Cheekin uran lopetus ja paluu...

Liittynyt
19.10.2002
Viestejä
778
Kysymys kuuluukin, tuleeko herra edes takaisin ja minä vuonna? Toki moni kyynikko veikannee, että vuonna 2021 tulee herra takaisin. Voisi kuvitellä joidenkin uskovan, että jopa aikaisemmin. Toki moni rukoilee, ehkä jotain Kurt Cobain tyylistä sommitelmaa, mutta tällaiset ihmiset eivät ehkä omaa minkäänlaista lahjakkuutta persoonallisuuksien profiloinnin suhteen.

Mutta toinen vaihtoehto on, että ei tule takaisin. Kuulemmeko enää lainkaan hänen uusia mestarillisia teoksia(vuoden 2018 jälkeen) ja upeaa käninän sekaista puhelaulantaa?

1. Ei tule takaisin.
2. Tulee ja laskukone on jo nyt päättänyt koska tulee.
3.Tulee, mutta kristallipallo ei sitä vielä tiedä.
4. Itse ottaisin tämän vaihtoehdon, eli ei tule, mutta ajattelee tällä hetkellä tulevansa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2) Tulee takaisin 02/2018

Ja jatkaa jossain pirun itämaan määkijöissä tuonkin ajan.
 
wrxg_f-maxage-0.gif
 
Tää on niin vitun sairasta kun lukee kaverin ajatuksia.

– Loan heitto ja median negatiivinen suhtautuminen on ollut iso asia. Olen yrittänyt ottaa sen mahdollisimman rennosti, mutta kun kuraa alkoi tulla, niin ei siitä mihinkään päässyt.
Menestyminen, se on niin myrkkyä suomalaisille. Tää maa on niin saatanan rikki. Täynnä katkeria ja kateellisia paskoja.
 
Tää on niin vitun sairasta kun lukee kaverin ajatuksia.

Menestyminen, se on niin myrkkyä suomalaisille. Tää maa on niin saatanan rikki. Täynnä katkeria ja kateellisia paskoja.

Näin. Vaikea uskoa, että Cheekin kritisoinnissa olisi ollut mistään muusta kyse kuin katkerien ja kateellisten paskasuomalaisten myrkkyilystä:

 
Eiköhän se suurin syy lopettamiseen ole se, että kun ura on ollut jatkuvasti nousujohteista sen 15 vuotta ja nyt on jo saavutettu kaikki mitä tässä maassa voi saavuttaa, niin ei ole enää järkeä jatkaa ainakaan vanhaan malliin.
 
Eiköhän se suurin syy lopettamiseen ole se, että kun ura on ollut jatkuvasti nousujohteista sen 15 vuotta ja nyt on jo saavutettu kaikki mitä tässä maassa voi saavuttaa, niin ei ole enää järkeä jatkaa ainakaan vanhaan malliin.

Niinhän taiteessa on aina tehty. Kun on Finlandia-palkinto saatu, kynät on laitettu penaaliin, Mona Lisa maalattu, pensselit nurkkaan.
Eiköhän tuossa kyse ole siitä, ettei kyetä kestämään pettymyksiä, koska suuremmaksi ei voi kasvaa eikä mitään uutta, luovaa uskalleta/kyetä tekemään, laitetaan pelkurimaisesti pillit pussiin. Surkeeta.
Parastahan Cheek-vihaajille olis just ollu se, että jätkä olis vaan pokkana jatkanu menemään ulinasta huolimatta...mutta kun mies on titi-nalle eikä mies, ni ei uskalleta ottaa riskejä....
Ulkomaan markkinoillehan Cheek ei olis toki voinu lähteä, ei ainakaan enkuksi mutta ehkä hevonsaksan markkinoilla huuto olis ollu kovaa.
 
Miekää en oo ikinä ymmärtäny tätä cheek vihaa :D En miekää jätkän musiikista tykkää, mutta kyllähän tuo perkele massia osas tehä ihan kohtuu hyvin :D Moni miunkin facebook-kaveri jotka harrastaa musiikkia ja yrittää itekkin elättää itteensä näillä bändihommilla, niin dissaavat ihan saatanasti mm. cheekkiä :D Kyllä nääkin tyypit menis soittamaan vaikka tyhjille saleille, jos saisit edes murto-osan cheekin rahoista. Mut nää on näitä!
 
Miekää en oo ikinä ymmärtäny tätä cheek vihaa :D En miekää jätkän musiikista tykkää, mutta kyllähän tuo perkele massia osas tehä ihan kohtuu hyvin :D Moni miunkin facebook-kaveri jotka harrastaa musiikkia ja yrittää itekkin elättää itteensä näillä bändihommilla, niin dissaavat ihan saatanasti mm. cheekkiä :D Kyllä nääkin tyypit menis soittamaan vaikka tyhjille saleille, jos saisit edes murto-osan cheekin rahoista. Mut nää on näitä!
Se on taas se menestys ja raha mikä syö suomalaisia tosi pahasti. Sitä en ymmärrä, että muusikot alkaa disauttaan kun kyllä heidän pitäisi ymmärtää, että musiikkia on monenlaista. Itse en Cheekiä ole kuunnellut, mutta en mä sen takia miestä ala dissaamaan. Mun mielestä hienosti hoidettu bisnes.
 
Se on taas se menestys ja raha mikä syö suomalaisia tosi pahasti. Sitä en ymmärrä, että muusikot alkaa disauttaan kun kyllä heidän pitäisi ymmärtää, että musiikkia on monenlaista. Itse en Cheekiä ole kuunnellut, mutta en mä sen takia miestä ala dissaamaan. Mun mielestä hienosti hoidettu bisnes.

Joo, näillä miun tutuilla se just syö kun oma musiikkiura ei oo ottanu tuulta alleen, vaikka he sentään osaavat soittavaa ja laulaa, eivätkä räppää :D Omastamielestään siis. On kyllä varmaan paskimpia perusteluita ikinä. "Minä kun soitan kitaraa ja laulan, olen parempi kuin cheek". Ei jumalauta kyllä.

Ja tosiaan, hyvin tuo keeekki tuota bisnestään pyöritti / pyörittää. Ja vaikka tämä lopettaminenkin ois osa bisnestä, mitä sitten? Taitaa olla aika yleistä musiikkipiireissä, urheilussa ym. Jos ja kun keekki palaa, on taas stadionit täynnä ja "muusikoita" vituttaa.
 
Musapiireissä pitäis ihan sukkana vain hyväksyä, että mainstreme hyvin simppeli suomi-räp on se, jolla täällä voi mahdollisesti saada elantonsa. Muissa genreissä sitten suomi-rockissa muutama isompi, iskelmässä enemmän, mutta raskaammassa metallissa hyvin vaikeaa menestyä isommin. Tottahan se on, että arvostan itse musiikillisesti enemmän taitavaa soitantaa ja vokaaleja, mutta ei se tarkoita, että vaikka suorastaan vihaan suurinta osaa nykylistakärjestä, että mä alkaisin dissamaan niitä taustalla olevia artisteja. Mutta Suomessa valitettavasti on huomattavasti enemmän niitä, joilta on pois toisen menestys kuin niitä jotka antaa peukkua kun joku menee ja tekee tulosta.
 
Musapiireissä pitäis ihan sukkana vain hyväksyä, että mainstreme hyvin simppeli suomi-räp on se, jolla täällä voi mahdollisesti saada elantonsa. Muissa genreissä sitten suomi-rockissa muutama isompi, iskelmässä enemmän, mutta raskaammassa metallissa hyvin vaikeaa menestyä isommin. Tottahan se on, että arvostan itse musiikillisesti enemmän taitavaa soitantaa ja vokaaleja, mutta ei se tarkoita, että vaikka suorastaan vihaan suurinta osaa nykylistakärjestä, että mä alkaisin dissamaan niitä taustalla olevia artisteja. Mutta Suomessa valitettavasti on huomattavasti enemmän niitä, joilta on pois toisen menestys kuin niitä jotka antaa peukkua kun joku menee ja tekee tulosta.

Joo kyllä miekin tykkään ihan muusta musiikista kun Cheek, mutta se ei tosiaan poista sitä tosiseikkaa että mies on hyvä siinä mitä tekee.

Kaikesta ei tarvii tykätä, mutta kyllä jos noinkin pitkälle pääsee urallaan, niin kyllä se dissaaminen on perseestä. Vaikka vihaisikin kyseistä genreä. Töitä se on keekkikin joutunut tuohon tekemään ihan todella paljon. Ja mie arvostan tosi paljon jos joku tekee omaa juttuaan, tekee paljon töitä ja menestyy. Välttämättä ei tarvitse edes menestyä, kunhan uskoo omaan tekemiseen ja painaa kunnolla töitä sen unelman eteen.
 
Aluksi olin samanlainen kuin "kaikki muutkin", eli haukuin Cheekiä, sen musaa ja kaikkea mitä se teki. Sitten, toistaiseksi tuntemattomasta syystä, käännyin kannoillani ja rupesin fanittamaan äijää. Vaikka mun genre onkin punkrock, uppoaa Cheekin tuotanto komiasti. Rouhee ääni, hyviä biisejä, tarttuvia kertosäkeitä. Itseluottamus/ -tunto kohdillaan. Muut haaveilee ja unelmoi, Cheek tekee/teki. Kova jätkä. Kokeilkaas vetää Stadion kahdesti täyteen.

Loistavia biisejä. Esim. Keinu, Timantit on ikuisia, Alpha Omega jne. Esiintyi myös edukseen Vain Elämää ohjelmassa ja odotinkin aina Cheekin versioita biiseistä, Toni Wirtasen ohella.

Ymmärrän täysin lopettamisen. Kaikki on jo saavutettu tässä maassa. Kaikki. Ihan kaikki. Jännä nähä, mitä Jare alkaa duunailemaan musauran jälkeen.
 
On kai Cheekillä ylimielisen miehen maine, mutta en minäkään ymmärrä tuota katkeroitumista. Se räppi oli niin pienten piirien juttua 90-luvulla, jolloin hänkin aloitti että pitkälle on päästy ja ihan omin avuin. Ei mikään häikäisevä livenä, mutta itte tykkään silti kuunnnella. Varsinkin lenkillä oli yhteen aikaan ihan vakiokamaa.

Musta tuntuu, että näissä jutuissa eniten ihmisiä vituttaa se, kun joku oikeasti tekee mitä haluaa ja voi hypätä pois oravanpyörästä.
 
Back
Ylös Bottom