Cloverfield

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Scorn
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitää avata tälle tulevalle elokuvalle oma threadi, vaikuttaa nimittäin hemmetin hienolta. Traileri: http://www.youtube.com/watch?v=IvNkGm8mxiM

Kyseessä siis J.J Abramsin (Lost) tuleva leffa, josta ei ole kerrottu mitään julkisuuteen. (Leffan nimikään tuskin tulee olemaan Cloverfield).

Julkaisupäivä näillä näkymin 18.1.08, kuin moni istuu tuolloin teatterissa ottamassa elokuvasta enemmän selvää?

Uppista.... :eek:

Täähän tuli hiljan teattereihin. Ja kovaa spekulaatiota on hirvin ulkomuodosta ollut. Kuvia sun muuta.

Mielenkiintoista. Onks kukaan muu seurannut spoilereita/infoa leffasta?

Kyllä, ainakin minä olen seurannut aivan innoissani, hirviö leffat ovat aina jees.
On muuten loistavaa markinointia että aina sillon tällöin vähän tullut tietoa j hyvin on pidetty kaikki salassa. Toihan on pakko mennä katsomaan vain siksikin kun ei tiedä mkä siellä myllertää!!:D

leffan eilen katsoneenani IMO oli hieman pettymys. Suht lyhyt (toisaalta onneks) Aika sekava fiilis jäi leffasta. Alkua en jaksanu kokonaan edes katsoa. Ikävintä on leffassa sen kuvaus. Eli koko leffahan on kuvattu käsikameralla ja se tuppaa välillä ärstyttää aikalailla. Tosin tunnelma on hyvin saatu imastua. Kuten yks jenkki sanoi leffan nähneenä: Kyseessä on aivan erilainen monsterileffa.. se on toisaalta monsterileffa ja toisaalta ei.

leffan hirviöstä pätkä

http://nymag.com/daily/entertainment/2008/01/cloverfield_monster_revealed_f.html

Ihan jees hirviöpätkä mun mielestäni. Huomattavasti parempi kuin Godzilla ;)

Katsoin juuri tuo rainan ja tässä minun kommentti. Isolla rahalla tehty Blair Witch, mutta BW oli 100x parempi ja idea oli uusi. Tämä Cloverfield oli ihan HIRVEÄ pettymys. Koko elokuva oli siis käsivaralla kuvattu videokameralla (kuten joku jo sanoikin) ja luonnollisesti se pisti ärsyttämään kympillä. Minä suosittelen, ettei kukaan tuhlaa yhtään euroa tämän leffan elokuvalippuun, oli tuo niin HUONO leffa. Annan yhden tähden ja sekin tähti tulee leffan trailerista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yks paskimmista leffoista, niinq ever :urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom