Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jessen ottelu oli kuitenkin illan paras matsi, vaikka Jesse horjuttikin vastustajaa useamman kertaa lyönneillä, niin voitto meni hajatuomiolla ukrainalaiselle.
Jessellä on asenne kohallaan, vähä semmonen showmiehen asenne.
Jessellä on kuitenki hieman opittavaa thainyrkkeilyssä. Jesse jätti tilanteita minun mielestä hieman kesken, vaikka oli paljon paikkoja jatkaa vastustajan "mättäminen"Jessellä on asenne kohallaan, vähä semmonen showmiehen asenne.
Jessellä on kuitenki hieman opittavaa thainyrkkeilyssä. Jesse jätti tilanteita minun mielestä hieman kesken, vaikka oli paljon paikkoja jatkaa vastustajan "mättäminen"

Heh, mun mielestä Jessellä on kaikki muu kunnossa, paitsi asenne![]()
Mutta tietenkään liiallisuuksiin ei tarvi mennä. Lähinnä tarkoitan WWF ja RAW
juttuja, tai mitä niitä formaatteja edes on..Varmaan tarkoitat aika pitkälle sitä, kun hän suuttui tuomareiden tuloksista. Eikä suostunut ottamaan edes palkintoa vastaan. No joo.. Ei siitä sen enempää. Mutta kamppailulajien, tai yleensä thainyrkkeilyn asenteesta voisi varmaan laatia oman threadin. Ja minusta showmiehiä tarvitaan jopa kamppailulajieissa. Ei se ole Tony Halmeen yksinoikeusMutta tietenkään liiallisuuksiin ei tarvi mennä. Lähinnä tarkoitan WWF ja RAW
juttuja, tai mitä niitä formaatteja edes on..