Colostrum???

Colostrum ??

jaa onko kukaan kokeillut tuota colostrumia?
miten toimii vai onko koko homma rahastusta
ja bluff kapseleita?:confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se toimii siten että eräät nimeltämainitsemattomat verkostomarkkinoijat ja "liikemiehet" saavat lisää fyffeä.

itseasiassa...

Tunnen muutaman "huippu-urheilijan", eivät tosin ole puntin vääntäjiä. Tytöt ja pojat ovat kyllä kehuneet tuota käytettyään... tosin tiedä sitten oliko palauttava aine EPO vai mikä :D mutta ainakin rankoissa pitkäkestoisissa lajeissa auttaa. Puntin kimpussa olijoille tuskin hirveitä apuja...

Ja jos joku kehuu tuota niin kehuvathan ne monet tosin glutamiiniakin (joka mun mielestä edelleen muuttuu paskaksi)

jep jep...

Kyllähän niillä colostrumin mikrofraktioilla on jotain vaikutusta tutkimusten mukaan, mutta kannattaa verrata tutkimuksissa käytettyjä määriä ja sitä paljonko yhdessä kapselissa on. Sama kuin kusemalla yrittäis sammuttaa metsäpaloa.

Originally posted by Jimmy
Kyllähän niillä colostrumin mikrofraktioilla on jotain vaikutusta tutkimusten mukaan, mutta kannattaa verrata tutkimuksissa käytettyjä määriä ja sitä paljonko yhdessä kapselissa on. Sama kuin kusemalla yrittäis sammuttaa metsäpaloa.

Vaan etpä ole nähnyt mun letkua... :cool:

Todennäköisesti olet oikeassa. Mutta Who Cares, mä en ainakaan....

Colostrumista

Ei kannata luulla, että colostrum ois mikään roinapilleri. Oishan se sillon kielletty. Ihte oon huomannu, että vaikka vetää kovemman reenin (laji: hiihto), ni jaksaa lähtee ku aamulla heränny jo 4 tunnin päästä uudestaan. Veän niitä yleensä 3 ennen ja 3 heti jälkeen reenin. Colostrumissa on piristäviä aineita, jotka saa esim. vasikan tolpilleen nopeasti syntymän jälkeen. Mutta sen lihasten kasvun voitte minun mielestä unohtaa kokonaan. :hmmm:

Maha toimii hyvin kun käyttää näitä 6-10 kapselia aamulla tyhjään mahaan ja pulssi ei nouse rasituksessa niin Helv..

Ps.en ole myyjä.

Se on muuten varmaan ihan totta toi maha homma. Mulla on laktoosi vaivoja, ja vaikka juon hylamaitoa, jsokus vääntää niin perkeleesti lenkillä mahasta.
Ku alotin colostrumit kolme viikkoa sitten ei muuten ole ollut kertaakaan kiire paskalle.

Originally posted by TurpaRulla
Se on muuten varmaan ihan totta toi maha homma. Mulla on laktoosi vaivoja, ja vaikka juon hylamaitoa, jsokus vääntää niin perkeleesti lenkillä mahasta.
Ku alotin colostrumit kolme viikkoa sitten ei muuten ole ollut kertaakaan kiire paskalle.

Hauska juttu sinänsä kun sillä ei voi olla edes teoriassa mitään vaikutusta laktoosi-intoleranssiin.

Re: Colostrumista

Originally posted by TurpaRulla
Colostrumissa on piristäviä aineita, jotka saa esim. vasikan tolpilleen nopeasti syntymän jälkeen.

Hauskimpia minustä näissä colostrum kusetuksissa on tämä vastasyntyneen vasikan ja ihmisen vertaaminen :lol1: :lol1:
Piristyy sitä ihminen vaikka kanin papanoilla jos uskoo niiden olevan mysteerisiä piristeitä

En ole tuotteeseen mainoksia lukuunottamatta tutustunut mutta markkinoijien väitteet ainakin ovat huvittavia. Esimerkiksi:
Colostrumissa on piristäviä aineita, jotka saa esim. vasikan tolpilleen nopeasti syntymän jälkeen.
Olen aika montaa lehmää ollut poiittamassa ja ainakin kotona vasikat nousevat yleensä tolpilleen ennenkuin niille mitään ternimaitoa on juotettu.

Eka viesti tälle forumille ja (stealth-mode päällä oon näitä juttuja jo lueskellu hyvän aikaa). Mutta asiaan vaikka kieli poskessa meneekin.

Ajattelin tehdä HC-tyylisen empiirisen kokeen kun avautu ainutkertainen tilaisuus. Eli lapsi on jo sen verran vanha ettei äidinmaito kelpaa ja huomasin että tonne pakkaseen on varastoitu ko tavaraa pari litraa "pahan päivän varalle" vanhimmat pullot on varmaan jo yli viimesen käyttöpäivän. Ei hyvää tavaraa viittis viemäriinkään kaataa, joten kurkusta alas vaan...?? :p

Nyt tarvis vaan päättää vetääkö vähitellen esim 2 dl / pv vai parissa päivässä koko satsi alas?

Miten paras kasvulle / vastustuskyvylle?

Originally posted by nikste

Nyt tarvis vaan päättää vetääkö vähitellen esim 2 dl / pv vai parissa päivässä koko satsi alas?

2 dl, 2 dl, 4 dl, 4 dl, 6 dl, 6 dl, 8 dl, 8 dl.

ps. :)

Colostrumista

Olen käyttänyt Dynamic colostrum jauhetta jo v.97 mutta lähinnä vastustuskyvyn parantamiseen.Tästä uudesta kapselibuumista en ole oikein kiinnostut.
Totta on se että colostrum sisältää esim erittäin vähän insuliinin kaltaista kasvutekijää igf-1.Kaikki välttämättömät aminohapot,kreatiinin ja immunoglobuliineja.
Terveenä tosiaan olen ollut.
Mutta lihakset sain itse hieman erilaisilla tsydeemeillä.

Originally posted by Sportpharma74

Totta on se että colostrum sisältää esim erittäin vähän insuliinin kaltaista kasvutekijää igf-1..

joo,mutta tuolla asialla ei ole mitään merkitystä koska aikuisen elimistö ei ravinnonnosta saatua igf:ää kykene hyödyntämään vaan se hajoaa ruuansulatuksessa. Ainoastaan vastasyntyneen suolistossa jossa ei vielä ole bakteerit ja entsyymit jylläämässä,igf-1 imeytyy ehyenä elimistöön.

Itekki meinasin mennä halpaan (tai kalliiseen). Ainoat todelliset hyödyt vaikuttas olevan nuo mahan toiminta ja terveenä pysyminen, jos nekään ihan totta on.

Originally posted by op76
Ainoat todelliset hyödyt vaikuttas olevan nuo mahan toiminta ja terveenä pysyminen, jos nekään ihan totta on.

Hmmm, jännä homma, että en oo ikinä colostrumia käyttäny ja silti oon ollu hyvin terveenä (ei kuumetta/lämpöä n. neljään vuoteen, silloinkin intissä pari päivää 37,5, sitä ennen kans oli monen vuoden väli ed. kuumeiluun) ja maha toiminu useimmiten hienosti.

Gefilus-, asidofilus tms. tuotteita oon käyttäny kyllä vuosia ja arvelen, että niillä on myönteistä vaikutusta mahan toimintaan. Tulevat lisäksi paljon halvemmaksi kuin mitkään rahastuskapselit (=colostrum).

Eikös joskus ollut juttua, että ihan herajauheessa oisi paljon samoja juttuja kuin tuossa colostrumissa? Just näitä mikrofraktioita tms. Miten lie :confused:

Originally posted by Sportpharma74
...
Totta on se että colostrum sisältää esim erittäin vähän insuliinin kaltaista kasvutekijää igf-1.Kaikki välttämättömät aminohapot,kreatiinin ja immunoglobuliineja.
...

Ööö, siis tarkoitat kai että sisältää noita kaikkia erittäin vähän vai mitä??
Napanöyhtänikin sisältää kreatiinia ja aminohappoja jos se siitä on kiinni,.. ja silti en syö sitä :D

Nyt en epäile yhtään. Antti Mero sanoi TV2:n haastattelusssa ternimaitokapseleiden lisäävän immunoglubuliini xx (jonkun) lisääntyneen syljessä ja , että pakko siitä silloin on olla hyötyä terveenä pysymiseen. Moni varmasti tietää Antti Meron, joka on keksinyt mm. natrium-kalium pumpun. Että hänen sanansa on vähän kuin jumalan sana ja laki. :D
Hän oli sitä mieltä, että colostrum käy huippu-urheilijoille, jotka haluavat minimoida sairastumisriskin kustannuksista piittaamatta.
Tarkoittaa sitä, että jos kuljetaan avopäin pakkasessa treenin jälkeen, niin mikään colostrumi ei auta.

Enkä muuten ole mikään myyjä, vaikka sitä paskahommaa joku joskus tarjosikin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom