Conan O´Brien

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hemmetin hauska tyyppi moniko katsoo Late Nighttia? Oli taas hyvä tuo Triumph The Comic Insult Dog!!1:lol2: joka haastatteli Amerikan Idolsseja "I look like gay I sing like gay I":lol2

Joka jaksossa meinaa tulla sellainen tylsä hiljainen hetki, mutta heti Conan repäisee jotain ja taas saa nauraa:

Conan on hyvä :) mutta nyt pari vuotta sitä subilta seuranneena huomaa että ei siltä hirveesti uutta juttua irtoo, samat jutut ympäri vuoden. Mut kyllä ne silti toimii :)

Sitä en ihan täysin ymmärrä että tuolla jenkeissä pitää politiikka sotkea kaikkiin, eli dissataan Arskaa nykyään melkein joka jaksossa, sitten toisaalta Gore oli vasta vieraana ja conan oli ihan "fani" jne. Noh, se on sitä jenkkimeininkiä.

Originally posted by Kusimato
Hemmetin hauska tyyppi moniko katsoo Late Nighttia? Oli taas hyvä tuo Triumph The Comic Insult Dog!!1:lol2: joka haastatteli Amerikan Idolsseja "I look like gay I sing like gay I":lol2

Joka jaksossa meinaa tulla sellainen tylsä hiljainen hetki, mutta heti Conan repäisee jotain ja taas saa nauraa:

Ja kaiken lisäksi sillä on aivan loistava studio-orkesteri.Maxkin omaa sopivan kieroutuneen huumorintajun.
:D

Kirotun hyvä talkshow. Sapettaa kun sain tietää, että uudessa kämpässä ei ole kaapelia :curs: Pitää kai hankkia joku paska digiboxi.

:urjo: :curs: ja 26387467 x :itku: Mä olen sitten täysin erimieltä ku edelliset postaajat! Saan näppyjä ja syövän ja ties mitä kun vaan näen vilauksenkin koko conanista, hyi!!! Ja olen kokonaista kaksi kertaa yrittänyt katsoa ohjelman kokonaan, mutta se on mahdotonta. Annan vaikka kaapelitv:ni pois etten vahingossakaan näe vilaustakaan enää ikinä! Täysi :kakka:

Joo, kattelen joka ilta. Ärsyttää vaan kun subbari näyttää noita vanhoja jaksoja. Täytyy kyllä kunnioittaa Conanin paineensietokykyä. Ei ole varmaan kovinkaan helppoa tehdä joka arki-ilta ulos tulevaa huumoripainoitteista ohjelmaa. Pakosti tulee välillä vähän paskempi show eikä naurut aina irtoa.

Meikäläisen suosikkijaksoja on ne, joissa se yksi elukkakouluttaja vierailee.

Originally posted by Kilkenny
Joo, kattelen joka ilta. Ärsyttää vaan kun subbari näyttää noita vanhoja jaksoja. Täytyy kyllä kunnioittaa Conanin paineensietokykyä. Ei ole varmaan kovinkaan helppoa tehdä joka arki-ilta ulos tulevaa huumoripainoitteista ohjelmaa. Pakosti tulee välillä vähän paskempi show eikä naurut aina irtoa.

Korjatkaa jos oon väärässä, mutta eikös se tuu tyyliin ma, ke ja pe ? eikai ne löytäs ees vieraita joka illaks..

Eikös se tule samaan tyyliin kuin Suomessakin, joka arkipäivä mutta aina pari jaksoa on vanhoja ja vain kolme uutta.

Alkuperäiseen kysymykseen: kyllä, erittäin viihdyttävä talkshow. Katson aina kun mahdollista. :thumbs:

Subin tietojen mukaan neljä uutta jaksoa tulee ulos per viikko. Torstai on Suomessa uusintajaksopäivä. Nyt tosin on tullut uusintoja päivittäin. Kaitpa se Conanikin välillä lomailee.

Onko 10-vuotis juhlajakso muuten näytetty Suomessa? Hemmetti jos oon missannut sen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Kusimato

Aikoinaan tuli katsottua, silloin kun siinä oli vielä Andy mukana sidekickinä. Nykyään ei oikein enää jaksa, kun viimeiset 6 vuotta äijä on kierrättänyt vaan vanhoja vitsejään.

Mulla oli muinoin joka-iltainen rutiini kun katselin ensin Lenon ja perään Conanin, joskus jos jaksoi niin Laterinkin, kuka nyt sattui sitä milloinkin juontamaan. Tuolloin Conanilla oli eka esityskausi meneillään eli silloin kun näkyi joku NBC europe tai vastaava, sit se muuttui CNBC:ksi ja ei sitä sen jälkeen kai näkyny, tosin muutinkin jo muualle silloin. Se on kiva kattoo aina illalla, sopivan keveä ja hauska, tulee hyvälle mielelle. Joskus pitäs mennä kattoon livenä sinne yleisön joukkoon kun sais aikaseks.

little jay leno on aika kova :D

Originally posted by Guinnes
Onko 10-vuotis juhlajakso muuten näytetty Suomessa? Hemmetti jos oon missannut sen.

Jostain käsittämättömästä syystä sitä ei ole lähetetty ollenkaan. Tuota kyselin subilta mailitse, mutta eivät vastanneet mitään. Toivottavasti tulee jossain vaiheessa.

Conan on kyllä itseironian ruhtinas, on tullu seurattua tuota ohjelmaa usempi vuosi. Harmi, että NBC/CNBC ei enää näy, sillä silloin jaksot tulivat vain päivän viiveellä ja Tonight Shöu with Jay Lenokin tuli samassa putkessa. Hauska sekin ja vieraat tietenkin eri kaliiberia, eli ei Al Rokeria joka toinen viikko :thumbs:

10-vuotta juhlajakso:
Originally posted by Franco Begbie
Jostain käsittämättömästä syystä sitä ei ole lähetetty ollenkaan. Tuota kyselin subilta mailitse, mutta eivät vastanneet mitään. Toivottavasti tulee jossain vaiheessa.

Käsittääkseni kyseisen jakson hankkiminen olisi maksanut niin paljon, että jättivät sitten hankkimatta sen. En tiedä sitten siitä, että onko joskus tulevaisuudessa tulossa.

Itse ohjelma on kyllä ihan mahtava.

Originally posted by Mantu
:urjo: :curs: ja 26387467 x :itku: Mä olen sitten täysin erimieltä ku edelliset postaajat! Saan näppyjä ja syövän ja ties mitä kun vaan näen vilauksenkin koko conanista, hyi!!! Ja olen kokonaista kaksi kertaa yrittänyt katsoa ohjelman kokonaan, mutta se on mahdotonta. Annan vaikka kaapelitv:ni pois etten vahingossakaan näe vilaustakaan enää ikinä! Täysi :kakka:
Sun elämässä ei taida montaakaan ilon aihetta olla? Surullista sinänsä... :(

Ei tule mitenkään säännöllisesti seurattua, hauska äijä se kumminkin on.

Paras talk-show isäntä mitän ite oon nähny. Meinasin repiä pelihousuni jokunen vuosi sitten, kun joku vertasi Hytöstä Conaniin. Noiden kahden välillä on ainakin valovuosi Conanin hyväksi. Ja vielä mitä tuohon 10-vuotis jaksoon tulee, niin ainakin Subbi on sitä muutaman kerran kommentoinut, että eivät ole sitä jakos saaneet. Oisko sitten ollut tuoa raha kyseessä. Tuskin.

Originally posted by sokka
Paras talk-show isäntä mitän ite oon nähny. Meinasin repiä pelihousuni jokunen vuosi sitten, kun joku vertasi Hytöstä Conaniin. Noiden kahden välillä on ainakin valovuosi Conanin hyväksi. Ja vielä mitä tuohon 10-vuotis jaksoon tulee, niin ainakin Subbi on sitä muutaman kerran kommentoinut, että eivät ole sitä jakos saaneet. Oisko sitten ollut tuoa raha kyseessä. Tuskin.

No netistä löytyy halukkaille. Ei kylläkään mikään poikkeuksellisen hyvä siinä mielessä, että parhaiden palojen lisäksi ei mitään ihmeitä nähdä. Meille Conanin ystäville putoaa kuitenkin varmasti.

Eipä noista kahdesta voi edes samana päivänä puhua. Tai no, Conanin jutut naurattaa koska ovat hauskoja, jotakuta ehkä naurattaa Hytösen juttujen huonous.

Suositut

Back
Ylös Bottom