PC Counter-Strike 2

korpipaa

VIP
counter-strike-2-1024x556.jpg

Counter-Strike 2 julkaistaan kesällä. Edellinen päivitys CS on vuodelta 2012 Counter-Strike: Global Offensive. Pelaakos kukaan enään CS pakkiksella tai onko kiinnostusta uudeen Counter-Strikeen 2?
Ilmainen päivitys CS:GO tulee myös saapumaan tänä vuonna. CS:GO pelaajilla nyt mahdollisuus päästä testi pelaamaan Counter-Strike 2.

Uusi Counter-Strike toimii Valven Source 2 -moottorilla. Valve kutsuu sitä "Counter-Striken historian suurimmaksi tekniseksi harppaukseksi". Osittain tämä tarkoittaa visuaalista uudistusta Counter-Striken klassikkokarttoihin, joissa on käyty taisteluita yli 20 vuoden ajan. Nämä kartat ovat "puhtaampia, kirkkaampia ja parempia", Valve sanoo, kiitos "päivitysten ja kunnostustöiden. Nämä muutokset hyödyntävät kaikkia uusia Source 2 -työkaluja ja renderöintiominaisuuksia".

View: https://youtu.be/ExZtISgOxEQ

View: https://youtu.be/GqhhFl5zgA0

Tässä vielä pari suomenkielistä artikkelia:

Viimeksi muokattu:
Sourcee on tullu pelattua vuodesta 2007. 6000+ vitun tuntia, ja ainoo nettipeli melkeenpä ikinä mitä yhä jaksaa välillä pelailla. Ei nää uudet Seeässät tuu ikinä pitään kynttilää sorsaan verrattuna. Ainoo mikä ton GO:nki pelastaa on comppi, joka on oiva konsepti. Ilman comppia olis aivan vitun tylsä, geneerinen peli. Tbf mun sydän särky sinä päivänä ku GO vei Sourcen pelaajat 😭. Onneks Source on vielä nipin napin elossa. Täydellinen nettiräiskintäpeli, mitä ei tuu mikään peli ikinä ylittään. CS Ylipäätänsä on just siks kova pelisarja, koska joko oot/tuut siinä hyväks, tai oot paska, ja kärsit seuraamukset. Vahvat syö heikot niin helvetin kovaa. Nää nykypäivän Codit, Fortnitet(en ees tiiä mitä näitä kloooneja nykyään on)sun muut on sellasta tusinapaskaa, mistä kaikki voi ''nauttia'', vaikka ne olis ihan paskoja pelissä. Ei jatkoon T: videopeli autisti. CSS oli parhaimmillaan niin hyvä peli, et täysin liioottelematta osa musta kuoli sinä päivänä, ku CSS hiljeni :(. R.I.P

Sourcee on tullu pelattua vuodesta 2007. 6000+ vitun tuntia, ja ainoo nettipeli melkeenpä ikinä mitä yhä jaksaa välillä pelailla. Ei nää uudet Seeässät tuu ikinä pitään kynttilää sorsaan verrattuna. Ainoo mikä ton GO:nki pelastaa on comppi, joka on oiva konsepti. Ilman comppia olis aivan vitun tylsä, geneerinen peli. Tbf mun sydän särky sinä päivänä ku GO vei Sourcen pelaajat 😭. Onneks Source on vielä nipin napin elossa. Täydellinen nettiräiskintäpeli, mitä ei tuu mikään peli ikinä ylittään. CS Ylipäätänsä on just siks kova pelisarja, koska joko oot/tuut siinä hyväks, tai oot paska, ja kärsit seuraamukset. Vahvat syö heikot niin helvetin kovaa. Nää nykypäivän Codit, Fortnitet(en ees tiiä mitä näitä kloooneja nykyään on)sun muut on sellasta tusinapaskaa, mistä kaikki voi ''nauttia'', vaikka ne olis ihan paskoja pelissä. Ei jatkoon T: videopeli autisti. CSS oli parhaimmillaan niin hyvä peli, et täysin liioottelematta osa musta kuoli sinä päivänä, ku CSS hiljeni :(. R.I.P

Samaa mieltä, source oli paras. Itellä tais olla kans semmonen 5000 tuntia siinä😀 Pitää varmaan asentaa se uudestaan, jos siellä on vielä elämää, mä luulin että se on kuollu kokonaan pois.

Samaa mieltä, source oli paras. Itellä tais olla kans semmonen 5000 tuntia siinä😀 Pitää varmaan asentaa se uudestaan, jos siellä on vielä elämää, mä luulin että se on kuollu kokonaan pois.
Sama, tuli itelläkin ja kaveriporukalla paljon pelattua Source, mutta ei todellakaan noin paljon 😁
Counter Strike GO en ole edes testannut. Kaikki kaverit siirtynyt pelaa kosoleille, joten tulee ehkä käytyy jossain vaiheessa testailee ihan mielenkiinnosta, pitkän tauon jälkeen, source miltä se tuntuu nykyään.

Mä pelasin CS joskus 2000-luvun taitteessa muutaman vuoden ja olin muistaakseni ihan hyvä siinä. Nyt pelasin vuoden verran Warzonea ja ei helvetti, että se tuntuu vaikeelta. Mä oon ehdottomasti sitä mieltä, et noi uudet ja hektiset on paljon vaikeempia. Tai sit oon hidastunu hehhe.

Mä pelasin CS joskus 2000-luvun taitteessa muutaman vuoden ja olin muistaakseni ihan hyvä siinä. Nyt pelasin vuoden verran Warzonea ja ei helvetti, että se tuntuu vaikeelta. Mä oon ehdottomasti sitä mieltä, et noi uudet ja hektiset on paljon vaikeempia. Tai sit oon hidastunu hehhe.
Nojoo. Mul on GO:ta/comppia ehk joku 200h, ni on se sen vuoks vaikeampaa toki. 6000h+ on nii paljo, et täytyy olla hyvä. Tai olla höntsäilly se aika huolella. Ite pelasin tota pelii sillon aikoinaan ihan helvetin autistisella tarmolla & vihalla 😄. GO on tosi erilainen peli, ja osittain kyl ainaki helpompi. Millä tahansa aseella voi osuu käytännös mapin toiseen päähän talla pohjassaki. CSS toi ei onnistu mitenkään, vaan tähtäys pitää olla paljo vakaampaa. GO:ssa ne aseen "spray patternit" on aina samat. Sourcessa reilusti vaihtelua, mikä parempi must.

GO on silti ihan legit myös, ja paras puoli on toi comppi. Tiimityö tuntuu must paljo tärkeämmältä ku yksilösuorittaminen. Voit hävii itteäski paskemmille, jos sun tiimiläiset on ihan kujalla. CSS taas jos ammut kovempaa ku kaikki muut, ni must helpompi pelaa yksin, ja paikkaa muita. Mut uudet Codit sun muut on hirveen tylsiä. 1.6 vaikein CS peli selkeesti. Sitä ehkä samat 200h aikoinaan.

Itekki pelasin harvakseltaan sillo vuosituhannen taitteessa kun oli menossa joku beta 6.6. Siitä aina CS 1.6 asti mikä julkastiin 2003. CS tuntu aina helvetin hitaalta kun enemmän tuli pelattua Action Quake 2:sta. Ite käyny välillä koittaa CS niin ei osaa enää vittuakaan.

Itekki pelasin harvakseltaan sillo vuosituhannen taitteessa kun oli menossa joku beta 6.6. Siitä aina CS 1.6 asti mikä julkastiin 2003. CS tuntu aina helvetin hitaalta kun enemmän tuli pelattua Action Quake 2:sta. Ite käyny välillä koittaa CS niin ei osaa enää vittuakaan.
Niin no, onhan reaktiokyky taito/ominaisuus niinku muutkin. Varmaan palais jos perustaisit elämäs kynärin hakkaamiselle. Jos jonkun kerran osaa, ni kyl sen yleensä osaa aina. Varmaan ihan tuttua teillekin tutkimukset, mitkä ois sitä mieltä, että pelaamisen kaltaset virikkeet ehkäsee muistisairauksia yms. Pystyn näkemään tuon kyl. Tri C.S määrää kuntouttavaksi treeniksi 6x60 min de_dust2sta. Sunnuntaina lepoa, mut 60 min joka päivä. Hitaalla temmolla näin aluksi että silmä-käsi koordinaatio alkaa löytymään. Pelaa terroristina & vastaterroristina, ettei synny toispuolisuuksia 🥸. Jos mietityttää, ni hyppää mukaan remmiin 🙃.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom