CLA ja vatsa

Meikällä on aina ollu suhteellisen hyvä aineenvaihdunta eli kuulun kategoriaan läpi paska. Mut nyt kun oon kohta viikon syönny EAS:n Cla:ta. Niin toi läpi paska on saannu uuden ulottuvuuden nyt pitää varoa ettei ihan hirveen kauaks vessasta mene pitkäks aikaa.

Pikkasen oli tämmösiä oireita kun vedin twinlabin ribbed fuel purkin mut aika lapselliset verrattuna tähän

Mitä ja vittua onko muilla samoja oireita tai mitään tähän suuntaan ees ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toimiikso toi cla oikeastaan.
Ainakin Anssi ******** sanoi että thermogeenit toimii, jos nyt ylipäätänsä joku näistä tuotteista skulaa.

Kerro mitä sulla on ollut, niin syön ensin puoli purkkia ja sitten kolme päivässä.
__________________________________________________-

Vittu miä olen selvinpäin, sinähän sanoit jo että tuotemerkki oli EAS

Viimeksi muokattu:
Mulla meni pakki todella sekasin CLA:sta. Kai se paino putoaa paskomalla 5 kertaa päivässä, mutta en mä noita ostaessani kuvitellut, että tuo olisi se toimintamekanismi.

Juu ei se ihan noin kuulus tehdä.. Sinänsä aika harva kyllä on kertonu että CLA.sta menisi pakki sekasin, sen enempi kuin omegasta tms. mutta noista monista treeniboostereista ja rasvanpolttajista ym. saa kyllä helpolla vuosisadan närästykset ja ripulit. Ja sekös naurattaa huomata kun juuri ostetun purkin hintalapussa seisoo jokin 35e tms... :D

Meikällä kun ei oo pakki sekasin eikä paskan koostumuskaan oo muuttunu juuri mihinkään mut sitä vaan tuntus tulevan kaks kolmekertaa enemmän kun normaalisti. Tänäänkin heränny seiskalta ja tähän hetkeen mennessä käynny jo kaks kertaa paskalla.

Joutu töihinkin ottamaan omat paperit matkaan kun ei perse kestä enää tätä santapaperia pitää olla emboa perkele

Meikällä kun ei oo pakki sekasin eikä paskan koostumuskaan oo muuttunu juuri mihinkään mut sitä vaan tuntus tulevan kaks kolmekertaa enemmän kun normaalisti. Tänäänkin heränny seiskalta ja tähän hetkeen mennessä käynny jo kaks kertaa paskalla.

Joutu töihinkin ottamaan omat paperit matkaan kun ei perse kestä enää tätä santapaperia pitää olla emboa perkele

Lapin mies ja takapuoli on silkkipaperia? ;)

Jättäisin pois CLA:t jos se aiheuttaa tuollaista ravaamista. Käytin joskus CLA:ta, mutta en huomannut sen tuovan mitään havaittavia etuja, joten jätin pois.

Syö pari päivää vielä CLA:ta ja katsele jos tilanne normalisoituisi.
http://www.youtube.com/watch?v=WOgzw9oUZaI

Lapin mies ja takapuoli on silkkipaperia? ;)

Jättäisin pois CLA:t jos se aiheuttaa tuollaista ravaamista. Käytin joskus CLA:ta, mutta en huomannut sen tuovan mitään havaittavia etuja, joten jätin pois.

Ei se oo silkkipaperia mut 5-6kertaa päivässä kun hinkkaa tolla euro-shopperin santapaperilla niin viikon jälkeen alkaa vako olemaan aika hellänä

Meikällä on aina ollu suhteellisen hyvä aineenvaihdunta eli kuulun kategoriaan läpi paska. Mut nyt kun oon kohta viikon syönny EAS:n Cla:ta. Niin toi läpi paska on saannu uuden ulottuvuuden nyt pitää varoa ettei ihan hirveen kauaks vessasta mene pitkäks aikaa.

Pikkasen oli tämmösiä oireita kun vedin twinlabin ribbed fuel purkin mut aika lapselliset verrattuna tähän

Mitä ja vittua onko muilla samoja oireita tai mitään tähän suuntaan ees ?

Ite syöny LEADER:in CLA+. dieetillä ku söin niitä nii kyllä paino putos kivasti, mutta en kyllä paskalla käyny sen enempää ku ennenkään. Nyt oon jatkanu niiden syömistä 2kk mutta ei minkäänlaista vaikutusta.. Ei edes samanlaisia vaikutuksia ku sulla. :D Uskon että rupee perse oleen melko hellänä, sun pitää ostaa sitä lambia, ku sehän on pehmeetä :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom