Cage Rage 22 *Spoilers*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Benu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Tom Watson Ed Smith Decision (Unanimous) 3 5:00
Michael Johnson Damien Riccio TKO (Broken Nose) 2 5:00
Ross Pointon Dean Bray Submission (Guillotine Choke) 2 2:10
Marius Zaromskis Ross Mason KO (Flying Knee) 3 2:03
Robbie Olivier Ronnie Mann Decision (Unanimous) 3 5:00
James McSweeney Mark Buchanan TKO (Punches) 1 1:30
Paul Cahoon Mark Epstein Decision (Unanimous) 3 5:00
Gary Turner Edson Draggo TKO (Corner Stoppage) 2 5:00
Mario Sperry Lee Hasdell Submission (Rear Naked Choke) 1 1:39
Neil Grove James Thompson KO (Punch) 1 0:10
Dave Legeno Herb Dean TKO (Eye Injury) 1 5:00
Tengiz Tedoradze Eric Esch TKO (Punches) 1 4:26

Oli aika paljon mielenkiintosia nimiä tuolla. Dragon ja Thompsonin häviöt ihmetyttää pikkusen :jahas: Tai no, eihän toi Thompsoni ole mikään tekninen ottelija, mutta uskois nyt että olis jonkun ensikertalaisen piessyt. En tiedä onko näitä matseja jossaan mma-trackerilla. Ite en ole edes kerenny ettimään ku ainoastaan duuni kone toimii (en oo siis kotona pystyny tarkistamaan).

Kaikista hienonta oli että Butterbean sai pataan, siis kunnolla! Ei mitään lukkoja :)

Joo Thompson otti sellasen nakkikiska heivarin toho leukaan et jäi keräilemään itteensä hetkeks ja matsi tais kestää kaikki 30sek. Ei ollu kyl mitenkään kummonen eventti ja Drago oli yllättävän kesy.

Paska show! Ärsyttävä kuuluttaja! Matsit täysin suosta. Joka toinen luovuttaa kun tulee jokin pieni pipi! Väsyttääkin vittu....---->nukkumaan.piiis out

Joo oli kyl huono täl kertaa, mut edellinen oli mun mielestä ihan ok. Naurattaa toi Thompson äijäl on joka matsis kyl semmonen DO OR DIE meininki ja näin siinä sitten saattaa käydä.

Tuo se jaksaa aina herättää ihmetystä vaparissa välillä joka tapahtu tuossa Thompsonin matsissakin, eli se että aivan selvän tyrmäyksen jälkeen kun kaveri makaa vatsallaan velttona kanveesissa pitää mennä vielä jatkamaan lyömistä maahan. Luulis että on jo aika ilmeistä että siitä ei enää nousta.
Ei ainakaan mun listoilla kovin korkealle noussu arvostus tuota karatemiestä kohtaan.

Tuo se jaksaa aina herättää ihmetystä vaparissa välillä joka tapahtu tuossa Thompsonin matsissakin, eli se että aivan selvän tyrmäyksen jälkeen kun kaveri makaa vatsallaan velttona kanveesissa pitää mennä vielä jatkamaan lyömistä maahan. Luulis että on jo aika ilmeistä että siitä ei enää nousta.
Ei ainakaan mun listoilla kovin korkealle noussu arvostus tuota karatemiestä kohtaan.

Kyllähän ne melkein kaikki nakkaa nyrkkiä suuhun vielä sen jälkeen kun vastustaja on töötätty untenmaille jottein jää mitään epäselväks. Ei kannata lopettaa ennen tuomarin väliintuloa jotta kaikki on varmaa oman voiton suhteen.

Ja tuskin suurimalla osalla ainakaan on tarkotus satuttaa ketään, se on adrealiini ja se tilanne mikä tekee sen. Toiset ottelevat järjellä ja tietävät heti kun mies on maassa ja tuskin käy enää murjauttamassa perään (Hansen) hyvä esimerkki ja deadly knees.

Scratch kerkes ennen! Hansen kyllä näytti ekassa Pride matsissaan kuinka vanhoja tapoja on vaikee karistaa. Tosin olis varmaan ihan hyvä vähä soveltaa tota luvun laskua Shooto tapaan MMAssa jos haluais suuremman hyväksynnän jenkeissä esim missä kaiken maailman senaattorit jne vihaavat vaparia, tai siis "Human cockfightingiä". En mä tosin usko että se olis kauheen hyvää lajin kannalta... mutta mutta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Scratch kerkes ennen! Hansen kyllä näytti ekassa Pride matsissaan kuinka vanhoja tapoja on vaikee karistaa. Tosin olis varmaan ihan hyvä vähä soveltaa tota luvun laskua Shooto tapaan MMAssa jos haluais suuremman hyväksynnän jenkeissä esim missä kaiken maailman senaattorit jne vihaavat vaparia, tai siis "Human cockfightingiä". En mä tosin usko että se olis kauheen hyvää lajin kannalta... mutta mutta.

Hansen aloitti uransa FinnFight-säännöillä ja otti sitten vajaan kahden vuoden aikana seitsemän Shooto-matsia, joten en usko että siinä vielä ehtisi pahemmin "vanhoja tapoja" luvunlaskuista kehittyä. Veikkaisin, että Hansen tiesi samantien polvien osuttua (Unoon & Imanariin) ottelujen olevan ohi. Mitä turhia enää tajutonta vastusta hakkaamaan, kun voi tuulettaa ja halata kehätyttöjä...

Ja ei. Luvunlaskuista ei olisi mitään hyötyä.

Ja tuskin suurimalla osalla ainakaan on tarkotus satuttaa ketään, se on adrealiini ja se tilanne mikä tekee sen. Toiset ottelevat järjellä ja tietävät heti kun mies on maassa ja tuskin käy enää murjauttamassa perään (Hansen) hyvä esimerkki ja deadly knees.

Jep Hansen on hyvä esimerkki tyylikkäästä ottelijasta. Ehkä se on se kokemuski joka tuo semmosta että ei ihan hullun raivolla ole tarvetta käyä tajuttoman kaverin kimppuun jos voitto on jo varmaa. Ja eikös tuo ollut vielä tän karatetyypin eka matsi. Kyllä se on mahtanut olla aika transsissa ja roidragessa tosin kun Thompsonin kulmamiehetkin raivoaa siinä metrin päässä häkin ulkopuolella että "lopetaha jo perkele!"

No se mitä mä olen kuullut Hansenista näin yleisesti, ni on niin saatanan mukava ja ystävällinen kaveri että oksat pois. Että voi sekin varmaan näkyä miehen otteissa. Miehen ulkonäkö (ilman hiuksia) ja nicki ei oikeen kerro kauheesti miehestä :lol2:

Joo oon kuullu ihan samaa, kaikki tuntuvat pitävän äijästä. Ja se on yks harvoista ketä ei pudottele painoaa matseja varten.

Eikö vetele painoja? Sehän vittuili broidilleen jotaan blogissaan ku se oli semmonen kynäniska et oli käyny ostamassa sille massgaineriä tjms :D En nyt muista mitä se paino, mutta muistaakseni ei ollu paljoo alle Joken matsipainon...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom