Children of Bodom studiossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Jepajee, uutta matskua luvassa.

Children of Bodom has recently recorded new stuff for the upcoming EP-release! The recording was done in ASTIA Studio with Anssi Kippo, and mixed by Mikko Karmila in Finnvox Studios. "Trashed, Lost & Strungout" -EP is planned to be in stores in summer and it's gonna include two new songs and a couple of cover versions and a lot of extra stuff too...

http://www.cobhc.com/

d10.jpg

onkohan tuohon ep:n nimeen vaikuttanut Black Label Societyn DVD "Boozed, Broozed & Broken Boned"?

Joku punk klasikko ilmeisesti taas coveroitu... Levyyn on tosin puolisen vuotta vielä aikaa :(

toivottavasti eroaa edes hitusen aiemmista levyistä, jotka ovat kummaa punkkikakkaa.hyi. ja alexi laiho sais jättää laulajan tehtävät ihan kelle muulle tahansa. onhan bändillä hyviä biisejä, mutta ei mitään uutta sitten something wildin ja sekös harmittaa.

Ite olen kanssa sitä mieltä että saisi oikean laulajan hommata Laihon tilalle.
Tuntuu edellisen levyn perusteella että Laiholtakin alkaisi ideat biiseihin loppumaan, sitä se teettää kun yksi mies käytännössä säveltää levyllisen matskua.

Toivottavasti on sitten kanssa kunnon pötinää ettei joudu taas pettymään.

Mä oon tykännyt Bodomin kahdesta uusimmasta levystä ja ei yhtään haittaa jos jatkavat samaa linjaa. Onhan Iron Maidenkin tehnyt 20 levyä samalla kaavalla ja kaikki ne on kuitenkin hyviä lättyjä!

:kippis1:

protsku sanoi:
Mä oon tykännyt Bodomin kahdesta uusimmasta levystä ja ei yhtään haittaa jos jatkavat samaa linjaa. Onhan Iron Maidenkin tehnyt 20 levyä samalla kaavalla ja kaikki ne on kuitenkin hyviä lättyjä!

:kippis1:

Sanoppa muuta, onhan Maiden - levyissä tietty jonkin verran eroa, mutta perusideaa ei olla lähdetty muuttamaan, aivan kuten bodomissakin...

Siis kyllähän jokaisessa Bodomin levyssä on selvää kehitystä/muutosta tapahtunut. Ei mitenkään radikaalisti, mutta riittävästi ettei kuulosta samalta something wild nylkytykseltä. Jau, jau! :rock:

Back
Ylös Bottom