Chris Cook

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

pexxi

Mode
Tässäpä Tom Pricen ylistämän Blonde Bomberin uudet kotisivut:

http://www.chriscook.us/

Kaverista ennustetaan uutta iskijää ammattilaispiireihin..kunhan procard vaan nyt ensin tipahtaisi?!

Omasta mielestä ei vaikuta äärimmäisen erikoiselta..mutta lahjakas kaveri, koska melko nuori tuon kokoiseksi..

Vuoden 2003 kisojen jälkeinen kuva. Otettu hotellihuoneessa mässäyksen jälkeen skabailtana!

Eihän tuo hullumman mallinen kaveri ole. Voihan tosta vielä joskus jotain tullakin.

Ikäisekseen hyvässä kondiksessa. The Battle For The Olympia VII 2002:lla nähdään vähän Chrisin olkapäätreenausta Bob Cicherillon seurassa.

Muutama kuva viime vuoden NPC USA skaboista:

Liitteet

• Chris Cook NPC_USA_2003.webp
    Chris Cook NPC_USA_2003.webp
    23 KB · Katsottu: 596
  • Chris Cook NPC_USA_2003b.webp
    Chris Cook NPC_USA_2003b.webp
    33,8 KB · Katsottu: 548
Joo, ainakin "all-american" lookkia löytyy ja markkinakelpoisuutta ulkomaisten foorumeiden theadien mukaan!

pexxi sanoi:
Tässäpä Tom Pricen ylistämän Blonde Bomberin uudet kotisivut:

http://www.chriscook.us/

Kaverista ennustetaan uutta iskijää ammattilaispiireihin..kunhan procard vaan nyt ensin tipahtaisi?!

Omasta mielestä ei vaikuta äärimmäisen erikoiselta..mutta lahjakas kaveri, koska melko nuori tuon kokoiseksi..

Multa irtoaa niinkin asiallista kommenttia, että ompa kaverilla pieni pää muuhun roppiin verrattuna !
Yläkropasta tuli mieleen uusi, isompi versio Bob Paris'ista.

-humanteri-

Tulee varmasti olemaan kova Pro jonain päivänä. Itseäni hämännyt aina se, että kaverin lihaksissa on mielestäni todella huono erottuvuus (ei mitään synthol-meininkiä), eli säikeitä ei näy juuri nimeksikään vaikka kunto onkin hyvä. Ja usein kun miehet nousevat Pro-lavoille niin säikeet katoavat entisestään. Ja tuo ikä on toinen juttu, lähes jokaisessa jutussa minkä olen lukenut kaverin ikä on eri. Taisi olla musclemag, missä samassa lehdessä, toisessa jutussa kaveri oli 25 ja toisessa 28.

pexxi sanoi:
Cookilla on jo ammattilaiskortti; sai sen voitettuaan 2003 NPC USA:n superraskaansarjan.

Hulkki sanoi:
Cookilla on jo ammattilaiskortti; sai sen voitettuaan 2003 NPC USA:n superraskaansarjan.
Ei ole. Silloin kortit jaettiin Mike Dragnalle ja Richard Jonesille. Usa:ssa jaetaan vain kaksi korttia, nationallseissa kortit jaetaan kaikille sarja-voittajille. Siksi monet haluavatkin päästä ammattilaiskehiin Usa:sta (esim.Cook).

Ei munkaan mielestä. It is a fact, kato!

Juudas sanoi:
Ei ole. Silloin kortit jaettiin Mike Dragnalle ja Richard Jonesille. Usa:ssa jaetaan vain kaksi korttia, nationallseissa kortit jaetaan kaikille sarja-voittajille. Siksi monet haluavatkin päästä ammattilaiskehiin Usa:sta (esim.Cook).
Ai se meneekin noin? Itse olen luullut, että sekä NPC Nationalseissa että NPC USAssa jaetaan kaikille luokkavoittajille tätä nykyä pro cardit.

Team Universessa ilmeisesti vain overall-voittaja saa kortin? Entä North American Championshipseissa?

Jos Cook olisi ammattilainen niin se luultavasti mainittaisiin hänen kotisivuillaan.

Kohtuullisen hyvä rakenne, tasapainoinen ja luultavasti "kasvun varaa" löytyy. Tosiaan ei ole näissä kuvissa kovinkaan säikeillä, kovin on pyöreät lihakset, mutta näyttäisi kuvien mukaan nuorelta kaverilta ja potentiaalia löytyy. Ei siltikään omaan silmään säväytä kovinkaan paljon ja pää tosiaan näyttää pieneltä kroppaan nähden, mikä nyt ei sinänsä merkitse mitään.

PatuIron sanoi:
Eikös Dave Draper oo aina ollu "Blond Bomber"? Mun mielest aika vammasta lainata toisen ammattilaisen lempinimeä... :curs:

Ja onkohan tämä edes aito, vaan joku blondattu. :david:

Hulkki sanoi:
Ai se meneekin noin? Itse olen luullut, että sekä NPC Nationalseissa että NPC USAssa jaetaan kaikille luokkavoittajille tätä nykyä pro cardit.

Team Universessa ilmeisesti vain overall-voittaja saa kortin? Entä North American Championshipseissa?

NAC:ssa kortin saa overall-voittaja (aina kun kisa pidetään). Team Universessa se käytäntö muuttui vuosi sitten jolloin overall-voittaja sai kortin, edelliset voittajat saivat ne myös viiveellä, mikä herätti pientä katkeruutta monissa ammattilaisissa. Ennen Team Universestä sai kortin vain voittamalla sarjansa ja sen jälkeen mm-kisat (Team Universe on Jenkkien mm-karsinta ja kilpailussa on testit). Lisäksi sen kortin voi vielä saada Masters-sarjan overall voittaja.

No voi jumalauta,kun mulle tuli hyvä olo siitä miten toi miäs ylisti vaimoaan tossa "thank you"-osiolla.Ainakin tosta sai semmosen kuvan,että kyllä se sitä rakastaa ja paljon.Tosi mukava lukea välillä jotain tommosta tänä aikana,kun pettämisestä ja huaraamisesta on tehty jotain helvetin viihdettä ja tabu.

Blonde bomberille isot pointsit :thumbs: :kippis1:

Back
Ylös Bottom