Couture tulee taas (UFC 68)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eggman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hieno mies, ja yks positiivisimmasta pilkuista MMA scenessä, äijä on tuonu paljon tapetille, ainut ukkeli ketä on pitäny 2 eri belttiä ..ufc:n historiassa

Voi elämä mitä paskaa. Olis pysyny eläkkeellä. Huvittavaa että Randy vois palata eläkkeeltä ja haastaa samantien raskaansarjan champin tosta noin vain. Jos UFC tekee tollasta match-makingia niin moro vaan. Kyllähän jotku voi tykätä mutta tuo on suoranaista kusemista HW-divisioonan päälle.

Lisäksi Randy on monesti sanonut, että vaihtoi pois HW-divarista siksi koska vastassa oli suurempia ja pidempiä ukkoja. Hänelle LHW sopi siis paremmin. Mutta ei ilmeisesti enää. :jahas:

No mun mielestä antaa miehen yrittää jos kerta haluaan, mutta tossa title matsissa oot oikeessa, pitäis eka käydä muutama keräily matsi vetämässä ennen kun hyppää suoraan suuriin saappaisiin. Mutta sitten nähdäään miten käy, kyl ne sit palautuu kantapään kautta viimeistään.

Sitä kerätään rahaa eläkerahastoon kun ollaan nimi saatu kiinnostavaksi. Loistava ottelija ja yksi kaikkien aikojen kovimpia mutta ei jaksaisi enää katsella näiden vanhojen pappojen matseja kun nuorille pitäisi antaa tilaa. Kai ne Jenkit sitten tällaisia matseja haluaa ja itse olen ikärasisti?

Mua itseasiassa kiinnostaa taas mitä Randy saa aikaseks :D Ja mun mielestä taas on ihan älyttömän hienoa että äijä lähtee viel kokeilee ainakin sen kerran, ite jos olisin hänen saappaissaan niin en miettis hetkeekään. Ja mikäs siinä jos sitä rahaa saa viellä tilille ja lisää viellä nimeä ittellensä mikä varmasti tulee poikimaan taas muista aloilta varmaan töitä. Esim leffoista tjsp.. Mutta nää 2nd COMING JNE.. niin ne ei taas mua kiinnosta pätkääkään :D

No jotenki epäilen Captain American voittavan, mutta mene ja tiedä! Toivon todellakin että tulis sitten Couture vs. CroCop ;) Mutta ois voinu pysyä eläkkeellä mun mielestä.

Randy kävi kattoo Rocky Balboan ja sitä seurasi hirveä tarve otella :jahas:

Pitäs UFC:n laittaa pystyyn oma sarja näille ikinuorille. Siinä olis punaniskat onneissaan ku cardilla olis Royce, Couture, Kimo, Tank, Kentsu, Frye, Severn ym. Turneen nimi vois olla "old men can dance"...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oikein loistava uutinen. Tosin Couture ei ole hirveän hyvin isompiaan vastaan pärjännyt. Eiköhän Captain America juoksuta Sylvian hengiltä kuin vanhan hirven ja pistää väliin vähän dirtyboxingia niin homma on paketissa.

Jee!
Puolet mieluummin katsoo hiukan ikääntynyttäkin Randyä kun suurinta osaa nykyisistä nuorista ottelijoista.
Cro Coppi olis kyllä kova vastus. Saattaa olla liiankin kova.

Monet spekuloivat että UFC "osti" Couturen pois tieltä jotta Pride ei voi palkata häntä Usan eventteihin.

Monet ruinasivat että Chuck ei nyt voi otella Wandyn kanssa kun tämä hävisi Copille. Mahtaakohan nyt haitata sama asia kun ikäloppu COuture otti nokkiinsa sarjaa alempana, "lopetti uransa" ja nyt pääsee suoraan matsiin HW champiä vastaan?

Randyä kannatetaan täysillä Sylviaa vastaan.

Harmi vaan, että voitto tietää tuskaista iltapäivää kehässä Crocopin kanssa.
Pieni irvistys tulee jo, kun miettii sitä LHK:n mahdollisuutta Randyn kohdalla.

Todellakin katson Randy - Timppa matsia syvällä mielenkiinnolla. Mikäs sen maukkaampaa kuin Randyn 2nd coming 1st round KO HooWee mestari Sylviasta? =D

Toivottavasti Randy on iskussa. Taistelijaluonne se ainakin on.

Kaveri on ollut mun suosikki siitä lähtien, kun se pisti Viikingin haukottelemaan.

Toivottavasti Randy on iskussa. Taistelijaluonne se ainakin on.

Kaveri on ollut mun suosikki siitä lähtien, kun se pisti Viikingin haukottelemaan.

...mihin on myöhemmin alalla viitattu sanoin "Couture's never really had an easy match against a weak opponent. Couture's first and only easy match was against a wrestling guy called Tony Halme".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom