Capoeiraa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rovasti
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tsiigasin äsken hullun videon capoeirasta ja alko yllättäen kiinnostaa. Googlen kautta olen ettinyt, mutta sitä ei taideta hirveesti harrastaa?
Lähin seura löyty kait vallilasta mutta tuntuu rasittavalta ajatukselta lähteä Espoosta sinne asti..Eli eikö lähempää prkl löydy? :itku:

Harrastan lisäksi thainyrkkeilyä :rock: että mitenkö sopisi kun väännän myös juoksulenkkejä? Treenit näyttis kestävän pari tuntia..huh rankkaa ilm.

Searchilla löyty ketjuja mutta ei vastauksia ongelmaani :piis:

Linkkejä? Vinkkejä? Linkkivinkkejä?

Olen :hyper: -pääällä ton videon jälkeen..En muista missä sen näin, älkää kysykö

Ei näy Espoossa olevan, mutta Helsingissä kyllä. Tai siis ainakaan kamppailulajit.net ei tietänyt Espoossa seuroja. Mutta käypä katsomassa Helsingin seuroista mikä olisi lähin.

- Marko

Jees kuten kerroin, etin searchilla enkä löytänyt vastausta siihen onko capoeiraa lähimaastossa..Enkä löytänyt googlen kauttakaan. Elämää voi olla googlen ulkopuolellakin..;)

itse harrastan capoeiraa jyväskylässä, on tosi siistii! :) kannattaa käydä capoeira.fi:ssä nimittäin helsingissähän tämä capoeira akademia sijaitsee eli kyllähän siellä on aivan loistavat puitteet harrastaa capoeiraa

hauskan näköstä hommaa,breikkauksen ja voimistelun välimuoto,varmaan kivaa hommaa mukavan musan tahdissa ostarin parkkipaikalla poikaporukassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom