Bullet for My Valentine

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kopsis
  • Aloitettu Aloitettu
Ei haussa löytynyt kuin yksi viite tuosta bändistä, joten ei taida olla kovinkaan suuren yleisön tietoisuudessa tuo kokoonpano ?

Viva2:lta tulee keskiviikkoisin joku "get the clip - rock" ohjelma, sieltä bongasin kyseisen yhtyeen jokunen viikko sitten, "Hands of Blood" oli kappaleen nimi ja kolahti muhun kuin parin metrin halko :rock:

Täytynee etsiä Walesin poikien levy kaupasta, josko koko levy olis yhtä hyvää tavaraa ???

Tässä Suffocating Under Words Of Sorrow (What Can I Do?) video.

Yhtyeen The Poison julkaistiin 30.11.

Biisilista (enhanced CD):
1. Intro
2. Her Voice Resides
3. 4 Words
4. Tears Don't Fall
5. Suffocating Under The Words Of Sorrow (What Can I Do)
6. Hit The Floor
7. All These Things I Hate (Revolve Around Me)
8. Room 409
9. The Poison
10. 10 Years Today
11. Cries In Vain
12. Spit You Out
13. The End

Kotisivut:
http://www.bulletformyvalentine1.com/

Esiintyy muuten Helsingin Nosturissa joulukuussa, lämppärinä mm. Helsinkiläinen April.

Muuten toi Bullet... ei ihan hirveän erityinen ole, mutta ihan ok kamaa sinänsä.

Kyseinen bändi on mulle melko uusi tuttavuus ja muutaman biisin perusteella ainakin vaikuttaa erittäin hyvältä! Täytyy tutustua paremmin.

Ihan loisto bändi! ei muuta sanottavaa:rock:

on kyllä sairaan hyvä bändi,mulla on niiden mini albumi ja on kyllä hyvä levy, tota uutta levyä odotan innolla:rock: :rock:

Tarkka päivä Nosturin keikalle on 10.12.

Bullet For My Valentine kuvaa tulevan Saksan keikkansa (2.12.) tulevalle DVD:lleen.

Oli muuten aivan loistava tuo The Poison levy, kun pari päivää sitten sain sen haltuuni :rock:

Vaikka en suuremmin mikään hevinystävä olekkaan, niin tämä kyllä iski loistavasti. Mahtavaa treenimusaa! :worship:

yhden biisin kuullu tältä orkesterilta,tai oikeastaan videon mikä tuli headbangersissa,ei vakuuttanut vaikka yleensä tän tyylisestä musasta diggaankin

Pakko nostaa tätä keskustelua vähän ylemmäs listalla...:rock:

Sain The Poison levyn käsiini reilut pari viikkoa sitten ja pitää myöntää, että olen vaikuttunut. BFMV:tä on hehkutettu erityisesti Brittien musamediassa, joka yleensä ei tarkoita välttämättä kovin hyvää, mutta tässä tapauksessa pitää todeta bändin olevan kaiken hehkutuksen arvoinen. Kuten itse toteavat joulukuun Infernossa julkaistussa haastattelussa bändi on suorittamassa rankan riffittelyn kunnian palauttamista, joka The Poisonia kuunnellessa ei todellakaan tunnu kovin haastavalta tavoitteelta.

Levy oli "ihan ok", samoin keikka. Mutta en ole kyllä levyä keikan jälkeen montaakaan kertaa kuunnellut. Ehkä eniten vaivaa laulujuttujen tietynlainen persoonattomuus. Väkisinkin tulee fiilis, että nämä laulumelodiat/huutojutut on kuultu linkinparkeissa sun muissa vähemmän itseäni miellyttävissä yhteyksissä miljoonaan kertaan.

Mielenkiinnolla odottelen, kehittyykö bändi laulumelodioissa ja yleensäkin sävellyksellisesti/sovituksellisesti eteenpäin. Voi olla kova luu, jos saavat lisää persoonallisuutta, soittotaitoa ainakin löytyy.

Kitarajutut toimivat kyllä livenä(kin) omassa genressään komeasti ja onhan se aina hienoa kuunnella kunnon kitaraharmonioita etc. livenä. :thumbs:

Aika paska. Näitä metalcore-bändejä alkanut tulemaan joka tuutista, eikä niistä yksikään kuulosta erityisen "omalaatuiselta". Eli jauhaa liikaa samaa juttua, joka on yksitoikkoisen kuuloista.

Muutenkin aika neitibändi tämä. :D

Ei tämä kyllä iske! :( Np:n mielestä kaikki ne bändit tekee neitimusiikkia, jotka ei syö ihmislihaa tai raiskaa kuolleita lampaita keikoillaan ;)

JustinCre sanoi:
Ei tämä kyllä iske! :( Np:n mielestä kaikki ne bändit tekee neitimusiikkia, jotka ei syö ihmislihaa tai raiskaa kuolleita lampaita keikoillaan ;)
Aijaa.. :jahas:

mun mielestä taas aivan mahtava tuo uusi levy niiltä,en aikasemmin ollut kuullukkaan bändistä...vähä Blindsiden tyylinen ehkäpä,mutta hyvää musaa

Back
Ylös Bottom