Coleman ja Sarcev treenaamassa jalkoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

pexxi

Mode

Liitteet

• index.webp
    index.webp
    57,9 KB · Katsottu: 4 722
pexxi sanoi:
Hallitseva Mr. O ja syytöksien alla luimisteleva Milos treenaavat yhdessä:

Jessus minkä kokonen toi Coleman on! Olenhan mä siitä nähny montakin videota, ja olympia 2004 dvd:n, mutta tuossa kuvassa on todella massaa!

Kertakaikkiaan uskomaton järkäle!

Voi jorma kun on iso äijä :eek:

Ei saatana. Aika monta kuvaa olen nähnyt viimeisen 12 vuoden aikana kun olen lukenut ahkerasti keholehtiä ja nettiä - mutta missään ei kukaan koskaan ole itselleni tehnyt yhtä suurta vaikutusta pelkällä koollaan kuin Coleman tuossa kuvassa. Näyttää myostatiiniblokatulta naudalta trikoissa.

sadisti sanoi:
Milos näyttää ihan vinkuheinältä tuossa vieressä...

Pitää paikkansa. Ronsteri saa tuon koko hack-masiinan näyttämään lähinnä lelulta. Hyvä, että koko ukko edes "mahtuu" siihen.

S225T sanoi:
Ei saatana. ... Näyttää myostatiiniblokatulta naudalta trikoissa.

Kyllä on mielettömän kokoinen, Ronnielle pitää kohta rakentaa omat laitteet että hän mahtuu niihin treenaamaan.

Siis nuo jalat on jo ihan uskomattomat. Kaikkien housujen pitää olla extra joustavaa materiaalia, etteivät löysty jo päälle pistäessä liikaa kun nuo reidet on niin julmat.

Mulle tulee jotenkin mieleen rotevan sonnin jalat:), mutta nekin voisi olla pienemmät...:D. Laitteet käy tosiaan pieniksi.
Vieläköhän mies kasvaa?
aika vanhana kehittyy kuin pikku poika.

Force sanoi:
VOI JUMALAUTA!...

Tuli tippa linssiin tuosta kuvasta. Coleman on niin iso, että kävin näköjään itkemään. Aivan käsittämätön järkäle.

No sitte sen täytyy olla aika järkälemäinen!!!

Back
Ylös Bottom