Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä ole käyttäjien kommentit ollut kovinkaan rohkaisevia. Ainakin FF-kennoilla reunat tummenee kovasti.Myto sanoi:Objektiivi mitä itse odotan innolla -vaikka rahaa ei ole- on Canon EF 24 - 105 mm F4.0L IS USM
Sigmalla ja Tamronilla on suunnilleen samalla polttovälillä tarkemmat zoomit melkein kolmasosa hintaan.Mike sanoi:Eipä tuo kallis ole, itse tosin kantapään kautta olen huomannut, että kannattaa mieluummin säästää ja ostaa L laseja.
Suosittelen kaikille tätä allaround linssiä, piirtää tarkkaan ja huomaatte sen olevan kovin usein kameran nokalla. Miinuksena aika mellevä hinta verrattuna tuohon topicissa olevaan.
24-70/2.8L.
Tämä on totta, mutta näissäkin on huikeita eroja eri maillien välillä. Esim. Joku hieman vanhempi Sigman 24-70/2.8 voi olla aivan loistava kun taas joku saman hintainen uudempi muu vastaava malli voi olla yleisesti tunnettu paskasta rakenteesta ja piirrosta. Mutta tutkimalla selviää ne helmet sieltä joukosta, käyttäjäkokemukset kunniaan...teemupii sanoi:Sigmalla ja Tamronilla on suunnilleen samalla polttovälillä tarkemmat zoomit melkein kolmasosa hintaan.
Toinen miinus on aika iso paino. Itsellä on tosin 28-70/2.8L eli aikaisempi malli. Ostin kanssa ensin vastaavan sigman, joka piirti tosi suttuista kuvaa isolla aukolla. Sen jälkeen päätin, että en osta kuin L-sarjaa. L-laseihin ei ole tarvinnut pettyä! Tuo 28-70 piirtää ihan uskomattoman skarpisti.Mike sanoi:Miinuksena aika mellevä hinta verrattuna tuohon topicissa olevaan.
teemupii sanoi:Sigmalla ja Tamronilla on suunnilleen samalla polttovälillä tarkemmat zoomit melkein kolmasosa hintaan.