Creatine blast

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
38
Tästä kyseisestä tuotteesta kysyisin, soveltuuko kuinka naisille? Tuotehan sisältää tribulus terresistä, joka on voimakas testosteroniboosteri ja kohottaa kehon omia testosteronitasoja. Eli mitä haittapuolia naisille tästä tuotteesta on? Vai onko lainkaan? Kokemuksia jos jollain on?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ekaksi vastaan kysymykseesi !
Nuo testotasojen nousut ovat niin minimaalisia, että ihan rauhassa uskaltaa ottaa, ainakin sen puolesta.

Kävin tsekkaamassa yhdeltä sivustolta kyseistä tuotetta ja löysin hienon tekstin

Puhtaan lihasmassan lisäys on ollut jopa 3kg neljässä viikossa!!!
Just joo ja niin varmasti.

Ja sitten kysyn itse !

Mihin tarkoitukseen kyseistä tuotetta olet hankkimassa, sillä kreatiinia se ei ole vaan minusta lähinnä hiilupaukku !

Nyt täytyy tyhmän tunnustaa etten ollenkaan tajua mihin kyseinen tuote on kehitetty, ennemmin syön jotain tuntia ennen treeniä kun vetäisen tuota ???? olenks mä nyt ihan oikeesti jotenkin missannu tän tarkoituksen ?

Toisaalta, mä en ihan aina ymmärrä kaikkia muitakaan lajiin kehitettyjä hienouksia, vaan kuulutan aina sellaista perusasiat kunniaan mentaliteettia

Ihan nyt laitan tuon sisällönkin tuohon alas, jos joku osais vastata

Ravintosisältö / 100 g :
Hiilihydraatit 78.00 g
Kreatiini 10.00 g
Rasvat 0.00 g
Proteiinit 0.00 g
Laktoosi 0.00 g
Energia 328.00 kcal
Kromipikolinaatti 300.00 mcg
Alfalipolihappo 200.00 mcg
Tauriini 2000.00 mg
Tribulus terrestis 1500.00 mg

Naisillahan ei ole samoja "tehtaita", jotka tuottavat testosteronia, kuin miehillä, joten ei semmosta mitä ei ole, voi stimuloida millään lisäravinteella. Eli kaikki testosteronin eritystä "lisäävät" tuotteet ovat turhia naisille. Näin minä olen asian ymmärtänyt.

Kokeilumielessä testaisin. Onko Mietin vain juuri tuota, mitkä on haittapuolet, jos naisen kehoon tulee testosternia? Mieheni sanoi (HUOM! ei kyllä kamalasti tiedä mistään lisäravinteista, eikä edes usko niihin missään yhteyksissä, vaan hänen mielestä kaikki palautusjuomat ja kaikki ovat puppua, pelkkä safka riittää), että näistä alkaa tulemaan pitkän käytön jälkeen miehisiä muotoja (kasvaako kenties munat?!?!?):D ja äänen möreys.

Höpö höpö sanon minä, aikapaljon saat testoa syödä että jotain tapahtuu, noilla määrillä ei siitä ole pelkoa.

Sano poikaystävällesi että hyppää järveen, ja minä lupaan syödä treenikenkäni jos tuo tekee susta missään suhteessa miehekkään.

Jos kokeilla haluat niin ihan voit huoletta ottaa, voihan sitä toki rahansa huonompaankin laittaa.

Minä suosittelisin kuitenkin ihan perus systeemeitä.

Kreatiinia sellaisenaan ns. kuurina, sekä kunnon palautusjomaa, joko valmiina sekoituksena tai sitten ostat protskun ja malton erikseen ja sekoitat 1/1 lisäät vettä tai maitoa sekaan ja kurkusta alas.

Noilla keinoilla olen minäkin ihan kiitettävästi lihasta saanut.

Jos et ole vielä kauheasti salilla käynyt, niin tuloksia tulee varmasti ilman tuota creatine blastiakin.

Muutoinkin jos vasta aloittelet niin kannattaa ensin varmistua että salitouhu on sinulle se mitä haluat tehdä, ensimmäiseksi ei kannata laittaa hirmuisia summia hifistelyyn.

Edit: Sen verran vielä että suosittelen kyllä lisäravinteiden käyttöä, varsinkin palautusjuoman suhteen, se auttaa kehoa palautumaan ja "auttaa" lihaskasvussa, minä en ainakaan jaksa syödä tarpeeksi ihan kiinteää ruokaa joten lisäravinteilla saan kaloreita lähemmäs tarvittavaa.

Viimeksi muokattu:
Zone-sarja -42%
Olen tässä nyt melkein vuoden päivät treenaillut, tulostakin olen saanut mukavasti. Tämä laji on todellakin se mitä haluan harrastaa. Palautusjuoman oon ottanut säännöllisesti käyttöön jotain viis kuukautta sitten ja kyllä eron on huomannut palautumisen suhteen heti.

Ostan siis tavallista kreatiinia ja ukon käsken hypätä järveen :D Kiitos kaikille.

Glutamiinin käyttöön ottamista suosittelen myös ennen treeniä, ja treenin jälkeen joko palautusjuoman sekaan tai sitten sellaisenaan veden sekaan.

:offtopic: mut kuulin että liiallisesta Kreatiinin käytöstä on haittaa enemmänkin, mm. munuais haittoja. itselläni on nyt n.4 vko:n tauko meneillään käytöstä mutta palautumis juomassa kyllä käytän edelleen. eli kannattaisiko jättää kreatiini pois kokonaan myös palautumis juomasta kun on tauko "JAKSO" meneillään.?

Latest posts

Back
Ylös Bottom