Bull`sin tuotteiden paino

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bomber
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Paljon tota Bull`sin recovery, training loader ja proteinia pitäs ottaa (deseissä) kun recoveryä pitäs ottaa 60g ja training loaderia 50g enkä omista tarkkaa vaakaa jolla sais tarkat mittaukset ja sitten proteiinia 30g

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Desi vissiin tota bulls training loaderia (OHO TYPO). Joku selitti tuolla chatissä, että sitä pitäis ottaa 80g mutta on se 50g oikeesti.

Ja yks desilitra proteiinia on n. 30g. Mitä hienompaa (ja parempaa protskua) sitä enemmän desi painaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jep! nyt ihan avaamaton training loader-paketti auki ja salille.sitten recovery auki. Eli sitä recoveryä sitten reilu desi

Vittu tyyppi on varmaa joku miljonääri, ku kaikkee kivaa löytyy kaapista. Mun piti alunperin ostaa recoveryy, mutta budjetti laski ja kai mun tota reco2 pitää ostaa. Eikös toi reco2 muuten ole parempi jos haluu massaa verrattuna recoveryyn:confused: :evil: :confused:

Originally posted by tommih
Vittu tyyppi on varmaa joku miljonääri, ku kaikkee kivaa löytyy kaapista. Mun piti alunperin ostaa recoveryy, mutta budjetti laski ja kai mun tota reco2 pitää ostaa. Eikös toi reco2 muuten ole parempi jos haluu massaa verrattuna recoveryyn
Tosi miljonääri:D Köyhä opiskelija...mutta ajattelin koittaa vähän kalliimpia jauhoja. Recoveryssa 30 annosta (37€???) ja reco2 (jotain 15 annosta ja 25€) mutta en sitten tiedä että kumpi on parempi kun en oo koittanu kumpaakaan...TÄÄ ON IHAN ÄLYTTÖMÄN HYVÄÄ:hmmm: Nyt salille!!!

traning loader

Punnitsin 50 g Bull's training loaderia ruoka-ainevaa'alla ja mittasin sen tilavuuden käyttämällä 5 ml mittaa. Tulos 14 mitallista eli 70 ml ^ 0,7 dl.

Ite olen käyttänyt kukkurallista puolen desin mitallista.

Muita bullsseja ei valitettavasti löydy tähän hätään.

Tuo tavaran tiheyshän rippuu suuresti sen pulverin kosteuspitoisuudesta. Oma pulverini oli mittaushetkellä sellaista helposti pölyävää eli aika kuivaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom