Takin No Shortz
Banned
Cechiltä pari hyvää torjuntaa Torresin vetoihin. 2-0 johtoasema olisi ollut Liverpoolille täysin eri kuin, mitä nyt kävi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinhän se johtoasema olisi ollut parempi asetelma Poolille ku lähteä nyt tasurilla pelaamaan Stamford Bridgelle, ja kun Chelskeillä on vielä vierasmaali alla. Pakko kyllä sanoa, että pelas Chelseakin aika hyvän matsin vaikka Liverpoolilla oli enemmän tilanteita. En ole koko kauden aikana nähnyt niin puolustavaa Chelseaa kuin mitä eilen 1. puoliajan aikana. Mutta se reaktio minkä se Riisen pusku aiheutti kiteytyy tähän: HAH!!! :lol2:Cechiltä pari hyvää torjuntaa Torresin vetoihin. 2-0 johtoasema olisi ollut Liverpoolille täysin eri kuin, mitä nyt kävi.
Täytyy kyllä sanoa et Carra on varmaan yks onnekkaimmista pelureista mitä oon vähään aikaan nähny. Oon nähny 4 poolin peliä tällä kaudella ja jokaisessa Carra on rikkonu vähintään kerran rankkarin arvoisesti, mut joka kerta päässy ku koira veräjästä. Eilenki oli aivan selvä rike, kiikunkaakun oliko alueella, mut enivei.
Siinä tilanteessa ei ollu _mitään_ virhettä, rankkari olisi ollut oikeusmurha.
rankkari olisi ollut oikeusmurha

Huomenna ratkeaa vasta Chelsea - Liverpool pelistä Moskovaan lähtijä!Tänään sitten ratkeaa mitkä joukkueet ovat finaalissa!
Huomenna ratkeaa vasta Chelsea - Liverpool pelistä Moskovaan lähtijä!.
Chelsea on kyllä ollu järkyttävän hyvä Stamford Bridgellä. Ovat tainneet hävitä kotona viimeksi Barcalle UCL:ssa vuonna 2005!! Vaikka pelkään et Pool taas sen onnen munkin kaivaa jostain niin rahat laitan likoon silti Chelskien puolesta.
Ja vaikka henkeen ja vereen ManUn miehiä olen niin pelottaa, että illan peli päättyy harmittavasti 1-1.