C4 System evo 3-kokemuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cat-1
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Olen käyttänyt nyt muutaman päivän ko.valmistetta dietin kyytipoikana.
Onko valmisteesta ollut mainittavaa hyötyä, itse ainakin olen
huomannut heti kärkeen että ainakin melkoiset vatsakivut
se saa aikaan,etenkin aamusta.Auttaisiko siihen mikään, nesteen
lisääminen?

Kyseinen valmiste on tosi voimakasta, itse olen kokeillut tuotetta ja se kyllä toimii, mutta tosiaan vatsa saattaa reagoida aika vahvasti. Minulle tuli etova olo ja tuntui että oksennus tulee heti, mutta ainakin itsellä olo meni ohi kun olin käyttänyt tuotetta jonkin aikaa. En huomannut että nesteellä olisi mitään vaikutusta huonoon oloon, mutta kannattaa kokeilla, jokaisella toimii eri asiat

Koitin käyttää tota viime dieetillä, mutta muutenkin herkkävatsaisena ei toiminu ollenkaan. Masun toiminta meni niin raiteiltaan et kesti joku aika saada normaaleille raiteille takasin. :(Tuli kauheet vatsakivut ja vessassa sai juosta ihan koko ajan... En tiiä tottuisko tohon sit, mutta itse en ollut valmis yrittämään. Varmaan toimii sellasilla, joilla vatsa ei yleensäkään reagoi muutoksiin.

Samanlaisia kokemuksia tuotteesta. Kahteen otteeseen olen yrittänyt käyttää, mutta kummallakin kerralla vatsa meni totaalisen sekaisin ja oli pakko lopettaa muutaman päivän jälkeen. Toisella kerralla taisin sinnitellä viikon ennen kuin luovutin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom