MULTI Call of Duty Modern Warfare 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Venidos
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Jälleen uusi Call of Duty peli tulossa. Todennäköisesti kovin kilpailija tulevalle BF3 pelille.

reveal traileria:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
TOivottavasti multiplayer on vähintäänkin samaa tasoa kuin black opsissa (toimivat kentät). Vieläkun saisi tosi HC -moden ilman killstreakkeja ym. hömpötyksiä. Ja muutaman kenties keskivertoa isomman kentän. Singleplayer ei nappaa. Ei se tietty olisi paha jos sekin puoli olisi kunnossa.

Upeen näkönen! Tätä venataan Bf3sen kanssa ku hullu puuroa!! Pari sniperi kenttää sais tulla lisää jos tuohon black opsiin vertaa.

Vaikuttaisi olevan edelleen sama vanha engine, jotenka mitään mullistavaa tuskin on luvassa. Activisionin on vaan pakko puskea jotain ulos kun BF3 on tulossa.

En tarkoita engineä, turha sitä päivittää kun kerran toimii. Tarkoitan onlinepuolen pelimuotoja, pelitapoja, setuppia ja sen sellaisia. Ne ei ole muuttunut YHTÄÄN sitten COD4. Eli jtn uutta settiä kaipailis. Mitä tahansa tavanomaisesta poikkeavaa.

Toisaalta ne voisi kopioida MW2:n suoraan, lyödä tiskiin pari uutta asetta ja perkkiä ja se möisi jokatapauksessa. Vähällä vaivalla isot tulot. Toivottavasti näin ei ole.

Zone-sarja -42%
Tossahan on taas just hyvä maailmanlopun meininki, varmasti yksinpelikampanja maistuu. Toistaiseksi riittää Arma 2 "vakavasti otettavaksi" sotapeliksi siihen asti kunnes Arma 3 tulee ensi vuonna, se jokusen tunnin leffamainen kokemus mikä noista CoD:eista irtoaa on juuri sopiva välipala.

Jaa a... Möin tuossa jokin aika sitten oman pelikoneeni pois, tarkoituksena oli että lopettaisin kokonaan pelaamisen, ku vei niin paljon aikaa ja yöunia :D Helmikuusta asti olen tainnut olla pelaamatta noita räiskintä pelejä, mutta nyt alkaa jotenki taas fiilis olemaan semmonen että pitäisi päästä pelaamaan jotain peliä. Taidan kuitenkin kokeilla jos sitä oppisi pleikkarilla pelaamaan. En ole ikinä tykännyt pelata noita ampuma pelejä pleikkarilla kun tuo ohjaaminen ja tähtääminen on niin perseestä verrattuna tietokoneeseen.

Onko kenelläkään tietoa että milloin voi odotella että tämä peli ilmestyy kauppoihin?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vaikuttaisi olevan edelleen sama vanha engine, jotenka mitään mullistavaa tuskin on luvassa. Activisionin on vaan pakko puskea jotain ulos kun BF3 on tulossa.

Olin kirjoittamassa samaa, että graafisesti ei kyllä päässyt BF3:sen tasolle. Sinäänsä harmi, koska tarina ja juoni nyt on aina kultaa, niin jopa toivoisi graffan menevän askeleen pidemmälle mitä osaa edes odottaa.

Yksi positiivinen juttu oli trailerissa; pommitustehtävä on taas takas, jossa voi ampua vihuja lentsikasta <3

....Taidan kuitenkin kokeilla jos sitä oppisi pleikkarilla pelaamaan.

Lol, älä nyt viitti iso mies; osta PC takas, kunnon mylly viel!

Oon tykästyny niin tähän macciin, että paluuta PChen ei taida enään olla :D. Mutta mistä sitä ikinä voi tietää.

Heh, Macciin voi ihastua ja käytän itsekin sitä monessa eri paikassa.

Mutta jos meinaat vaihtaa pleikkapelaamiseen PC:stä, niin olet kerettiläinen! ;) Ja vielä räiskintäpelien pelaaja!

Jospa saataisiin kerrankin codi, jossa ei ole mitään nuubeille tarkoitettua paskaa. Second chanssit, rc-xd:t nyt ensiksi pois. Ei varmaan tule tapahtumaan, ainahan noihin jotain idioottimaisuuksia saadaan lisättyä.

Taitais pelaajamäärät romahtaa jos ei ois noobiystävällinen peli. Blacks ops oli mun eka fps konsolilla ja siinä meni pari päivää et alko pärjäämään ihan hyvin, kuka sitä jaksais jos kuukausikaupalla ottais turpaansa?

Oon tykästyny niin tähän macciin, että paluuta PChen ei taida enään olla :D. Mutta mistä sitä ikinä voi tietää.

Mulla sama ongelma. Hankin PS3 ongelman ratkaisemiseksi, mutta ei sillä pysty pelaamaan! Tosin ei haluaisi mitään isoa rumaa muoviPC:tä rumentamaan kämppää.

Helvetti että mua ärsyttää kun nykyään näissä Call of Dutyissä ei saa yhtään liikkua vapaasti. Aina on jotkut kaksi aitaa tai kivimuuria joiden välissä pitää juosta.
Ensimmäinen Call of Duty ja sen jatko-osa olivat mielestäni parhaat Dutyt mitä on ilmestynyt: -Niissä sai liikkua vapaasti, peli oli pitkä ja ennenkaikkea... Omatkin osasivat ampua eli jokaista vihollista ei tarvinnut ampua itse.
Kumpa tässä voitaisiin korjata tämä asia, sillä uskon etten ole ainoa jota tämä ärsyttää.

Ja kyllä, aion ostaa tämän pelin heti kun se ilmestyy!

Mulla sama ongelma. Hankin PS3 ongelman ratkaisemiseksi, mutta ei sillä pysty pelaamaan! Tosin ei haluaisi mitään isoa rumaa muoviPC:tä rumentamaan kämppää.

Piti huvin vuoksi kokeilla cod world at waria pleikkarilla ja ei kovin häävi kokemus ollut... Tuli niin ikävä tuota kunnon pelikonetta, eihän tuolla pleikkarin ohjaimella ehdi mitenkään reagoida mihinkään, ja se tähtääminenkin on ihan perseestä. Mutta en myöskään enään viitsi mitään tonnin konetta hankkia sen takia että saa muutaman tunnin viikossa pelailla codia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom