CLIMB HILL - Android / IOS

Ihan järkyttävän hauska pikku peli puhelimeen / tablettiin. :rock:

Koukuttaa ihan kympillä :) Itse pelaan iPadilla kyseistä peliä.

Kokeilkaahan peliä ja laittakaa tänne ennätyksiä.

Oma enkkani on:
1207M

Auton osat on viritetty tasolle 9

Se ensinmäinen kenttä mikä on, seuraavaksi ostan sen uuden kentän

Tämäkin on muistaakseni suomalaisfirman ja yhden miehen tekele. Aika paljon tuota tuli pelattua ajankuluksi, mutta ei enään kauheesti jaksa.

Jotain päälle 5000m tuossa mennyt esim. highway kentällä.

Tässä tämän hetken enkat:

Countryside 1324
Desert 1660
Artctic 895
Highway 1460
Cave 1103
Moon 858

Kova tulos tuo päälle 5000 tuossa Highwaylla :)

Ensinmäistä on pelattu kaveria vastaa omilla koneilla ja nuo loput kentät on jäänyt vähän heikommalle yritykselle.

Työmatkoilla menee aika hyvin tuota hakatessa.

Countryside: 2157
Desert: 3049
Artctic: 2365
Highway: 5362
Cave: 1752
Moon: 1217
Mars: 1168
Alien planet: 1314

Kaikki mahdollinen on upgradattu ja nyt massia on sellanen 5milj eikä mihinkään laittaa enää

Countryside : 2227m
Desert : 3043m
Arctic : 2340m
Highway : 5300m
Cave : 2615m
Moon : 1120m
Mars : 1770m
Alien Planet : 2000m

Kaikki on upgredattu ja ränkylöitä olis 12,5 miljoonan edestä...
Vois Joku uusi kenttä tulla tai jotain muuta piristystä

Työmatkalla tosiaan on tullut hakattua aika paljon, kun kimppakyydillä kuljetaan.

Countryside 2156
Desert 3396
Artic 2702
Highway 5341
Cave 2972
Moon 1162
Mars 1725
Alien Planet 2045

Pieniä parannuksia tullut:
Countryside 2019
Desert 1866
Artctic 1664
Highway 3118
Cave 1167

- Muissa kentissä on ne tulokset mitkä oon ekalla kerralla saanut, eli ei maata mullistavaa..

Näihin kaikkiin on ekat tehty Jeepillä. Nyt vasta huomasin et löytyy enemmän autoja :)

Climb hill? Hill climb? Link?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Sitä mä epäilin, mutta toi otsikko vähän hämää.

Pitää tesmii!

Koukuttava peli:

Countryside 2157
Desert 3637
Artic 2339
Highway 5340
Cave 1670
Moon 1147
Mars 1196
Alien Planet 1981

Kaikki kulkineet upgreidattu tappiin asti ja rahaa nyt 14625190 :D

Joo sori otsikko meni vähän väärin vahingossa.

Onks sama millä kulkupelillä ajaa minkäki kentän vai onko niillä merkitystä ?

Kovia enkkoja porukalla :) pakko jatkaa ja koittaa haastaa :)

Joo sori otsikko meni vähän väärin vahingossa.

Onks sama millä kulkupelillä ajaa minkäki kentän vai onko niillä merkitystä ?

Ajan pelkästään sillä monsterilla, ylivoimaisesti paras mielestäni... Jeeppi on jotenkin tuhnu, mopo pyörii ympäri vähän turhankin helposti ja formula on koko ajan nokallaan. Olisi kiva, jos pelissä saisi vielä uusia ajoneuvoja joko ajamalla paremmin tai sitten vaan ostamalla.

Haluisin kans kuulla millä ajoneuvoilla ne enkat on tehty :) Ite käyttänyt melkein vaan sitä pärrää, kovaa vauhtia pikkumäet ylös ja lentämällä ilman halki sitten :P Heikkoutena varmaan herkkä ylikeuliminen. Formula on huono kun heittää aina nokalleen pompuissa..

Edit: lippusiima olikin jo valittanut samoista asioista :)

Countryside 2108 -> Jeepillä
Desert 1866 --> Jeepillä ja tuottaa hankaluuksia, liian iso mäki
Artctic 2252
Highway 3984
Cave 1911
Alient planet 2021

Millä te ajatte Moon kentän enkat ? tai on Desertin ? Mun mielestä vaikemmat hallita. Tai mulla loppuu bensa aina kun lentelen niitte kannuje ohi :D Formula on mun mielestä erittäin hyvä kun muistaa jarruttaa :) Sillä oon nyt monet enkat tehnyt ja kun kolikkoo saan enemmä nii uskon et paranee..

Kyllä formulalla nousee isoimmat mäet ylös, miinuksena meinaa kipata aina eikä jaksas hiljaa mennä. Monsterilla saa tulla melkei miten tahansa alas, mutta nousukyky loppuu äkimmin.

Mä vaihtelen vähän kentittäin. Monsteri tai mopo toimii yleensä aika hyvin, monsterilla pääsee mäet ylös kun se "pompauttaa" rinteeseen. Se saa hyvät pidot sen pompun jälkeen.
Jeeppi on joissain kentissä ihan ylivoimainen (cave) ja formula ihan ässä esim. highwayssa.

Latasin tuossa päivityksen, ja ilokseni huomasin että peliin on tullut uusia ajoneuvoja; mönkijä, ralliauto ja tankki. Kaksi ensimmäistä ovat todella nopeita, tankki taas hidas mutta mielenkiintoinen ajettava. Uusia kenttiä ei valitettavasti tullut, mutta riittäähän sitä vanhoissakin.

Latasin tuossa päivityksen, ja ilokseni huomasin että peliin on tullut uusia ajoneuvoja; mönkijä, ralliauto ja tankki. Kaksi ensimmäistä ovat todella nopeita, tankki taas hidas mutta mielenkiintoinen ajettava. Uusia kenttiä ei valitettavasti tullut, mutta riittäähän sitä vanhoissakin.

Onks sulla android? iPadilla ei kyll näy päivitystä.
Sais tulla päivitys niin sais noi rahat tungettuu johonki :D Onks kukaan parantanut tuloksiaan ? Mä oon parissa kentässä tehnyt enkat mut ei vielä riittävät :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom