Colon Hydrotherapy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marlee
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Kellaan kokemusta? Ollaan menossa ensi viikolla ja ois kiva tietaa vahan enemman etukateen muiden kokemuksia. Eli se on terapia muoto jota on kaytetty jo tuhansia vuosia ja jossa jokunen kymmenen litraa vetta - ei pelkkaa vesijohto vetta mut en tarkempaa koostumusta tieda - laitetaan perakautta suoleen. Ja samalla ku se vesi ja muu tulee ulos niin on hieroja joka hieroo mahaa. Oon lukenu tosi hyvia kommentteja siita. Sen pitas olla tosi hyva detox homma. Ma en siis ole tekemassa sita laihtuakseni vaan lahinna siivotakeni suolesta kaikki antibioottien ja maitotuotteiden ja muiden jamat. Mikaan laakeholisti en oo ja elamassani syony ehka vaan alle 5 antibioottikuuria mut kaikkee skeidaahan ihmiseen kertyy jo ruuasta esim lannoitteiden ja elainlaakkeiden kayton takia.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kerroppa ihmeessä omat kokemuksesi, kun olet käyny!
Tv:stä tuli yks päivä aiheesta ja vaikutti tosiaan mielenkiintoiselta. Mihin menet ja minkä hintainen?

Olen samoilla linjoilla kyll sun kanssa, meissä on sellaset kertymät et ois mukava puhdistaa ittensä, kaikki lisäaineet ym. Paaston yhteydessä oon tehny luonnollisesti suolihuuhtelun, mutta tässä pääsis periaattees hieman helpommalla..

En ole viela kayny ku tuli tahan valiin kylppariremppa. Sen jalkee sitte. Mut tassa on lahella muutama paikka ja mennaan miehen kanssa samaan aikaan...tietty eri huoneisiin ;) Se on eka kertaa £50 ja sen jalkee kympin vahemman ja vie aikaa 1,5 tuntii.

En ole käynyt enkä mene. Puppua tuollainen on ja rahanhukkaa. Ei siellä suolessa ole normaalilla ihmisellä mitään sellaista minkä ei siellä pitäisikin olla.

Joo, mun teki mieli vastata samoin mutta en jaksanut. Todellakin on pelkkää rahastusta tuollainen. Kyllä se tavara sieltä suolesta ulos tulee ilmankin muutamaa vesigallonaa:lol2: Ja kyllähän ihmisen suolistossa jonkinlainen bakteerikanta kuuluu ollakin, vähän turhan pitkälle on mennyt tämä nykyajan puhtaus- ja steriiliysvillitys.

Innostuin asiasta sen verran et tuli itte jo käytyä :)

Täällä maalla päin se maksoi 41€ ja sitte seuraavalla kerralla 33€. Hyvänen aika miten sitä kyllä taas heräs niin moneen asiaan kun oli siellä.
Sillä naisella joka sen teki oli niin paljon tietoa, että mä sain todellisen herätyksen kyllä siihen että tosiaan alan hieman kiinnittää huomiota siihen että pyrin juomaan sen 2 litraa vettä päivässä!
Sieltä tuli niin perusteelliset selitykset miksi me sitä tarvitaan, että vihdoin ymmärsin sen,a ian oon vaan tienny et vettä pitäis juoda, mutta tulos on ollu kehnoa..

Oli aika kevyt olo hoidon jälkeen, mutta asia on kyllä jo korjattu :)

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom