• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Classic gym

Se on sissikyykky teline. Jossain gymlogin etureisi jaksossa on hyvä mallisuoritus.
No enpä olisi kyllä arvannut! Salilla ei taida olla varsinaista gluten ham raise-laitetta, niin ovatko ihmiset miten tehneet tuota liikettä?

No enpä olisi kyllä arvannut! Salilla ei taida olla varsinaista gluten ham raise-laitetta, niin ovatko ihmiset miten tehneet tuota liikettä?
juu ei ole gluten ham raise -laitetta. Jonkun olen joskus nähnyt selkäpenkissä tekevän kyseistä liikettä, mutta enpä oo aivan varma.

Oisko Classicilla treenikaveria 17v miehen alulle? :) Viikottaiset salikerrat 5krt viikko joskus 17-21 aikoihin, joten jos reeniseura kelpaa niin pistä yv:tä!

Oisko Classicilla treenikaveria 17v miehen alulle? :) Viikottaiset salikerrat 5krt viikko joskus 17-21 aikoihin, joten jos reeniseura kelpaa niin pistä yv:tä!
En löytäny YV-nappia nii aattelin vastata tähän että minä voisin joinakin päivinä lähtee kaveriks, just Ouluun muuttaneena.

En löytäny YV-nappia nii aattelin vastata tähän että minä voisin joinakin päivinä lähtee kaveriks, just Ouluun muuttaneena.
Pitääkin vissiin olla VIP jotta pystyy lähettelemään yv-viestejä. Pystytkö pistämään mulle vaikka sähköpostia osoitteeseen jacob.kukkohovi@gmail.com?