Counter strike / Day of defeat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Uudesta kodistani löytyi hämmästyksekseni internet-yhteys ja ajattelin ottaa sen tietenkin hyötykäyttöön pelaamista varten.

Ja kun olen aivan käsi näiden pelien kanssa niin olisin kiitollinen jos saisin vähän apua miten pääsen pelaaman noita otsikon pelejä netissä.
Erityisesti tuo Day of defeat on peli mitä haluisin mättää.
Ihan kaikki apu tarpeen, linkkejä jne. vailla..

Ei muuta ku peli koneelle ja maholliset päivitykset. Jos sulla on modeemi nii pelaamine on melko takkuista eli kannatta omistaa joku nopeampi...vaikka laajakaista.

Laajakaista yhteys on. Half life on koneella ja tällä on pelattu lähiverkossa tuota Day of defeatia. Eilen imuroin jonkun uudemman version tuosta.
Ilmeisesti pitää asentaa se vanhan päälle..?
Ajat on muuttunu siitä kun pelasin C64:lla..

Mistä noita 'nettipeliserverin' tietoja saa?
Eli tartten varmaan jonkun IP-osoitteen tms jotka laitan sinne multiplayer asetuksiin?

Day of defeat on ainoa peli mitä nykyään pelailen (ja jopa vaimonkin saanut välillä mukaan pelaamaan).

Jos sinulla siis on alkuperäinen Halflife, ja sitä samaa kopiota ei ole kenelläkään muulla käytössä, niin hommaa ensin Steam. (www.steampowered.com) instaa se ja odottele rauhassa kunnes se saa tarvittavat päivitykset asenneltua. Tämän jälkeen (JOS steamin installointi ja automaagiset päivitykset onnistuvat) kaikki on helppoa (vaikka itse pelin opettelemiseen menee tietysti aikaa). Lisäinfoa saa vaikkapa osoitteista: www.dodfi.net ja www.dayofdefeat.com

Jos et näe kunnolla eteesi (esim. aurinko paistaa monitoriin tai monitori on vaan vanha paska) niin suosittelen ohjelmaa nimeltä Powerstrip (shareware, googlella löytää), jolla voi gammaa korjailla.

Itse pelailen nimellä Pande, saa morottaa jos näkee.

Mainostanpa tähänkin thrediin Wolfenstein:Enemy Territoryä. Kyseessä on ilmainen nettipeliversio. Sijoittuu toiseen maailmansotaan. Ole joko sakemanni tai liittoutunut.

täältä

Samalta sivustolta myös The All Seeing Eye, jolla löytää serverit vissiin kaikkiin(?) nettipeleihin.

Saatana perkele jne.
Toista se oli kuin oli kasettiasemat ja C64, ei tarttenu tapella päivitysten kanssa.

Half life on versiota 1.1.0.8.

asensin tuolta www.dayofdefeat.com sivulta löytyvän tuon 1.1 beta version koneelle.
Kun laitan internet games valikon niin herjaa että pitää päivittää half life. No yritin mutta tulee vaan ilmoitus että 'this version of helf life is up to update', eli mitäs v****a..?
Ei ole alkoholi vähään aikaan maistunut mutta nyt taitaa punkku pullo aueta.

hermot menee, tai meni jo..

Mulla ei toiminu toi DoD Steamilla, kun erillinen Half-life (ei Steamin mukana tullut) oli samanaikaisesti koneella.

Eli lataa tämä paketti, siinä on Steam, HL, DoD ja kaikenlaisia muita pelejä mukana: http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/modit-moninpelit/modit-moninpelit/4291/

Eli poista koneellasi oleva HL ja asenna vain toi Full Steam, näin ainakin mulla rupes toimimaan. Vai olikohan ongelmana TASE? En muista...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No niin, johan toimii.
Piti sitten käydä ostamassa uusi Half life ihan kaupasta=olen kunnon kansalainen.
Dod jyrää, pitänee varmaan ostaa joku konsoli niin ei tartte tapella näiden päivitysten ym. kanssa.

Originally posted by Fat Rat
Mainostanpa tähänkin thrediin Wolfenstein:Enemy Territoryä. Kyseessä on ilmainen nettipeliversio. Sijoittuu toiseen maailmansotaan. Ole joko sakemanni tai liittoutunut.

täältä

Samalta sivustolta myös The All Seeing Eye, jolla löytää serverit vissiin kaikkiin(?) nettipeleihin.

Varoitus: Tohon jää kuokkuun! tulee lähes päivittäin jauhettua tota, jos näätte pelaajan nimeltä G.E.S.T.A.P.O niin laittakaa viestiä....

Hae tosiaan se "All-Seeing Eye" -ohjelma,kuten Fat Rat sanoi, sillä näet jokaisen serverin ja pelin mitä netissä pelataan, ainakin lähes. Tuo ohjelma hakee myös muitakin moninpeliservuja joten suosittelen (ellei sulla sitä jo ole).

Half-lifeen on myös "Natural Selection" modi joka on erittäin mukava myös, enemmän joukkuepeli. SIinä ei pärjää yksinään.

Originally posted by Fat Rat

Ei löydä. Esim Bnetin pelejä ei paljon eyen kautta pelailla.

Suositut

Back
Ylös Bottom