bumfights - mitä mieltä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _atmos
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mun mielipide: sairasta. loukkaa ihmisoikeuksia ja tekijät pitäis passittaa vankilaan. juurijulkastu volume2 oli osittain jopa mulle liian rajuu menoo, vaikken yleensä helpolla hätkähdy.

ideahan näissä bumfights leffoissa on että pummeille maksetaan rahaa keskenään tappelemisesta ja mitä tymperimmistä tempuista. esim yksi vetäsee etuhampaansa pihdeillä irti parista kympistä ($).

jossei ole nähnyt, traileri löytyy osoitteesta http://www.bumfights.com/. siitä saa kuvaa mistä hommassa on kyse. itse en kyllä koskaan tukisi tekijöitä ostamalla dvd'tä tjsp, dc'stä löytyy noi leffat jos kiinnostaa.

Katoin pari päivää sit 2:sen. Mäkään en helposta kyllä hätkähdä, mutta otti kyl päähän kun jotkut rikkaat lukiopojat rääkkä ihmisii joilla elämä on muutenkin ihan viturallaan. Jotkut aidot tappelut siin oli ihan siistejä, mut just noi "hei kiusataan spusseja" oli kyl turhaa.

Rufus the Stuntbum......

Välillä todella hauskaa, välillä taas tuntui pahalle katsoa :rolleyes:

Kakkos osaa en ole vielä nähnyt.

Joo, sairasta todellakin.. Ei siinä mitään, jos ihmiset omasta tahdostaan satuttavat itseään (jackass), mutta tällainen on kyllä väärin. Ja vaikka osalle pummeista maksetaankin se joku säälittävä palkkio, osaa kiusataan ihan muuten vain, jätetään keskelle katua käsiraudoissa ym. Itse ainakin tein periaatepäätöksen, etten edes imuta noita netistä, sekin kun levittää noiden idioottien mainetta ja täten edesauttaa videoiden leviämistä loppujen lopuksi.

Niin, tais loppujen lopuksi osua vähän omaan nilkkaan tuokin:

http://www.local6.com/news/2285445/detail.html

"Ryan McPherson, Zachary Bubeck and Daniel Tanner were sentenced to three years probation and community service working with the homeless."

Hajotkoon siihen. :whip: :whip: :whip:

Tavallaan hyvääkin viihdettä jotkut jutut, esim. se pummi joka asui jonkun sillan alla ja esitteli "kämppäänsä" ja upeita kullattuja kärryjään. :) Siinä jo kyl pokka petti pahemman kerran. :D Mut ne "bum patrol"-jutut kyllä tuuppaa oleen aikalailla ihmisarvoa loukkaavaa..

Joo kyllä ne tappelut on ihan jees, mut todellakin ne pummien kiusaamiset vois lopettaa. Tuli sellanen viha päälle että jos olis ollu siellä jossain ojassa nukkumassa niin olisin vedelly pojat pakettiin.:jahas:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En ole pätkiä nähnyt, enkä ajatellut katsoakaan, mutta näin kuulotiedon perusteella kuulostaa melko härskiltä hyväksikäytöltä, jonka viihdearvo ainakin näin meikäläiselle on kutakuinkin 0.

Vähän samaa tasoa kuin jos menisi johonkin nälänhätää ja kurjuutta kärsivien leiriin jossa lapsia kaatuu kuin kärpäsiä nauraa röhöttelemään ja vetämään McFeastiä ja pistämään ihmisiä vaikka amputoimaan toistensa jäseniä ranskanperunapalkalla.

Itelläkin yllätykseksi tuntu pikkasen arveluttavalta se touhu. Mutta bumhunter -kohtaukselle repesin aika totaalisesti.

Tappelut oli aikalailla tylsää katottavaa, sama homma kuin world's wildest street fights. Joka oli ainakin kunnolla äijille suunnattua viihdettä: suurimmaksi osaksi tapellaan ja sitten yhtäkkiä joku strippari pyörittää persettä ruudulla.

Re: Re: bumfights - mitä mieltä?

Originally posted by IronMind
Vähän samaa tasoa kuin jos menisi johonkin nälänhätää ja kurjuutta kärsivien leiriin jossa lapsia kaatuu kuin kärpäsiä nauraa röhöttelemään ja vetämään McFeastiä ja pistämään ihmisiä vaikka amputoimaan toistensa jäseniä ranskanperunapalkalla.

Ton on jo varmaan joku Jenkki kermaperse rikkaan perheen poika tehnykkin!!! Vttu, Löisin kajahtavan Takapallin ja hirttäisin juipin kiveksistään ensimmäiseen vastaan tulevaan norsuun! :curs:

En ole onneksi nähnyt itse noita videoita, mutta trailereiden perusteella maailman typerimmät videot on kyseessä.

Suositut

Back
Ylös Bottom