CMX - Talvikuningas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tales
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Melko suuruudenhullua suomirokkia enteilisi seuraava levyä koskeva tiedote.

talvikuningas_boksi_350.jpg

CMX julkaisee kahdennentoista albuminsa Talvikuningas 5.9.2007. Uusi levy rikkoo perinteisen rock-albumin rajoja rohkeasti. Hieman yli tunnin mittaisella levyllä on vain yksi kappale, joka on nimeltään Talvikuningas. 12-osainen teos on syvälle tulevaisuuteen ja kauas avaruuteen sijoittuva tragedia vallasta, sodasta, julmuudesta ja toivosta.

"Varaa runsas tunti aikaa, sulje puhelin, pimennä huone ja laita stereot lujalle. Pidä varalta viltti lähellä ja toti kädessä. Kyyti voi olla koleaa", toteaa A.W. Yrjänä.

lähde

CMX on ollu tähän asti täyttä kuraa ja nyt ne ylittää varmaan siinäkin ittensä.

Ostan ehottomasti. CMX on vaan aika kova.

cmx on ollut viime aikoina semmoista tasaista paskaa. yrjänä ei oo mikään kauheen lahjakas laulaja ja musiikillisesti toi cmx on semmosta tuubaa että tuollainen wannabe-ooppera - julkaisun käytännön toteutus vähän arveluttaa..

bändin punk - vaihe (ja useampi vuosi sen jälkeen) oli ihan mielenkiintoista kuultavaa, uudemmat levyt on tasaisesti huonontuneet, alkaen dinosaurus stereofoonikuksesta (??!) ja siitä lähtien mun mielestä menty jyrkästi alaspäin koko ajan.

CMX on ollu tähän asti täyttä kuraa ja nyt ne ylittää varmaan siinäkin ittensä.

Allekirjoitan. Tän tekotaiteellisen paskan ohi menee ainoastaan kotiteollisuus, joka on vielä uskomattomampaa tuubaa!

Allekirjoitan. Tän tekotaiteellisen paskan ohi menee ainoastaan kotiteollisuus, joka on vielä uskomattomampaa tuubaa!

Sanaa tekotaiteellinen käytetään kun ei ymmärretä. Tekotaiteellisuutta ei ole edes olemassa.

Turha provo verrata amiskotiteollisuutta oikeaan musiikkiin. ;::D

Sanaa tekotaiteellinen käytetään kun ei ymmärretä. Tekotaiteellisuutta ei ole edes olemassa.

Turha provo verrata amiskotiteollisuutta oikeaan musiikkiin. ;::D
Hei hei, eipäs aleta morkkaan Kotiteollisuutta saatana! :curs:

Minusta CMX on tehnyt ja tekee edelleen hyvää kamaa. :)

Vainajala oli viimeinen ok levy, sen jälkeen ei ole oikein napannut vaikka olen noita tottumuksesta ostanut kyllä sen jälkeenkin.

Yrjänä tuntuu vähän sotkeutuneen siihen runouteensa, tekstit käsittelevät eri teemoja kuin ennen ja minä en siitä oikein tykkää. Ja sama vaivaa kyllä Kotiteollisuuttakin, vaikkei se tähän kuulukaan. Mutta eiköhän tältä pallolta löydy mulle kuunneltavaa vaikka nämä lukiovuosien suosikit eivät koskaan mitään uutta minua kiinnostavaa tekisikään.

Stupido kai mokasi ja lähetteli postissa Talvikuningasta jo eilen. Toinen kuuntelukerta menossa. Sanotaanko että ainesta on ja hyvin viimeistelty kokonaisuus, mutta enempää en sano että yllätys säilyy :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ennen pystyi vielä sanomaan, että kyllä CMX:ää voi aina yhen tahi kaks biisiä kuunnella...nyt pitää nekin puheet perua kun yksi biisi kestää vuoden.

Iski kyllä meikäläiseen todella hyvin tämä "kokeilu". Eilen kun vielä näki sen animaatio trailerin niin tuli heti sellainen fiilis että pitäisi saada tuollainen koko levyn mittainen animaatio missä tuo musa pauhaisi takana ja tarina kulkisi sanojen mukaan. Kuuntelemisen arvoinen levy ehdottomasti, suosittelen!

Ihmeiden aika ei ole ohi: vihdoinkin CMX-musavideo, jonka toteutus yltää musiikin tasolle - eli korkealle.

CMX - Punainen Komentaja

Toihan iskee kuin teratonni antimateriaa!

Ihan hyvän kuuloinen cmx biisiksi :4:, ei ollenkaan sitä mitä odotin kuulevani. Voittaa tää ainakin väsyneen dinosausuksen mikä on mun hyllyssä tilaa viemässä.

Video sopii myös hyvin biisiin.

Positiivisesti pääsi itsen Talvikuningas yllättämään. Ei ole koskaan CMX muutamaa kappaletta enempää suuremmin iskenyt, mutta tämä tekele kyllä uppoaa varsin mainiosti.

Ihan vitun hyvä levy progen ystäville.

Saako levykauppa äxästä tilattuna jonkun ilmoituksen tekstiviestillä, vai pitääkö mun odottaa vielä yksi päivä että saan sen prkl:n saapumisilmoituksen!?!?!??! APUA!!!

Saako levykauppa äxästä tilattuna jonkun ilmoituksen tekstiviestillä, vai pitääkö mun odottaa vielä yksi päivä että saan sen prkl:n saapumisilmoituksen!?!?!??! APUA!!!

Tulee suoraan postilaatikkoon.

Vaikka mikään yksittäinen biisi ei nouse muiden yli, kokonaisuutena teema-albumi on loistava. Paranee jokaisella kuuntelukerralla. Parasta CMX:ää heti Auran jälkeen. :tuplapeukku:

Suositut

Back
Ylös Bottom