla käynyt, niin tuloksia tulee varmasti ilman tuota creatine blastiakin.
Muutoinkin jos vasta aloittelet niin kannattaa ensin varmistua että salitouhu on sinulle se mitä haluat tehdä, ensimmäiseksi ei kannata laittaa hirmuisia summia hifistelyyn.
Edit: Sen verran vielä että suosittelen kyllä lisäravinteiden käyttöä, varsinkin palautusjuoman suhteen, se auttaa kehoa palautumaan ja "auttaa" lihaskasvussa, minä en ainakaan jaksa syödä tarpeeksi ihan kiinteää ruokaa joten lisäravinteilla saan kaloreita lähemmäs tarvittavaa.