Choy Lee Fut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tsehi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämän threadin tarkoitus on vain tiedustella ihmisten positiivisia sekä negatiivisia kokemuksia Choy Lee Fut - kung fu:n aloittamisesta lähtien. Tai jos on muuten vaan jotain kommentoitavaa ks. kamppailulajista niin voi sen tässä mainita.

Itse olen aloittamassa kyseisen lajin heti seuraavan peruskurssin osuessa kohdalle. Näitä lukemalla tahdon vain jonkinlaisen mielikuvan lajista jota aion mennä hyvää paremman peruskunnon sekä itsepuolustuksen merkeissä oppimaan.

Kiitoksia etukäteen :)

Onnea valintanne johdosta. Esim se saunajakkaran kanssa huitominen on kuin tehty Suomen olosuhteisiin.
Ei muuta kun tukka taakse ja treeneihin :)

Harrastelin itse CLF:a muutaman vuoden Tampereella ja ihan hauskaa oli :) Kannattaa käydä katseleen jotain treeneja ja kyseleen vetäjiltä kaikkea mahdollista. Tampereella ainakin vetäjät ovat hyviä ja kertovat varmaankin mielellään kaikkea, ja varmaan myös muilla paikkakunnilla.

Joku vuosi tuli tuossa seurassa pyörittyäkin. Ei ollut niin monipuolinen kun oletin ja tunnelmakin aika hatusta. Suosittelen paljon ennemmin thieu lam seuraa. Ryhmähenki paljon parempi ja enemmän asiaa ja monipuolisuutta :)

Itse harrastin sitä noin puolitoista vuotta Salossa. Oranssivyö ja Turussa tuli leireillä käytyä. Nämä oli teinivuosina ja markka aikoina. Pitänyt aloittaa uudelleen, mutta hinnat ovat yli tuplasti sen mitä ne oli joskus.

Hauskaa asiassa oli se, että kun oli Salo III ryhmässä, ei koskaan saatu sitä hienoa treenipassia eli luultavammin uudelleen alottaminen pitäis hoitaa uudelleen alusta, vaikka taidot ovat vieläkin tallessa.

Ennen: 3kk = 300mk, 6kk = 500mk, 12kk = 1000mk
Nyt: 3kk 100e-150e ja muista en tiedä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom