Casa di Mama pizzat

Dr.Oetkerin Casa di Mama pannupizzat on ihan älyttömän hyviä! :kuola:

Ihan eri makuisia kuin saman valmistajan kuivat Ristorante-pizzat...

Kuka on samaa/ eri mieltä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.oetker.fi/Tuotteet/Pizzat/Casa di Mama/

Tuolla. Joku pizzaa enempi syövä voi sitten sanoa, onko noissa arvoissa mitään eroa muihin pizzoihin..?:rolleyes:

edit. Casa di Maman juju on sen pohjassa. Sitä ei ole esipaistettu, vaan se kohoaa ja paistuu ensi kerran paistajansa uunissa. Pohjasta tulee rapea ja ohut kun taas kohoavasta reunasta tulee rapea päältä ja pehmeä sisältä.

Eli varmaan parempi pohja tulee kuin muissa pakastepizzoissa?

Siis rasvaistahan tuo kyllä on... mut nyt kun oon bulkilla, niin hyvä vaan!

Ja tosiaan, pohja on erimakuinen kuin muissa pakastelätyissä.
Mä muuten söin tuota Diavolaa, oli sopivan tulistakin.

Menee varmaan kokeiluun sitten joskus kun seuraavan kerran tulee tarve. Täällä maalla asuessa ei muuten päivällistä haeta mistään "lähipizzeriasta", kun sellaista ei yksinkertaisesti ole. Silloin nuo pakastejutut on ihan ok, ja vertailu johonkin muuhun turhaa.:D

hyvää tavaraa on CdM,tosin diggaan ristorantesta myöskin.Quattro Formaggi on henkilökohtainen suosikki (mutta melkein sanoisin ristorante QFn olevan vielä parempaa :kuola: ),Trio di Carnea on tullut myös pari vedettyä.

Kiinnostaa itseäkin tuo uusi merkki, pitää testata setti. Mites noita on myynnissä? Varmaan joka kaupassa?

Mä en oo nähny noita pienemmissä kaupoissa lainkaan. K-Supermarketeissa /S-marketeissa ja sen kokoisissa on, mut ei ainakaan omassa lähi-Alepassa.

Hintaa tuolla on vähän vajaa neljä euroa, joten ei ihan halvimmasta päästä, mut on se hintansa arvoinen ainakin mun mielestä.

Ei 4 euroa ole paha, pitää koittaa. Paikallinen Prisma myy jotain "aitoa kiviuunieinespizzaa" 9e hintaan. Taidan silti mennä mielummin samalla rahalla Rossoon syömään.

p.s. pankaas ostaen pizzakivi (tai grillikivi) uuniin. Nostaa nämä pakastepizzatkin ihan uudelle tasolle. Omista pizzoista puhumattakaan.

kodari: Niin just, 4 euroa on vielä ok hinta, mut jos oikeesti kaupan pizza on 9 eur, kyllä silloin hakee pizzan ihan pizzeriasta.

Suosittelen kokeilemaan CdM:aa. Itse haen tänään Diavolan ( ihan helvetin :kuola: ) ja myös kokeilen pepperonia... :thumbs:

En mä muuten mikään roskaruoan ystävä oo, mut nyt kun nostan painoa tuonne 120 kg:n tuntumaan, niin kaikki kelpaa.
Tämän päivän ohjelma: puolilta päivin mäkkiin parille Bigmac juniorille, sit siitä salille, salilta kauppaan, kaupasta koriin jauhelihaa, makaroonia ja pari CdM pizzaa, kotiin tekemään makaronilaatikkoa, kuudelta saunaan, ja iltapalaks jompikumpi pizza. Voimaa ja kunniaa! :rock:

Kannattaa sen massailun kanssa olla kuitenkin varovainen. Läskiä tulee nopeammin kuin voimaa, ja sen läskin poistaminen voi ollakin sitten jo ylivoimaista. Vaikka..no...urheilijat jotka jäävät ikuiselle massalle alkavatkin monesti kutsumaan itseään voimanostajiksi :D

Kingi, älä ny helevetti lähde tolle linjalle. Oot koko aja niin pöhössä et näyttää alussa ettei läsee tule, sitä tulee. Jossai vaiheessa sit huomaat et ollaan jo aikas helevetin syvällä.

Puhdasta ruokaa vaan nassuun ja kerran viikossa 1-2 ateriaa paskaa naamaan, ei peräkkäisillä aterioilla ja treenin jälestä tottakai.

Loistavia pizzoja, kunhan ette vaan paista mikroaaltouunissa. Taikinaa ei oo esipaistettu joten mikrossa ei tuu kovin nautinnollinen kokemus.

Selvennettäköön sen verran, että tähän mennessä kevään ja kesänkin aikana oon syöny melko kevyesti, jopa miinuksilla on välillä menty, ja nyt kokeilen nostaa reilusti painoa, ja katsoa onko sillä vaikutusta lihasmassaan ja voimaan.

Enkä mä nyt noita joka päivä vetele, pari kertaa viikossa. Muuten syön melko terveellisesti, rahkaa menee paljon ja perusruokaa kuten perunaa, pastaa, riisiä jne. Hyvä puoli on se, että eineksiä en syö lainkaan (tätä kyseistä pizzaa lukuunottamatta).

Noniin, Pepperoni-salame odottaa tuolla pakkasessa, suihkun kautta siis paistamaan ja maistelee. Leffan jälkeen sitten arviota.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom