Cage6 kuvagalleria

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Liitteet

• 02_kuivanen-ahlberg_02.webp
    02_kuivanen-ahlberg_02.webp
    42 KB · Katsottu: 201
  • 08_kvarnström-juskevic_12.webp
    08_kvarnström-juskevic_12.webp
    45,1 KB · Katsottu: 167
  • 10_kyllönen-kutkaitis_08.webp
    10_kyllönen-kutkaitis_08.webp
    42 KB · Katsottu: 234
Hienoi kuvii, menee taas perhealbumiin jatkoksi. On sit jotain mitä vanhana esitellä, kun ei enää mistään mitään tajua ;) Kiitoksia kuvaajille!

Joni.K sanoi:
Hienoi kuvii, menee taas perhealbumiin jatkoksi. On sit jotain mitä vanhana esitellä, kun ei enää mistään mitään tajua ;) Kiitoksia kuvaajille!

"Hienoi kuvii".
Mitä helevettiä? Viikolloppu Etelässä ja mies puhhuu ku fantsu hintti. Käyttää varmaan D-kirjaimiakin. Perskule, pittää lyyä ja vääntää Jonin suu siihen malliin, että alakaa taas se aboriginaali kieli vääntymään..:D

Näätä sanoi:
"Hienoi kuvii".
Mitä helevettiä? Viikolloppu Etelässä ja mies puhhuu ku fantsu hintti.
:hyper: En usko! Toi oli varmaan vaan lipsahdus.

Mutta siis. Aidanilla tosi hienoja kuvia myös! Oli vähä sitä yleiskuvaakin mukana.

Näätä sanoi:
"Hienoi kuvii".
Mitä helevettiä? Viikolloppu Etelässä ja mies puhhuu ku fantsu hintti. Käyttää varmaan D-kirjaimiakin.

Ei palijo näy jätkii reeneissä ni saanha mä kaikennäköset vaikutteet sit muualta. :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Venla hei!

Jerry, Eemeli ja Matias oli aika allapäin kun et ollut mennyt heidän kanssaan yhteiskuvaan. Oli miehet kuulema vähän sitä odottanut! :)

wääntäjä sanoi:
Venla hei!

Jerry, Eemeli ja Matias oli aika allapäin kun et ollut mennyt heidän kanssaan yhteiskuvaan. Oli miehet kuulema vähän sitä odottanut! :)

No voi hitsi! Oisin mieluusti mennyt jos olisivat yllyttäneet. Ens kerralla sitten.
EDIT: Jos lupaatte että pääsen maistaan kurkkua.

Venla sanoi:
No voi hitsi! Oisin mieluusti mennyt jos olisivat yllyttäneet. Ens kerralla sitten.
EDIT: Jos lupaatte että pääsen maistaan kurkkua.

Kuva sovittu!

Älä lupaa sitä kurkkua maistaa! Jerrystä kun ei tiedä missä reiässä sitä pitänyt :D

Venla sanoi:
Miten toi Joni K osaakin aina olla niin edustava noissa kuvissa?!

Kovan rasvanpolton lisäksi Joni harjoitteli uusimpaan Cageen myös poseerauksia. Huhun mukaan Jonista tehdään kovaa vauhtia mallia...?

TuomoM sanoi:
Kovan rasvanpolton lisäksi Joni harjoitteli uusimpaan Cageen myös poseerauksia.

No nyt mä ymmärrän sen vimman lyödä vastustaja niin huteraan kuntoon: Joni sai ennen tuomionjulistusta käyskennellä ylväänä ja ah niin hyvännäköisenä ympäri häkkiä.

Okei, wääntäjä, ehkä mä pärjään ilman sitä kurkkua. Tai jos mä kosken vaan mutten pure?

Suositut

Back
Ylös Bottom