PC Counter Strike: Global Offensive

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Aselista:
W0IpH (1).webp

Mä en tiedä miksi en syty ollenkaan näille uusille cs:lle. Jo source oli mun mielestä kasa paskaa, jotenkin paskoi koko jutun.

Ehkä se johtuu kaikesta nostalgiasta jota noihin 1.x-1.6 liittyy, mutta jotenkin mun mielestä counter-strikeihin ei sovi ollenkaan toi grafiikkapäivittely ja ns. realistisemmaksi vetäminen. Äijiä on hankalampi huomata yms. Vaikka tykkäänkin ihan pirusti kaikista uusista fps peleistä, cs:sää ei kenenkään pitäis pelata muita versioita kuin 1.6

Jahas pitää varmaan tämäkin testailla. Itse en niin 1.6 ehtinyt jämähtää, kun pelasin sitä kai vain vuoden tai pari ennen sourcea. Lähinnä jäin kaipaamaan sitä seinien läpi porailua, mitä ei enää juuri voinut tehdä sourcessa. Hiukan kyllä haittaa jotkin realistisuusjutut mitä sourcessa lisättiin, mutta itse kyllä tykkään uusista grafiikoista ja mapeistakin pääasiassa yms. pikkusälästä.
CS on joka tapauksessa ihan omaa luokkaansa ja näkyy toi uusinkin versio olevan perusteiltaan sitä samaa vanhaa CS:ää, vaikka sitä paikoittain onkin hiottu ja kiillotettu.

Ihan kokeilemisen arvoselta tää vaikuttaa. Hyvä vaan, et saa uutta versiota, koska itte en ainakaan tota vanhentunutta sourcea jaksa pelata enää enkä varsinkaan mitään 1.6:sta. Vähän tossa videossa huolestutti vaan toi cross platform pelaaminen. Tai lähinnä se, että toi tyyppi sanos, et ne koittaa saada tietokone ja konsolipelaamisen samalle tasolle. Toi tarkottaa käytännössä sitä, et ne tekee jotenkin tietokoneella pelaamisesta vaikeempaa.

Source jäi aika vähille pelailuille, kun koneessa riittänyt kunnolla tehot ja aikaa ei ollut. Nyt vois päivitellä koneensa ja samalla ostaa ton uusimman CS:n, pitää kyll kaverilla testata ennen ettei ihan susipaska oo.

Jostain luin tähän peli alustojen yhdistämiseen liittyviä juttuja. Tietokoneella pelaavat pelaajat tulevat kuulemma kärsimään jonkin asteisesta grafiikan "huonoudesta" koska grafiikka halutaan pitää jokaisella peli alustalla saman tasoisena. Mutta tuskin tulee itseäni haittaamaan millään tapaa:D

Ohoh! Uusi CS, uusi peli! Eikun hetkinen.. tehdään sittenkin jälleen vain uusi grafiikkapäivitys. Videoissakin esitellään kaksi niinkin uutta karttaa kuin de_dust ja de_dust2. Wikin mukaan perinteisessä pelimoodissa on 8 karttaa: Kaikki vanhoja uusilla grafiikoilla. Uudistusten pelko kulminoituu hyvin ääniin: Ikivanhat "Fire in the holet" jne kuulostavat edellen siltä, että tulevat putkiradiosta. Aseet nyt tietenkin ovat myös samoja.

8 vuotta aikaa miettiä jatkoa ja suurimmat uudistukset ovat pienet balansoinnit aseissa. Pienintäkään riskiä ei ole uskallettu ottaa innovaatioiden suhteen. Ei ihme että fps-skene on kuihtumassa pois rahaturnauksien ääreltä.

Ei tätä ees tarvi uusia, voin lyödä kivekseni vetoa ettei mikään jatko-osa tule saavuttamaan 1.6 tai sourcen tänpäivän suosiota, molempia versioita pelataan nykyään ihan muista syistä kuin siksi että ne olis graafisesti ihan vitun hienoja tai mafd. realistisia fps pelejä.

Ei sourcet sun muut GO:t tule koskaan olemaan 1.6 veroisia. Mutta voisihan tuotakin huvikseen kokeilla mw ja bf rinnalle viihde-räiskinnäksi.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Saa nähä mitähän tostakin tulee. Sourcesta en tykännyt sitten yhtään ja jotenkin vähän semmoinen fiilis että tästä tulee vain CoDien & BFn kaltaista massaräiskintää. Katella vois vähä gameplay-videoita ja arvosteluja ennen kuin sitten miettii hankkimista. 1.6ta tulee vieläkin kyllä pelailtua aktiivisesti.

Ei sourcet sun muut GO:t tule koskaan olemaan 1.6 veroisia. Mutta voisihan tuotakin huvikseen kokeilla mw ja bf rinnalle viihde-räiskinnäksi.

No tuo nyt on henk. koht mielipide. Mun pointti oli siinä että suuri yleisö on ottanut nuo molemmat pelit jo omikseen siinä määrin ettei jatko-osille paljon ole sijaa, koska ne ei varsinaisesti voi antaa mitään uutta, mikä alunperin viehätti kynärissä. ps. Source on nykyisin pelaajamäärissä mitattuna reippaasti suositumpi kuin 1.6 Ei sillä, itse pelaan molempia.

Ei mitään odotuksia pelille. Olisivat nyt edes uudella grafiikkamoottorilla tehneet. Source alkaa olemaan jo niin vanha. Hieman kyllä odotan minkä kanssa tapa tullaan myymään, olisikohan vaikka hl2 ep3 mukana paketissa:D?

No tuo nyt on henk. koht mielipide. Mun pointti oli siinä että suuri yleisö on ottanut nuo molemmat pelit jo omikseen siinä määrin ettei jatko-osille paljon ole sijaa, koska ne ei varsinaisesti voi antaa mitään uutta, mikä alunperin viehätti kynärissä. ps. Source on nykyisin pelaajamäärissä mitattuna reippaasti suositumpi kuin 1.6 Ei sillä, itse pelaan molempia.
Joo. Nuo pelit on vaan niin erilaisia. 1.6 oli ja on vieläkin puhtaasti taitopeli eikä sen tarvitse yrittääkään näyttää hyvältä. Source meni jo paljon enemmän arcade viihderäiskinnäksi.

Molemmille on paikkansa, itse pelaan 1.6 sekä mw3 tällä hetkellä ja samankaltainen ero on noidenkin välillä.

Game keyta jaelleet viime viikolla 2000kpl mm hltv.org :ssa betaan. Mitä kuullut pelattavuudesta niin aika vaisua kommenttia ollut, selkeä floppi odotettavissa tästä. Gameplay videoita katsellessa mappeihin tullut lisää romua tielle (tynnyrit etc) ja muutenkin liikaa yksityiskohtia. Ja uusi polttopullokranaatti pilaa tehokkaasti varsinkin terojen juoksun pommille. Crossplatform takaa publien tason ennennäkemättömän paskaksi, toivottavasti ei tule tuota.

1.6 parhaita puolia oli ehdottomasti yksinkertaiset tekstuurit ja mapit mitkä antoivat enemmän suoralle juoksemiselle mikä puolestaan vauhditti pelitempoa huomattavasti. Tämä toi taas lisää merkitystä refleikseille jne mikä osin selittää pelin suosion kilpatasolla. Poraaminen seinien läpi taas toi ihan oman taktiikkansa. Global offensiven voidaan siis sanoa olevan täysin eri peli kuin alkuperäinen 1.6.

En tule ostamaan uutta versiota enkä usko episode 3 tulevan samassa paketissa, mitä aijemmin vähän toivoin. Olisi kyllä viimeisiä hetkiä vetää ep3 ulos kun hl skene vielä löytyy.

Onkos porukat päässy pelamaan vielä? 20 tunnin jälkeen itselle on jäänyt varsin positiiviset vaikutelmat pelistä, hyviä uudistuksia mm. molotovit. Alussa tuntui varsin töykeältä ja siltä ettei vihu kuole millään, mutta nyt tuokaan ei tuntuisi niin paljoa haittaavan.

1.6 nyt oli jo monelta osin ryssitty. Voi kun saisi takaisin beta 5.6 ajat! Esimerkiksi steamin mukaantulo 1.6:ssa veti homman jo monelta osin vituiksi.

Hyi helvetti, että voi peli näyttää paskalta. Tuo Dustikin, mikä vitun avaruusasema siitä on tullut? Sourcekin oli jo aivan kuraa ja taas he yrittää uudestaan kaiken kusta. Ois ennemmi tehny uuden pelin samoil grafiikoil ku 1.6, sitä täsä o kaivettu eikä mitää tällästa sontaa.

CS kuuluu siihen kategoriaan, johon ei vaan yksinkertaisesti sovi hyvä grafiikka, se on vaan niin väärin... Muita vastaavia on sitten Runescape(se alkuperäinen), Age of Empires ja Half Life, ei niihin vaa sovi hyvät grafiikat...

Pitääpi alkaa opettelemaan tota koodausta ja väsätä kunnon CS tuolle valvelle kun tästä ei prkl tule mitään...

PS. Nyt on parempi mieli :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom