• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Chilikastiketta tilaamassa

Olen tilaamassa chilikastikkeita ulkomailta Suomen paskan tarjonnan takia. Onko kenellekään omakohtaista kokemusta tai tietoa mistä kannattaa tilata? Missä on halvimmat hinnat ja postikulut? Olen itse kattonut, että chilliworld.com vaikuttaa aika lupaavalta ja tuolta lähtee tilaus, ellei joku ehdota parempaa.

Nyt tuli itseä kiinnostava threadi pystyyn, voisko laajentaa teemaa Chilin kotikasvatukseenkin? Mä laitoin tässä taannoin itämään kaupan peruspunasta, ja tilasin perjantaina kolmea muuta lajiketta, Malawii bird's eyeä, Scotch Bonnetia ja jotain thaimaalaista. Senlisäksi kaksi pussia valmista chilijauhetta, ei tosin oo tullu vielä ne. Suomalaisesta nettipuljusta tilasin, ja kasvamaan lähtee heti kun on tulleet.

Ketään kokeneempia Chilinkasvattajia palstalla, entä hyviä aiheeseen liittyviä FAQ:eja ja nettipalstoja?

Ikä
30
Olen tilaamassa chilikastikkeita ulkomailta Suomen paskan tarjonnan takia. Onko kenellekään omakohtaista kokemusta tai tietoa mistä kannattaa tilata? Missä on halvimmat hinnat ja postikulut? Olen itse kattonut, että chilliworld.com vaikuttaa aika lupaavalta ja tuolta lähtee tilaus, ellei joku ehdota parempaa.
Oletko jo tutustunut Chilikauppaan?
http://www.chilikauppa.fi/

:offtopic:

Olen ajatellut tilata jenkeistä tuota KC Masterpiece
grillikastiketta.

Vaikka se ei varsinaista chilikastiketta olekkaan, niin olettaisin siitä kumminkin chiliä löytyvän. :D
Ronnie kun hehkutti videollaan tuota jumalaista mahlaa, niin jäi
ajatus, että tuota on maistettava.

Tokihan sieltä on tilattava jotain 20 putelia kerralla, mutta eiköhän nuo tule syötyä ja good old chicken saa auttaa asiaa. :worship:

Ite tilasin Pepper Kingistä. Extreme Foodista meinasin tilata, mutta kulut olis ollut liian kovat.

Noi Blairsin sipsit oli kyllä loistavia..

HTH

Pepper-kingiltä on muutama satsi tilattu. Hyvä palvelu ja nopeat toimitukset.

Kannattaa kokeilla myös chili pähkinöitä. :kuola:

oijoi lopultakin sais siiville sitä soosia, jokapaikasta koittanut sitä punaista tököttiä, onko se nyt salsaa tai jotain saada mutta ei onnistu eikä raflatkaan ole myyneet.

Pitääpä mainita, tuolla ketjussa:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=70320
puheena olleeseen chilikauppa.fi :hin on tulossa viikon sisään runsaasti tuotteita, chilikastikkeiden lisäksi barbeque -kastiketta (Roadhouse) sekä kanansiipikastikkeita (Texas Pete ja Anchor Bar Blazin Hot).
Tuo Texas Pete on ihan uskomattoman hyvää vaikka ei mitään hirmu tulista olekaan. Tuosta saa hyvän dipin kun sekoittaa sitä 70/30 juoksevan margariinin kanssa.