• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Classic gym

Jeah!

Viime viikolla ostettiin kaverin kans kortit vuojeksi! Salin tilat ihan ok, ei nyt mitää jipii-elämyksiä tullut, mutta asiallisesti mm. smithejäkin kaksi kappaletta.. Älyttömän hyvä juttu että kaikki kiekotkin ovat samanlaisia, eikä ole 10+ eri tyyppistä painokiekkoa. Saunaa ei ole mikä ois mukava, mut joo onha tuo kämpällä :kippis1: Kunnonpaikassa mekin aikasemmin vuosi treenattiin ja nyt saatiin tarpeeksi Rammsteinin live-levystä ;)

CHeno sanoi:
...Saunaa ei ole mikä ois mukava, mut joo onha tuo kämpällä...
Liekkö ihan tietoinen valinta etteivät saunaa halunneet salille. Tuo varmasti jonkin verran ylimääräisiä sivukuluja kun yksittäiset henkilöt lämmittelee saunaa pitkin päivää, allekirjoittanut mukaan lukien. Pari vuotta sitten limingantullissa heillä oli asiakaskysely, jossa pyrkivät vähentämään saunan jatkuvaa käyttöä säännöllisillä sauna-ajoilla, esim. saunaillat ma-ke-pe 18-21. Eipä siitä sitten ilmeisesti kuitenkaan mitään tullut.

SilverEagle

Heubachiin
Ikä
30
Kaupunki
Oulu
Taitaa josbe ja aKonna puhua samasta lapiokahvasta. Mittailin sitä kahvaa ja se on mun mielestä noin 70 cm leveä. Se on käytännössä kapea lapiokahva, koska kyllä muilla saleilla mitä lapiokahvoja olen käyttänyt, niin ovat leveämpiä. Nopealla googletuksella erään mallin leveä lapiokahva on 86 cm pitkä. Kyllä tuollaisella kapeammalla lapiokahvalla kun esim. ylätaljasta vetää, niin enemmän hauiksiin ottaa kuin leveällä, ja se ei ainakaan minulle selkää tehdessä hyvä juttu ole. Jos tästä mainitsis Marialle ja/tai Markolle, niin kohta salilta voisi löytyä kapean ja leveän mallin lapiokahvat :).

Minä ihmettelinkin että olenko ihan sokea kun ei tahtonut mistään löytää leveää lapiokahvaa, mutta täytyy sanoa marialle tai markolle että hommais. Aika outoa että sitä ei ole, kun yleensä se kuuluu ihan perusvarustukseen:face: Kunnonpaikassa ja pt-gymillä on

Daiina

Blondeista blondein
Ikä
29
Kaupunki
Oulu
Tuli lauantaina käytyä avoimien ovien päivillä saliin tutustumassa ja vakoilemassa Ovaskaista jne. Sijainti oli yllättävän "syrjässä", ei meinannu heti löytää. Yllätyin kuinka pieni treenisali olikaan (kuvitelmissa oli isompi tila). Hassua oli, että pukkareillekki pitää kävellä koko salin läpi... Naisten pukkarissa oli muutama hassu kaappi. Aerobiset laitteet oli mukavasti sijoitettu esiintymislavan reunalle, jolloin muita treenaajia pystyi vilkuilemaan lämmittelyn lomassa. Laitteet oli jykevän oloisia ja koville treenaajille suunnattuja. Vatsalihaslaitteita en oikein bongannu, mut liekkö porukka tekee sitten muulla tavalla mitä itse yleensä. Porukka näytti muutamaa astetta paremmalta kuin mihin on muilla saleilla tottunu. :D Treenimusiikkina soi jottain metallia, mutta musiikitki loppui kuin seinään jossain vaiheessa. Ehkä hieman outsider-olo tuli salilla, joten en ole ehkä tällä hetkellä vaihtamassa Classicille. :)

SilverEagle

Heubachiin
Ikä
30
Kaupunki
Oulu
Tuli lauantaina käytyä avoimien ovien päivillä saliin tutustumassa ja vakoilemassa Ovaskaista jne. Sijainti oli yllättävän "syrjässä", ei meinannu heti löytää. Yllätyin kuinka pieni treenisali olikaan (kuvitelmissa oli isompi tila). Hassua oli, että pukkareillekki pitää kävellä koko salin läpi... Naisten pukkarissa oli muutama hassu kaappi. Aerobiset laitteet oli mukavasti sijoitettu esiintymislavan reunalle, jolloin muita treenaajia pystyi vilkuilemaan lämmittelyn lomassa. Laitteet oli jykevän oloisia ja koville treenaajille suunnattuja. Vatsalihaslaitteita en oikein bongannu, mut liekkö porukka tekee sitten muulla tavalla mitä itse yleensä. Porukka näytti muutamaa astetta paremmalta kuin mihin on muilla saleilla tottunu. :D Treenimusiikkina soi jottain metallia, mutta musiikitki loppui kuin seinään jossain vaiheessa. Ehkä hieman outsider-olo tuli salilla, joten en ole ehkä tällä hetkellä vaihtamassa Classicille. :)
Tuolla yleensä näkee vatsat tehtävän taljassa köydellä tai voimapyörällä :). Ja musiikki on Accept, Atreu, Wasp jne. -linjaa. Samat CD:t pyörii, mitä vuosi sitten :D. Pitäsköhän sinne lahjoittaa omia CD-levyjä? Sitten siellä voitaisiin kuunnella Deep Purplea ja Whitesnakea.

Daiina

Blondeista blondein
Ikä
29
Kaupunki
Oulu
Tuolla yleensä näkee vatsat tehtävän taljassa köydellä tai voimapyörällä :).
Tuota veikkailinki vahvasti. :) Voimapyörää tulee itellä käytettyä, mutta taljassa en oo vatsoja tehny ~pariin vuoteen.

Jaahas, comeback ouluun ja classicille. Tuli vuoden kortti hommattua kun halvennuksessa oli. Mitä tuolla on nyt muutaman kerran käynyt, niin ihan hyvältähän tuo vaikuttaa. Pukkari on tosiaan hieman ''oudosti'' toisella puolella kuin salin ovi. Siellähän on se oma huone posettelulle ja vatsoille, hieman pieni tosin.

Ikä
34
Taitaa josbe ja aKonna puhua samasta lapiokahvasta. Mittailin sitä kahvaa ja se on mun mielestä noin 70 cm leveä. Se on käytännössä kapea lapiokahva, koska kyllä muilla saleilla mitä lapiokahvoja olen käyttänyt, niin ovat leveämpiä. Nopealla googletuksella erään mallin leveä lapiokahva on 86 cm pitkä. Kyllä tuollaisella kapeammalla lapiokahvalla kun esim. ylätaljasta vetää, niin enemmän hauiksiin ottaa kuin leveällä, ja se ei ainakaan minulle selkää tehdessä hyvä juttu ole. Jos tästä mainitsis Marialle ja/tai Markolle, niin kohta salilta voisi löytyä kapean ja leveän mallin lapiokahvat :).
Mulle oli ihan uus juttu, että noita (mun mielestä) leveitä kahvoja on merkittävän paljo eri levyisiä. Noh enivei ei siellä tosiaan oo ku yks tollanen "leveä" lapiokahva ja voi tosiaan hyvinki olla, että leveämmänki lapiokahvan saa salille hankittua jossain vaiheessa kun Marialle tai Markolle mainitteepi ja selviävät muuton aiheuttamista kustannuksista eka :)

Maria ja Marko kuuntelevat aika kivasti toiveita ja palautetta, joten kannattaa käydä sanomassa jos jotain pientä puuttuu. Veikkaan, että laitteet saattavat vielä hakea paikkaansa hieman, ja sitä kautta salin toimivuus tulee varmaan vielä parantumaan tuosta. Plussaa siitä, että nyt ei tarvi jymytä enää kyykkyjä ja maastavetoja perseet yhdessä, vaan molemmille on omat suorituspaikkansa erillään, ja että kyykkyhäkkejä on nyt kaksin kappalein, kuten joitain muitakin laitteita.

Tuolla yleensä näkee vatsat tehtävän taljassa köydellä tai voimapyörällä :). Ja musiikki on Accept, Atreu, Wasp jne. -linjaa. Samat CD:t pyörii, mitä vuosi sitten :D. Pitäsköhän sinne lahjoittaa omia CD-levyjä? Sitten siellä voitaisiin kuunnella Deep Purplea ja Whitesnakea.
Ite lahjotin kolme levyä sinne, ( tunnistus :D ) eikä ne oo kyllä soineet kuin ehkä pari kertaa... Yks levy sisälsi sellasia biisejä mistä moni ei varmasti oikein tykkää :D Mut ois mun mielestä parempi että väki sais ite käyä vaihtaan sitä levyä jos siltä tuntuu ettei jaksa kuunnella niitä samoja biisejä joka ikinen kerta. Mutta mulle tällä hetkellä on ihan sama, mitä ne touhuaa siellä ja mitä ne soittaa.

Maria ja Marko kuuntelevat aika kivasti toiveita ja palautetta, joten kannattaa käydä sanomassa jos jotain pientä puuttuu. Veikkaan, että laitteet saattavat vielä hakea paikkaansa hieman, ja sitä kautta salin toimivuus tulee varmaan vielä parantumaan tuosta. Plussaa siitä, että nyt ei tarvi jymytä enää kyykkyjä ja maastavetoja perseet yhdessä, vaan molemmille on omat suorituspaikkansa erillään, ja että kyykkyhäkkejä on nyt kaksin kappalein, kuten joitain muitakin laitteita.
Käsipainoalue on monenkin mielestä liian pieni, sille vois kyllä tehä jottain.

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Meitsin ylläpitämä Mayorin soittolista Spotifyssä on ihan kenen tahansa käytettävissä, ei muuta kuin Spotify vain päälle ja tilaa ton listan. Sit soi kunnon musat eikä mikään vitun ACDC.

Screen Shot 2013-09-24 at 12.45.44.jpg

Hassua oli, että pukkareillekki pitää kävellä koko salin läpi...
Eikö tuo ole suht normaalia, että 'joutuu' talsimaan salin läpi pukuhuoneisiin? Ainakin millä saleilla itse käynyt, niin menee aikalailla 50-50 pukuhuoneiden sijoittelun suhteen. Tiedä sitten mikä tilanteen oikea laita on, mutta tällaiset omakokemukset :)

Meitsin ylläpitämä Mayorin soittolista Spotifyssä on ihan kenen tahansa käytettävissä, ei muuta kuin Spotify vain päälle ja tilaa ton listan. Sit soi kunnon musat eikä mikään vitun ACDC.

katso liitettä 105369
En oo ihan satavarma, mutta taitaa mankka olla siltä aikakaudelta kun sterkat oli "in" :) Liekkö WIFIä sterkoissa tai tietskaa käytössä. Mut taidanpas itselleni lisätä spotifyyn tän ;)

Tietääkö kukaan salilla nykyään käyvä vieläkö olis avajaistarjouksia muuton jäljiltä salikortteihin? , kun ajattelin siirtyä seuraavaksi juurikin Classic Gymille. Ei tosin ole välttämätön juttu. :)

E: Nettisivuston mukaan tarjoukset oli vain 16 - 21.9. Noh.. ei voi mittää.

JS88

VIP
Kaupunki
Pks
Ei taida enään tosiaan olla avajaistarjouksia voimassa. Itsestäkin tuo pukkarin sijoitus on ehkä vähän 'huononpi' kuin vanhassa. Mutta muuten tykkään, kun on enemmän tilaa ja nuo kaksi kyykkyräkkiä on plussaa! Ainakin miesten pukkarissa on nyt enemmän kaappeja, ne on uusia ja kaikissa on lukot talon puolesta :) laitteethan tuolla on laadukkaita ja ilmapiiri ollut mun mielestä aina motivoiva. Kokonaisuutena erinomainen mielestäni!