CALL of DUTY

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noniin, onkos poijjaat jo imuroineet Call of Dutyn demon?

Peliplaneetasta sen saa ainakin imuroitua.
http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/pelidemot/3d-raiskinta-toiminta/4231/

Ja täältä voi kattoa videon. www.callofdutygame.com

Demo sisältää Burnville-nimisen tehtävän.

+ Helvetin hyvä tunnelma pelissä, rytinää ja räiskettä joka puolella -aivan kuin oikeassa sodassa.

+ Joukkuetovereita. Eli ei ole mikään yhden miehen armeija joka lahtaa kaikki sakut. Mitään sotaa ei voiteta yhdellä ukolla. Tämä on helvetin iso +!!!! :)

+ Jos kranaatti räjähtää liian lähellä, ukolta menee kuulo vähäksi aikaa ja näkö sumenee.

+ Voi vaihtaa asetta kuolleen sakemannin tai liittoutuneen kanssa.

+ Peli on samanlainen kuin MOHAA, mutta ukon pelattavuus sata kertaa parempi + edellä mainitut uudistukset.

- Ukot eivät mene palasiksi vaikka kranaatti räjähtää naaman edessä.

- Verta ei lennä juuri nimeksikään.

- Joka ukolla sama pärstä.

- Aseiden äänet on vähän mitä sattuu, pif pif siellä, pif pif täällä -KA-BOOOM!!!

Kyllä mä ainakin käyn tämän pelin ostamassa kun se kauppoihin tulee.

Demon olen pelannu joka vaikeustasolla läpi jo varmaan sataan kertaan.. :)

Greenhorn -tasolla voi ramboilla, mutta veteran -taso on jo sellanen, ettei turhiin hölmöilyihin ole varaa.

Kuitenkin sellanen vaikeustaso olis vitun hyvä missä olis laaki ja vainaa-meininki. Mutta ei kaikkea voi saada..

Laitevaatimukset:
- 700 MHz prosessori, 128 Mt RAM, 32 Mt 3D-näytönohjain, äänikortti, Windows 98/ME/2000/XP (DirectX 9.0a)

Eli olemattomat laitevaatimuksetkin. Pitäis pyöriä joka jannulla.

"Yksi Activisionin uusista projekteista on Call of Duty –pelisarja, jonka tavoitteena on viedä pelaajat taistelukentälle kokemaan 1900-luvun sotatapahtumat tavallisen sotilaan näkökulmasta. Sen ensimmäinen edustaja on tänä syksynä PC:lle ilmestyvä Call of Duty, jonka kehitystiimi on aiemmin työskennellyt mm. Medal of Honour: Allied Assaultin parissa.

Peli pudottaa pelaajan keskelle toisen maailmansodan tapahtumia. Sen sisältämät 24 tehtävää sisältävät sekä suuria massataisteluita että taktisia konflikteja, sabotointiyrityksiä ja panssarivaunukohtaamisia. Sotatantereen kaoottista tunnelmaa pyritään mallintamaan mm. pyrkii mallintamaan sen tunnelmaa mm. valojuovaluotien, maata vavisuttavien räjähdysten ja taivaalla lentävien pommikoneiden avulla.

Yksi tulokkaan kunnianhimoisista tavoitteista on aseveljeyteen liittyvän tunnelatauksen välittäminen pelaajalle. Tähän pyritään kehittyneen tekoälyn ohjaamilla joukkuetovereilla, joista jokaiselle on kehitetty oma tehtävänsä ja persoonallisuutensa."

(TILT.TV)

Originally posted by paistijauheliha
Elä poju höpöjä puhu -eihän tuolla ole edes lunta. ;)

Noh, mutta tossa mun postauksessa oli aika helvetisti enemmän asiaa kuin tuossa Deivid Hasselhoffin ruotsin serkun aloittamassa threadissa.

Se kyllä myönnettäköön, mutta kai sen infon ois sinne toisen threadin perään voinu iskeä..? ;)

Originally posted by mik99
Sven Hassel(hoff taitaa olla :david: saksan serkku..:lol2:

ps.ei ollu vittuilua..:piis:

Tarkkoja jos ollaan niin Hassel on Tanskanmaalta kotoisin...

Joo, eikä kuulostanut juurikaan vittuilulta :jahas:

Tanskastahan tuo on, ja jos on niin kovan koulun käynyt, nin en miehen nimellä naureskelisi.
Kohta joku tulee varmaan naureskelemaan Lauri Törnin nimelle tänne.
:david:

en mä käytä pipoa.
no ei, mutta mun mielestä :david: Hasselhoffiin vertaaminen on niin suuri loukkaus ettei sitä kukaan saisi saada osakseensa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by mik99
anteeksi jos loukkaan..mutta kuka on sven hassel..?
nevö höörd..:rolleyes:

Kyseessä on tanskalaissyntyinen kirjailija joka on kirjoittanut kokemuksistaan Saksan armeijassa WWII aikana, Suomessa aika suosittu kirjailija. Voipi sitten googlettaa jos haluaa.
Itse en oikein usko kaikkiin sankaritekoihin joita ko. herra sanoo tehneensä, jokainen päätelköön itse mikä on totta mikä ei, viihdyttäviä kirjoja tehnyt IMHO.

Ja tämä on minun osalta viimeinen kommentti tähän siguasiaan.

Muutenkin meni osaltani :offtopic:

Originally posted by Sven Hassel
Itse en oikein usko kaikkiin sankaritekoihin joita ko. herra sanoo tehneensä, jokainen päätelköön itse mikä on totta mikä ei, viihdyttäviä kirjoja tehnyt IMHO.

Eikö Hassel ole itsekin sanonut, että myöhemmät kirjoissa on osa fiktiota joskin kaikki ydinryhmän äijät on ollut/on oikeastikin olemassa. Suurin osahan tosin heitti jo noissa kirjoissa veivin.

Varsinaista keskustelua Call Of Dutysta.. :rolleyes:

Ja Sven Hassel = Mr. Neva hööd..

Sven on aina Sven -vaikka huorissa käyttäis.. ;)

Vahvajussi: Enpä ollut sitä toista threadia nähnyt..

Saatanan hyvän tuntunen peli! Liikkuminen ja ampuminen tuntuu mainiolta. Tulispa nopeeta mp demo!

Tunnelma oli ihan OK

Liikkumista ja ampumista vierastin hieman mutta se johtuu kai siitä, että BF1942:n on luissa ja ytimissä ja pitäisi säätää luut ja ytimet tuolle pelille.

Jotenkin en pitänyt kauheasti grafiikasta, se vaikutti hivenen "piirretyltä"

Ketutti ampua aseveljiämme, se tuntui jotenkin epäisänmaalliselta:D

Tulisipa joskus peli missä saisi vetää päällensä vaikka Leibstandarten kuteet:rolleyes:

Originally posted by Cthulhu
Ketutti ampua aseveljiämme, se tuntui jotenkin epäisänmaalliselta:D

Tulisipa joskus peli missä saisi vetää päällensä vaikka Leibstandarten kuteet:rolleyes:

Jännä homma, minunkin mielestä on paljon "mukavampi" pelata saksalaisilla, esim Enemy Territory:ssä tai Third Reich:issa. :rolleyes:

No olihan Wehrmachtissa tai SS:ssä (taistelujoukoissa eikä missään kuolemanleiri-selustasankareissa) enemmän munaa kuin liittoutuneiden joukoissa :D

Peli muuten ilmestynee vasta marras-joulukuussa :(

edit: poistettu misinformaatiota

Originally posted by Sven Hassel

No olihan Wehrmachtissa tai SS:ssä (taistelujoukoissa eikä missään kuolemanleiri-selustasankareissa) enemmän munaa kuin liittoutuneiden joukoissa

Totta. DasReich/Leibstandarte/Hitlerjugend/Wiking/Hofenstaufen/GotzVonBerlichingen pyyhkivät persettään jollain Jenkkien merijalkaväellä.

Hitler muistaakseni sanoi Jenkkejä liittoutuneiden Italialaisiksi, Hollywood kertoo historian uusiksi.

Sodan lopulla Leibstandarte lähetettiin vajaalla miehityksellä hyökkäämään Neukkuja vastaan ja he tuhosivat 7 Neukkujen divisioonaa ennen kuin ylivoima (Neukkujen ilma-ase) pakotti heidät vetäytymään.

:eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom