Bull's Recovery

Onko kellään kokemuksia kyseisestä palautusjuomasta? Kumpi makuvaihtoehto, suklaa vai mansikka, on paremman makuista veteen sekotettuna? Kuinka paljon tuota pitää ottaa päivässä ja otetaanko ennen ja jälkeen treenin? Entä onko tuo kreatiinin määrä (8g/100g) riittävä vai pitäiskö ottaa vielä tuon lisäksi? Ja vielä semmonen kysymys että jos tilaa tuon tuolta lisäravinnepalvelusta niin tuleeko siinä 2 pussia (yht. 1,8kg) kun kuvassa ainakin näyttää olevan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kokemuksia on ja ihan hyvältä tuotteelta tuntuu. En tiedä kumpi maku on parempi, mutta ainakin suklaa putoaa ihan hyvin.
Itse otan n. 60g treenin jälkeen. Kreatiinin määrä varmaan riittää, mutta itse laitan joitakin grammoja lisää eri pussista (sitä kun nyt sattuu olemaan). Ja kyllä se ihan yhdessä pussissa tulee.

Originally posted by Hullu-Jari
Kokemuksia on ja ihan hyvältä tuotteelta tuntuu. En tiedä kumpi maku on parempi, mutta ainakin suklaa putoaa ihan hyvin.
Itse otan n. 60g treenin jälkeen. Kreatiinin määrä varmaan riittää, mutta itse laitan joitakin grammoja lisää eri pussista (sitä kun nyt sattuu olemaan). Ja kyllä se ihan yhdessä pussissa tulee.

Sekoitatko tuon mömmön siis veteen?? ajattelin vaan että kai sitä voi varmaan maitoonki sekottaa vai miten on?

Noh en rupea kokeneemman kanssa väittelemään, mutta itse en ole juuri eroa huomannu missään mitenkään, vaikka olen ottanut veden kanssa tai maidon.

joo.. kitos.. lähinnä ajattelin sitä että voiko tuota maun puolesta juoda veteen sekkoitettuna.. pitänee pistää huomenna tilaus haisemaan.. jos hommais samalla semmosen shakerin..

Originally posted by Hullu-Jari
Noh en rupea kokeneemman kanssa väittelemään, mutta itse en ole juuri eroa huomannu missään mitenkään, vaikka olen ottanut veden kanssa tai maidon.

Hassua.. minulle ainakin tulee palautumisjuomasta hirveät nousut, syöksähdän suoraan kasvun spiraaliin. No oikeasti, lyhyellä aikavälillä on varmaan vaikea huomata mitään eroa tehossa bullsrekoveryllä ja keskikoisella banaanilla, siis oraalisesti käytettynä :)

Ah arvasin, että joku kommentoi juuri tuosta. Pitäisi varmaan kirjoitella tarkemmin. Tuskinpa ihan tarkoitin mitään kasvuun räjähtämistä ja varmasti ymmärsit sen, aina ei tarvitse leikkiä yksinkertaista (ei mitään henk. koht.).
Kantani nyt vain on se, että sillä ei niin suurta merkitystä ole minkä kanssa ottaa vai ottaako ollenkaan... vai ottaako sen mainitsemasi banaanin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom