Canon Ixus 960 IS VAI Canon Powershot S5 IS

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dietka
  • Aloitettu Aloitettu
Kumpi ja kampi, eli kumpi ois kannattavampi ostos. Ixus ei ole vielä tullut ja tulee kuukauden päästä suunnilleen ja on 12Mpix vekotin. Tämä tällä hetkellä saatavilla oleva S5 IS taas ois 8Mpix ja vähäm järeämpi peli mutta tuolla koolla ei niin merkitystä ole. Kamera tulee satunnaiseen kuvailuun ja perhetilaisuuksien tallenteluun. Ois kiva myös jos kameralla vois napsia kuvia tyyliin niin nopeesti kun sormi liikkuu mutta ei taida olla näillä mahdollista. Vaihtoehtoja on nämä kaksi, muita ei tarvitse ehdotella, paitsi jos on pakonomainen tarve. Mutta 450€ on MAXIMI.

- Kokemuksia
- Infoa
- Mutua
- Mitä vaan

Canonin Tuleva Ixusten Kuningas:
Canon Ixus 960 IS

Vaiko jo saatavilla oleva PowerShot S5 IS.
Canon HeadShot S5 IS

Oi kerro kerro pakkistin kumman minä ottaisin ?

Ixus tietenkin, kulkee näppärästi mukana ja on hieno, kätevä, upea, kestävä, jne :D

PS. Joutuu varmaan hankkimaan tuon uuden Ixuksen. :)

riippuu mitä hakee, kokemuksia s1 on ja en ikinä vaihtaisi edes uuteen ixukseen....
olen päässyt vertailemaan vanhemmalla ixuksella ja omalla s1 ottamiani kuvia ja jos hiemankin hämärissä ottaa kuvia niin ei tee ixuksella yhtään mitään.....
voisi kuvitella, että uus s5 on niin lähellä järkkäriä kuin tavallinen digikamera vain voi olla, mutta niin makuasioita....jos haluaa hyviä kuvia kohtuu hintaisella kameralla, ääneni menee ehottomasti uudelle ässälle!!!

Uudelle S:lle oon itekin kallistumassa. Tuo uusi Ixus tosin tuo paljon tullessaan ja uutta tekniikkaa Ixus puolelle järkkärimaailmasta mutta katsotaan sitten kun se tulee ja jos se on niin kingi niin vaihtoon taas :D

Jos kuvaat tilaisuuksia niin sitten S, jos taas meinaat kuljetella liikuessa kokoajan mukana niin Ixus :)

Tuli toi PowerShot S5 IS hommattua ja onhan toi aivan loistava peli, säätöä vaan löytyy niin paljon että oon pian ihan kahvilla jos rupeen viilailemaan. Aivan loistava toi kamera kyllä on. Kameralaukku pitää hommata vielä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom