Cage6 kuvagalleria

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Liitteet

• 02_kuivanen-ahlberg_02.webp
    02_kuivanen-ahlberg_02.webp
    42 KB · Katsottu: 228
  • 08_kvarnström-juskevic_12.webp
    08_kvarnström-juskevic_12.webp
    45,1 KB · Katsottu: 190
  • 10_kyllönen-kutkaitis_08.webp
    10_kyllönen-kutkaitis_08.webp
    42 KB · Katsottu: 262
Hienoi kuvii, menee taas perhealbumiin jatkoksi. On sit jotain mitä vanhana esitellä, kun ei enää mistään mitään tajua ;) Kiitoksia kuvaajille!

Joni.K sanoi:
Hienoi kuvii, menee taas perhealbumiin jatkoksi. On sit jotain mitä vanhana esitellä, kun ei enää mistään mitään tajua ;) Kiitoksia kuvaajille!

"Hienoi kuvii".
Mitä helevettiä? Viikolloppu Etelässä ja mies puhhuu ku fantsu hintti. Käyttää varmaan D-kirjaimiakin. Perskule, pittää lyyä ja vääntää Jonin suu siihen malliin, että alakaa taas se aboriginaali kieli vääntymään..:D

Näätä sanoi:
"Hienoi kuvii".
Mitä helevettiä? Viikolloppu Etelässä ja mies puhhuu ku fantsu hintti.
:hyper: En usko! Toi oli varmaan vaan lipsahdus.

Mutta siis. Aidanilla tosi hienoja kuvia myös! Oli vähä sitä yleiskuvaakin mukana.

Näätä sanoi:
"Hienoi kuvii".
Mitä helevettiä? Viikolloppu Etelässä ja mies puhhuu ku fantsu hintti. Käyttää varmaan D-kirjaimiakin.

Ei palijo näy jätkii reeneissä ni saanha mä kaikennäköset vaikutteet sit muualta. :rolleyes:

Venla hei!

Jerry, Eemeli ja Matias oli aika allapäin kun et ollut mennyt heidän kanssaan yhteiskuvaan. Oli miehet kuulema vähän sitä odottanut! :)

wääntäjä sanoi:
Venla hei!

Jerry, Eemeli ja Matias oli aika allapäin kun et ollut mennyt heidän kanssaan yhteiskuvaan. Oli miehet kuulema vähän sitä odottanut! :)

No voi hitsi! Oisin mieluusti mennyt jos olisivat yllyttäneet. Ens kerralla sitten.
EDIT: Jos lupaatte että pääsen maistaan kurkkua.

Venla sanoi:
No voi hitsi! Oisin mieluusti mennyt jos olisivat yllyttäneet. Ens kerralla sitten.
EDIT: Jos lupaatte että pääsen maistaan kurkkua.

Kuva sovittu!

Älä lupaa sitä kurkkua maistaa! Jerrystä kun ei tiedä missä reiässä sitä pitänyt :D

Venla sanoi:
Miten toi Joni K osaakin aina olla niin edustava noissa kuvissa?!

Kovan rasvanpolton lisäksi Joni harjoitteli uusimpaan Cageen myös poseerauksia. Huhun mukaan Jonista tehdään kovaa vauhtia mallia...?

TuomoM sanoi:
Kovan rasvanpolton lisäksi Joni harjoitteli uusimpaan Cageen myös poseerauksia.

No nyt mä ymmärrän sen vimman lyödä vastustaja niin huteraan kuntoon: Joni sai ennen tuomionjulistusta käyskennellä ylväänä ja ah niin hyvännäköisenä ympäri häkkiä.

Okei, wääntäjä, ehkä mä pärjään ilman sitä kurkkua. Tai jos mä kosken vaan mutten pure?

Back
Ylös Bottom