Chemical Pink

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

pexxi

Mode
Mistäs moisen kirjan saisi? Löytyykö siis suomennettua versiota?
Onko muuten tietoa Fusselin kirjoittamasta: "Muscle : Confessions of an Unlikely Bodybuilder". Löytyykö kirjakaupoista vai joutuuko tilaamaan?

Muscle on HELVETIN kova kirja! Varmaan paras, mitä olen lukenut aiheesta!
Kokeile suomalainen.comin verkkokauppaa?

Jep, Fussellin Muscle on yksi parhaista - ellei paras - lukemistani kehonrakennuskirjoista. Kyseessä ei siis ole minkään sortin kehonrakennusopas vaan erittäin taidokkaasti kirjoitettu yhden miehen tarina elämästä kehonrakennusmaailman syövereissä.

Itse tilaisin suosiolla rapakon takaa, löytyy varmasti ja tulee postikuluneenkin halvemmaksi kuin Suomesta ostaminen.

Jep, nyt on tilattu suomalaisen verkkokaupasta. 16e maksoi.
Oli ainoastaan englanninkielinen versio, liekkö ollenkaan suomennettu, mutta eipä tuo haittaa.

fasti sanoi:
Jep, nyt on tilattu suomalaisen verkkokaupasta. 16e maksoi.
Oli ainoastaan englanninkielinen versio, liekkö ollenkaan suomennettu, mutta eipä tuo haittaa.
Hmmm, yllättävän halvalla lähti. Itse ostin tuon aikoinaan jostain jenkkinettikaupasta about 4 dollarilla (uutena vieläpä) ja rahtikulut oli päälle 10 dollaria. Otin tosin samassa tilauksessa useamman eri kirjan.

Ei ole suomennettu, eihän tuolle olisi mitään menekkiä Suomessa.

Onko tuo muuten minkäkokoinen opus? Ja onko teksti painettu kuinka pienellä?

Meinasin vaan, on ärsyttävää jos pitää lukea suurennuslasin kanssa ja samalla "kääntää" suomeksi.

Jos Musclesta puhut, sivuja 252 ja Pinkissä taas 270. Pinkki on tosi nopeesti luettava ja ytimekkässti kirjoitettu...

Oli kyllä niin kovaa hehkutusta että lähti itsellekin tilaukseen toi Fusseli. Kiitokset vinkistä.

Lisäksi törmäsin tällaseen kun
"True Myths of Arnold Schwarzenegger : The Life and Times of Arnold"
Otin ton myös tilaukseen, voi olla ihan mielenkiintonenkin. Toivottavasti.

Arska-kirja on suhteellisen mielenkiintoinen...ei huippu, mutta mielenkiintoinen. Hyvä valinta muffy!

Back
Ylös Bottom